IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pisama,Parhaimpia piinailuja ja tuloksia :)
Katjusha,Toivotaan että tästä viimeisestä sitten tärppää ;)
EmmaA,Onnittelut <3

Tänään tuli pikkurillinpään verran ehkä ruskeaa tuhrua!! Kääks! Oisko ollu eilisestä itsekseni kanssa harrastelusta?  :nailbiting: :sorry: en halua menettää tätä!! Olo on kyllä ihan ok, pientä menkka jomotusta niinku joka päivä sekä huono olo aamusin, päivä päivältä paha olo pahentunut. Tissikipu aaltoilee hyvin paljon. Yhtä ressiä ja huolta kyllä tää touhu :angelic:

Ilpuri En jaksa odottaa, että testaat!!

Kiitos jännäilystä kaikille :D luulen et oon niin hermoraunio et testaan kunhan pääsen kotia töistä. En varmaan saa nukuttua. Mitään vuotoa ei oo tullu tänään

Katjusha: Parhainta tsemppiä teille viimeiseen siirtoon! Toivon kovasti teille plussaa! <3

Pisamalle tarrasukkia pienelle!

Ilpuri: Jännitän kovasti testiä, tulehan päivittämään tänne myös samantien!

Unique: En olisi huolissani(hah, paraskin puhumaan!), koska niinkuin muistat, vuotelin aika runsaasti ja silti kaverilla kaikki hyvin. :)

Pisamalle nopeasti kuluvia piinapäiviä. Toivottavasti pieni tarraa kiinni!

Katjusha, kunpa siirto olisi onnekas ja saisitte sisaruksen tytölle.

Ilpurille puhuri plussaa varten.

Beislalle myös plussapuhuria tulemaan.

Ja mitäs muuta täällä olikaan... Tsemppiä jokaiselle!

On, letrot on nyt kyllä pahemman kerran pettäneet mun kropan. Kp 35/28 eikä vuodosta saati plussasta tietoakaan. Noh, eipä ole enää montaa viikkoa, kun saa alottaa primolutit ja sit taas alkaa pistelemään.

Niinhän siinä kävi.... En pystynyt kaupasta olemaan ostamatta "normi"testiä. Plussaahan sekin näytti. (Vähän rauhoitti mieltä). Oikeastaan olen hieman äimän käkenä, koska KOSKAAN mikään ei onnistu meikäläisellä ekalla kerralla.

Joku kyseli särkylääkkeistä. Parasetamoli (Panadol, Para-tabs) on oikeastaan ainoa turvallinen särkylääke raskaana ollessa. Parasetamoli on kuitenkin maksatoksinen, eli suurina määrinä voi aiheuttaa maksavaurioita, samoin jos on maksan kanssa ongelmia sitä ei suositella.

Itse tässä pähkäilen hyttysmyrkkyjen kanssa. Täällä pohjoisessa on tuhottomasti hyttysiä ja meikäläinen on aina ollut niiden ruokalistan kärjessä. Vaatteisiin sitä vissiin on turvallista laittaa. Ja on meillä tuota Free:täkin täällä.

Jos IVF on tehty luontaiseen kiertoon, niin miten laskette lasketun ajan? Ja mitenhän ne sen neuvolassa laskee? Hedelmöityspäivähän on hoidoissa tiedossa. Eli lasketaanko se menkoista vai tuosta hedelmöityspäivästä?
Tuossa laskuria tehdessä antoi menkoista lasketuksi päiväksi 2.3.2019 eli nyt olis 3+6 ja hedelmöityspäivästä taas 27.2.2019 eli nyt olis 4+1.

Unique, tuskimpa on mitään kummempaa, limakalvoilta vaan sun mini vuoto :)

No niin, tämmönen neljän tunnin pidätyksellä. Kyllä tuntuu vähän hämmentyneeltä ja toisaalta en yllättynyt ollenkaan. Ihan kummallinen hiljaisuus iski! Niin ja siis luonnossa selkeästi punaiset viivat, tuo ylempi on heti kun testi aika täynnä ja alempi n. 30 min jälkeen. Pp7

874a8d46007c2613eca22548dfe94985

Muokattu viimeksi:
Ihanaa, Ilpuri!!

Ja Tiukuliisa myös, ihanaa! :) Itse laskisin hedelmöittymisestä, se kun on tiedossa. :)

Hulbertiinan kropalle nyt pikainen toipuminen!

Ooooh Ilpuri! On siinä viiva! Nyt toivotaan, että vahvistuu! :Heartred:hello2

Ja ihanaa Tiukuliisa, että viiva on ja pysyy, testissä kuin testissä! :D Onnea!

Katjusha :grin en ehkä vielä kuitekaan uskalla raskausketjuihin mennä mutta vaikka tämä on naiivia olla tällä asenteella, mä en oo ikinä kokenut keskenmenoa, joten uskallan olla hyvillä mielin. Miehen kanssa just puhuin ja sanoin sille, et ymmäräthän sä et keskenmeno on mahdollinen, se oli et joo, mutta totesi et ihan turhaa sellasta miettiä ja oon sen kanssa samaa mieltä. Aion ja saan nauttia tästä niin kauan kuin pystyn ja mulle mahdollisuus siihen annetaan, toivottavasti loppuun asti. Varmasti huolia mukaan mahtuu mutta ne tulee kun on tullakseen

Ilpuri Vauuu!!!!! :) hienoa!!! Näkyy selkeesti viivatä! :) vaikka itse olen tässä jo vain vähän pidemmällä niin silti tää ryhmä tuntuu niin kotosalta, että ei malttais pois mennä!

Ilpuri niinhän se on :) Oman tunnelman mukaan eteenpäin, ja annat tunteiden tulla. Näissä(kään) asioissa niitä ei voi ohjailla. Toivotaan, että pääsääntöisesti saat tuntea tyytyväisyyttä ja rauhaa <3

Mies illalla tahtoi katsoa testiä eikä muka nähnyt kun yhden viivan. Siitäpä sit vähän väitettiin hyvässä hengessä ja sanoin et ooppas hiljaa, anna minä nautin onnesta, mä näytän sulle seuraavan kerran Digin tai leffaviivat :D oon tehny elämässäni niin monta kertaa että tiiän kyllä miltä valkea yksiviivainen testi näyttää. Tämä on tältä aamulta, vähän testi ajan jälkeen, en testaa huomenna että sais vähän tummemman viivan näkyviin. Toivottavasti hcg lähtee nousemaan, vaikka on tossa viivat silti tummemmat kun eilen :)
Täällä sataa kaatamalla!!
4ad23124b002344eca3aa0cb4177a61b

Muokattu viimeksi:
Takaisin