IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oooo, plussia! Ihanaa :) <3

Sama kuin uniquella, että vaikka itse on jo vähän pitemmällä, niin tekee mieli pysyä täälläkin kärryillä :) mutta tulkaa ihmeessä myös tuonne plussanneisiin, niin saadaan sielläkin enemmän keskustelua aikaan :)

Tänään 13+0, eilen marssin hankkimaan dopplerin, pitkän pohdinnan jälkeen ja oli hyvä ostos :) helposti löytyi pienen sydänäänet :)
Ihanaa. En oo kyllä ikinä ollut näin onnellinen.. miehellekin ilmoitin että helposti kuului äänet, niin se soitti heti ja sanoi että tuli ihan kyyneleet taas silmiin :) vaikka ei normaalisti mikään herkkistelijä olekaan..

Nyt muumilimu ostoksille, ja juhannuksen viettoon!
Ihanaa juhannusta ryhmäläisille <3 odotan innolla teidän plussien vahvistumista!! :)

30+3 menossa ja täällä vaan ”roikun”! :D Musta on ihana seurata muidenkin onnistumisia ja elää pettymyksissä omalla tavalla mukana. Vaikka en paljoa kommentoikaan enää, jokaiselle lähtee, niin ilossa kuin surussa, ajatukset minulta! <3

Onnea kaikille plussanneille ja kovasti tsemppiä ja jaksamista sitä vielä odottaville! :)

Oi oi haluun tähän plussarytinään mukaan.
Ei malttais millään odottaa omaa testi aikaa. Hullua sinänsä eilen tuli vahva fiilis että tää olis poika. Eniten pelottaa tällä hetkellä se että kun oli vain kaksi päiväinen alkio niin ei jaksa jatkaa kasvuaan. No hetken voin ainakin ajatella olevani raskaana.

Ihanaa juhannusta naiset!

Musta on niin siistiä että kun tässä vähällä aikaa on tehty tosi paljon istutuksia niin plussia tulee ihan tosi paljon! Mä oon jo mennyt laskuissa sekasin et kuinka monta mut päivittelin sitä miehelleni eilen. Se sano että kesä varmaan tekee sen ja uskon sen myös! Koska tämä, joulun ohella, on mulle ihan uskomattoman stressaava aika töissä, ihan järkyttävä kiire ollut ja kaikkee muuta oheista siihen. Niin mietin et saa nähdä miten käy, mut hyvinhän se meni.
Kyllä olen niin onnellinen jokaisen puolesta. ♡♡♡

Mä nyt vielä spekuloin, tietääkö joku Taysin alkioluokituksista ? Ei sillä et ois väliä sen kummemmin mut ois kiva tietää, kun jossain 1 on paras ja jossain 4 on paras, jossain 0 tai 5. Mulle siirrettiin 4AA- luokan alkio, raskausdokumentointia varten haluisin kirjottaa ylös.

Hitsit, kun ei tiedä kumpaan ryhmään sitä liittyy... Helmi- ja maalismammoihin, kun tuo la olis 27.2.-2.3. Täytyy kysyä klinikalta maanantaina, kun soitan testituloksen sinne. Meidän yksityinen klinikka haluaa varmistaa plussan vielä verikokeella ensi viikolla ja varhaisultralla kuukauden päästä.

Ilpuri: Pp9 mulla jos sitä kysyit siis? :D Eikös sulla ollu siirto pvä myöhemmin, mutta alkio oli päivän vanhempi? Meillä siirto 13.6. ja alkio 5pvänen. Eli mennäänkö me siis loogisesti ajateltuna täysin samoissa? :D

Mulla kun ei menkkoja eikä ovista eikä mitään ollut ennen siirtoa niin voinko mä laskea dpo:t jotenkin? Miinustanko siirtopvästä alkion iän? Mätsääkö se niin? Että nyt olis siis dpo jotain 13-15? Eipä tällä kai väliä, kunhan pohdin :D

Tiukuliisa: Mä kans aiemmin kun huvikseen testasin jollain laskurilla, että mikä olis LA niin menee hullusti just tuollein, että ei tiiä mihkä sitä kuuluis :D Helmi vai maalis. Nyt kun laskin hedelmöitysajankohdan mukaan, jonka oletan siis olevan siirtopvä miinus alkion ikä, niin LA olis 1.3.

Pisama: Milloin sulla testipvä? :)

On jotenkin ihan uskomatonta miten näitä plussia on nyt tänne sadellut! Oon tätä palstaa tosiaan jo vuoden päivät lueskellut ja en kyllä muista, että tämmöstä ois aiemmin ollut?

