IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MuuMuu, mulla oli aikanaan semmosta kipua kohdun sivuilla. Sillon sanottiin, et on normaalia ja johtui kohdun kasvamisesta. Toivottavasti on vain samanlaista normaalia kipuilua. Tsemppiä huomiselle!

Beisla, pahoittelut negasta! Toivottavasti seuraava siirto tuo toivotun tuloksen.

Tiukuliisalla hienot viivat, onnea!

Unique, tsemppiä huomiselle!

Katjusha, kumpa siirto onnistuisi ja pikkuinen tarraisi lujasti kiinni!

Unique, kuulostaa juuri sellaselta vaarattomalta pikku vuodolta mitä tosi monella on ollu varhaisviikkoina, kuten mulla myös näissä molemmissa hoitoalkuisissa.. viimeks vuoto oli pääasiassa vaaleenpunertavaa, yks päivä jopa selkeesti punastakin ja kesti yli 2 viikkoo lähes joka päivä. Onneks sulla oireet on vahvat eikä mainittavampia kipuja ole :) uskon että huominen tuo sulle sen Helpotuksen!
MuuMuu_ en muista kommentoinko tätä jo aiemmin (vai oliko se jollekin toiselle) mut oisko ne ns. repäsykipuja, itelläkin ollu niitä alkuviikoilla juuri siinä munasarjojen paikkeilla ja johtuu kai kohdun kannatinsiteiden venymisestä? Varsinkin tuntuu hetken aikaa sillon kun vaihtaa asentoo, esim. nousee sängystä tai kääntää kylkee.
Mörkö, ei voi oikein vertailla kahta eri merkkistä testiä, kaikilla ei hcg:tä erity virtsaan edes yhtä paljoa. PC:ssä herkkyys on muistaakseni 25iu. Itse en luottais digitesteihin, eikä ne kuitenkaan kerro kun jotkut epämääräset viikot (ja nekin joskus hcg:n määrään nähden voi olla mitä sattuu). Käyttäsin senkin rahan mieluummin verikokeeseen joka ainakin kertoo totuuden. Ja se eka arvokaan ei vielä kerro täysin missä mennään vaan se seuraava, kun oleellista on juuri se oikee nousutahti.
Katjusha, mulla myös isompi annos kortisonia selkeesti aiheutti hermostunutta oloo ja tais myös jotain univaikeuksia olla.. toivotaan et kaikki kärsitty ois kuitenkin nyt vaivan arvosta!
Mulla samoin kun Beislalla, sen ekan hoitoplussan jälkeen ei osannu tosissaan pelätä keskenmenoo kun siitä ei ollu kokemusta, vaikka hyvin järjellä tiesikin että niinkin voi käydä.. ei sitä oikein omalle kohdalle uskonu ennenkun niin kävi. Toisella kertaa sitten pelkäsin sitäkin enemmän ja olin jo oireiden aaltoillessa monta kertaa varma ettei siellä enää mitään oo ja kävin 2 kertaa ylimääräsissä ultrissakin varhais-uä:n ja np-ultran välissä.. tässä viimesimmässä kävin "vain" kerran.

Pahottelut niille joilla ei onni ollu nyt myötä, tulosta vielä jännittäville plussa-aallon mukaan imasua, ja erityisesti jaksamista ja lujia hermoja niille jotka syystä tai toisesta joutuu odotteleen pidempään seuraavaa yritystä (senkin myös ite useasti kokeneena..)!

Herukka: Keskityt itseesi ja paranemiseen, niin kehokin on varmasti vastaanottavaisempi hoitojen taas jatkuessa. Toivon sinulle pikaista plussaa, kun jatkatte! :) <3

Hulbertiina, ja kookos: Kiitos teille! Vähän helpottaa oloa kuulla. Ja nimenomaan kivut on munasarjojen paikkeilla. Eli otan siis rauhallisin mielin. :)

Beisla: Voi höh :( Mutta tsemppiä uuteen kierrokseen! Onneksi saitte niin hyvin pakkaseen :) Ja hyvä toi ettei klinikka oo kesätauolla! Meidän klinikka on ja siksi taaaaaas venyy. Rahankulumisen lisäks ehkä rasittavinta tässä koko hommassa on ajankuluminen, odottelua odottelun perään.

Katjusha: Pidän peukut pystyssä teille, toivon kovin että siirtoon pääsisitte ja että tulosta tulisi :Heartred

Tiukuliisa: Onnea vielä virallisista hienoista viivoista! :love7 Ihana mies :grin

Unique: Jännään täällä kovin sun ultrakuulumisia! Tuuthan kertomaan :)

MuuMuu: Samoin sun ultrakuulumisia jännään! Heti kertomaan sitten :)

Kookos: Mä mietin tuosta digitestistä vähän samaa. Aika epämääräisiä vastauksia ihmisillä aina niissä... Ja sit mietin sitä, että sehän näyttää "raskaana" vaikka ei välttämättä oliskaan. Viivoissa sen haalistumisen kai näkee paremmin?

