Beisla: Voi höh
Mutta tsemppiä uuteen kierrokseen! Onneksi saitte niin hyvin pakkaseen :) Ja hyvä toi ettei klinikka oo kesätauolla! Meidän klinikka on ja siksi taaaaaas venyy. Rahankulumisen lisäks ehkä rasittavinta tässä koko hommassa on ajankuluminen, odottelua odottelun perään.
Katjusha: Pidän peukut pystyssä teille, toivon kovin että siirtoon pääsisitte ja että tulosta tulisi
Tiukuliisa: Onnea vielä virallisista hienoista viivoista!
Ihana mies
Unique: Jännään täällä kovin sun ultrakuulumisia! Tuuthan kertomaan :)
MuuMuu: Samoin sun ultrakuulumisia jännään! Heti kertomaan sitten :)
Kookos: Mä mietin tuosta digitestistä vähän samaa. Aika epämääräisiä vastauksia ihmisillä aina niissä... Ja sit mietin sitä, että sehän näyttää "raskaana" vaikka ei välttämättä oliskaan. Viivoissa sen haalistumisen kai näkee paremmin?
Tein tänään aamulla taas Predictor earlyn ja viiva siihen tuli, mutta haaleampi kuin mitä se kunnon plussa juhannusaattona
Eli haalenemaan kaikki näyttää olevan. Tein myös jonkun Apteq (olikohan tuon niminen...) testin jossa herkkyys 10 ja siihen ei tullu mitään, tai no ehkä hyvin hyvällä tahdolla siihen sai jotain kuviteltua
Voiko kemiallinen näkyä vieläkin testissä?
Hyvin epämääräistä tää siis on, rasittavaa. Huomenna virallinen pvä, jolloin teen digin, Clearbluen ja sit tossa Apteq-paketissa oli toinen niin senkin (johon tuskin nyt ainakaan mitään tulee kun ei tänäänkään tullut..). Tätä ihanaa, aina plussaa näyttänyttä, Predictoria ei oo siis huomiselle. Mietin vaan, että mitä jos olisinkin ostanut vaan sen ja tehnyt sen, siihen todennäköisesti viiva tulis, niin jos en paremmasta tietäis niin mähän luokittelisin sen plussaksi
Mihin tässä nyt luottaa. Ehkä se on vaadittava veritesti?
Ärsyttää sekin, että mulla loppuu Lutinukset ja Progynovat just huomenna ja jos tää tilanne jää auki niin joudun käydä niitä ostamassa jos niitä ei saa lopettaa.
(Vaikka vituttaa niin vähän positiivista mieltä tuo se, että pakkasessa sentään on nyt vielä toinen siirrettävä ja että just nyt tulevana vloppuna mulla on tiedossa mökkireissu, jossa pääsen nyt sit rentoutumaan viinin merkeissä jos huominen tuo tullessaan sen mitä luulen.)