Mä uskallan liittyä plussanneiden ketjuun vasta ens ke kun on virallinen testipvä :) Jos (KUN!) testi on vielä plussaa niin sitten.

Mörkö, Joo siis mulle siirrettiin 14.6 6 päiväinen eli kyllä samoissa mennään :) mulla kun oli lääkkeellinen kierto, niin aloitin luget "ovispäivänä" ja sit 6.pv oli siirto. Tavallaan tää mun kierto on 28päiväinen. Eli näin ollen tänään mulla on 3+6 ja LA 2.3. Oon ymmärtänyt et se on 2vk+alkion ikä. Et sulla on varmaan sama, eikö? Vai laskinko jotenkin oudosti? :D
Mä kans ajattelin et kun on virallinen testipäivä niin sit liityn raskausketjuun

Muokattu viimeksi:
Noniin, laskin sit vissiin ihan oikein kun Lutinus mulla alkoi 8.6. ja se on tosiaan se siirtopvä miinus alkion ikä. Eli "hedelmöityspvä" olis siis tuo 8.6. ilmeisesti :D Laskurin mukaan olis vko4 ja LA 1.3. tosiaan.

Noh, eiköhän nää tarkennu sit aikanaan :D

Onko meillä muita jännättäviä tällä hetkellä kuin Pisama?

Ninuok mikä on doppler, kuulostaa hyvälle laitteelle:happy:

Mörkö ja Ilpuri, meenköhän mäkin teidän kanssa samassa, mulla oli siirto 12.6 ja 5 pv siirrettiin:)

Mä oon tullu ihan hulluksi noitten testien kanssa, melkein joka päivä teen ja seuraan tummumista, onneks ens maanantaina on the testipäivä niin vois lopettaa tän hulluttelun. Ihan ihme tilassa oon muutenkin; koko viime yön näin unia tästä; alko hirveet menkat ja verta oli kaikkialla, tein raskaustestiä ja testipuikko katkes ym ym:rolleyes::grin

Mutta siis hyvää jussia kaikille!:)

Emmaa, no doppler on sellainen häkkyrä, millä pystyy kotona kuunnella vatsan päältä vauvan sydänääniä :D
Hieno selitys. :D mutta joo, hyödyllinen kapistus...
Iloinen olen että sen harkinnan jälkeen hankin..

Mörkö, Joo siis mulle siirrettiin 14.6 6 päiväinen eli kyllä samoissa mennään :) mulla kun oli lääkkeellinen kierto, niin aloitin luget "ovispäivänä" ja sit 6.pv oli siirto. Tavallaan tää mun kierto on 28päiväinen. Eli näin ollen tänään mulla on 3+9 ja LA 2.3. Oon ymmärtänyt et se on 2vk+alkion ikä. Et sulla on varmaan sama, eikö? Vai laskinko jotenkin oudosti? :D
Mä kans ajattelin et kun on virallinen testipäivä niin sit liityn raskausketjuun

Jos sulla Ilpuri on 3+9 menossa niin oot 4+2 oikeesti :) kun viikko vaihtuu aina kuuden päivän jälkeen... Esim 3+6, 4+0, 4+1 jne :)

Ihanaa kyllä kuinka paljon plussia täällä nyt on! :)

Itse hain juhannuksen kunniaksi alkoholitonta olutta :'D ihmeen hyvää tuo Heineken! Suosittelen jos kaljasta tykkää.

Pisama, pian se 5.7 tulee, aiotko testata aiemmin?

EmmaA, kyllä on ihan samoilla päivillä! Onpa hauskaa! :) varmaan käyt tosi kierroksilla tosta, varmasti helpottaa kun pääset ilmoittaa tulokset!

Unique, voi hyvänen aika, mä oon kirjottanu väärin enkä oo ees huomannu :D tänään on siis 3+6! Tiesin kyllä miten nuo viikot menee :)

Pikapäivitys, onnea Mörkö ja Ilpuri! :)

Ihan mahtavaa kun plussia satelee.

Me ei taideta nyt liittyä seuraan. Eilen alkoi tiputtelu, siis sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Välillä tulee runsaastikin. Meillä ei ole testejä mukana mökillä joten vasta maanantaina päästään lopettamaan Terot.
Pp 6 5-päiväisestä. (Vai eikö siirtopäivä olekin pp0?)

Beisla höh ... toivotaan, että tämä ei oo vielä ”tuomio” tästä kierrosta. Jospa vaimosi kuuluisi niihin, joilla tuhruttaa vanhasta muistista menkkojen aikaan. Parasta testionnea, kun pääsette ihmisten ilmoille!

Takaisin