Tein tänään aamulla taas Predictor earlyn ja viiva siihen tuli, mutta haaleampi kuin mitä se kunnon plussa juhannusaattona :confused: Eli haalenemaan kaikki näyttää olevan. Tein myös jonkun Apteq (olikohan tuon niminen...) testin jossa herkkyys 10 ja siihen ei tullu mitään, tai no ehkä hyvin hyvällä tahdolla siihen sai jotain kuviteltua :grin

Voiko kemiallinen näkyä vieläkin testissä?

Hyvin epämääräistä tää siis on, rasittavaa. Huomenna virallinen pvä, jolloin teen digin, Clearbluen ja sit tossa Apteq-paketissa oli toinen niin senkin (johon tuskin nyt ainakaan mitään tulee kun ei tänäänkään tullut..). Tätä ihanaa, aina plussaa näyttänyttä, Predictoria ei oo siis huomiselle. Mietin vaan, että mitä jos olisinkin ostanut vaan sen ja tehnyt sen, siihen todennäköisesti viiva tulis, niin jos en paremmasta tietäis niin mähän luokittelisin sen plussaksi o_O Mihin tässä nyt luottaa. Ehkä se on vaadittava veritesti?

Ärsyttää sekin, että mulla loppuu Lutinukset ja Progynovat just huomenna ja jos tää tilanne jää auki niin joudun käydä niitä ostamassa jos niitä ei saa lopettaa.

(Vaikka vituttaa niin vähän positiivista mieltä tuo se, että pakkasessa sentään on nyt vielä toinen siirrettävä ja että just nyt tulevana vloppuna mulla on tiedossa mökkireissu, jossa pääsen nyt sit rentoutumaan viinin merkeissä jos huominen tuo tullessaan sen mitä luulen.)

Mörkö: Ei ollut ultra, vaan neuvola tänään. :) Siellä meni ihan hyvin. :) Voi hittolainen tota tilannetta. :( Kunpa pääsisit veritestiin!

Mörkö; mä pääsin tuollaisessa tilanteessa veritestiin, kun epäilivät kemiallista, ja oli sen takia myös epäilys kohdunulkoisesta..
Mulla vielä testipäivänä näytti tuo kemiallinen 1-2raskaana, veritesti antoi hcg-arvoksi sitten viikonlopun jälkeen tulokseksi 8.
Eli oli nopeasti sitten laskenut..

Mutta muista että tuo viivan haaleneminen ei välttämättä tarkoita mitään :)

Sehän tässä ärsyttääkin kun ei tarkota välttis mitään :grin Olis nyt vaan selkeesti joo tai ei. Yksinkertanen ihminen haluaa yksinkertasia vastauksia :grin Hain nyt sit kuitenkin varmuudeks huomiselle ton saman Predictorin niin näkee haalistumisen parhaiten.

Kaveri kysy, että olisko pissa voinu olla laimeempaa nyt kun silloin aiemmin, niin periaatteessa kyllä. Mä tulin iltavuorosta kotiin yhen jälkeen yöllä ja tietty kävin veskissä ja Vaimo meni aamuvuoroon niin herätti mut pissimään ennen aamukuutta. Eli nyt kun miettii niin ei tossa kauheesti tunteja tullu. Se kunnon plussa oli silloin ihan kunnon yön jälkeen. Noh, spekulointia vaan ja todennäköisesti ihan turhaa sellaista, mutta kunhan pohdin :grin

Mietin tänään tota mun testisuoraa ja se on about sellanen että joka toisessa on viiva ja joka toisessa ei :grin Niin epämääräistä tää kyllä.

Mörkö, varmasti vaikuttaa tuo aika! Ja jos kerrot sit kun soitat, tuosta hässäkästä varmaan pääset veritestiin. :) Kumpa siellä nyt olis kaikki hyvin!

Mörkö, toivottavasti saat selvyyden tilanteeseen!

Täällä alkaa vihdoinkin kp 1 häämöttää. Tuhruttaa jo pikku hiljaa. Parin viikon päästä saakin jo alottaa Primolutit. Aika menee nopeesti vaikka toisaalta se ihan matelee.

Hulbertiina Totta tuo, että aika tuntuu menevän nopeasti, mutta samalla myös hitaasti. Tsemppiä tulevaan! :)

Mörkö Voi pahus! Nyt vaan vaadit sen verikokeen!

Ultrassa kaikki hyvin!!! Pienen sydänkin näkyi ja sykki kovasti! :happy: aamulla lensi jopa oksennus! Kyllä muuten jännitti uskokaa tai älkää.. Olin jo varautunut pahimpaan.

Takaisin