Cranberry, tervetuloa! Pitkä tie teilläkin takana, toivottavasti uudet hoitokeinot toisivat paremman tuloksen.
DB, meidän oma lääkäri sanoi aiemmin että vaimo voisi käyttää tukilääkettä jonkin aikaa plussan jälkeenkin (en nyt muista kuinka kauan). Vaimolla siis luomuna vain yhdeksän päivän luteaalivaihe. Mutta hän jäi lomalle ja siirrossa ollut lääkäri sanoi että tukilääke loppuu mahdolliseen plussaan. Hän sanoi että kehon tuottama raskaushormoni on niin paljon vahvempaa kuin mikään tukilääke. Saa nähdä mitä tehdään jos tulee se tilanne eteen... jännittää kyllä, vaikka kai pitäisi uskoa lääkäriä. Meillä oli siis tuoresiirto.
Mörkö, varovaiset onnittelut! :) Munkin mielestä viivanpaikka on se, kun on vain harmaa kohta mihin viivan pitäisi ilmestyä. Sulla on viivassa väriäkin. Ja mahdoton sanoa kuinka vahva viivan "pitäisi" olla minäkin päivänä, siihen vaikuttaa niin moni asia. Testin laatu, pissan vahvuus, oma hcg:n luontainen lähtötaso, tuplaantumisnopeus (2-3 päivää)... Löysin tällaisen mun kirjanmerkeistä:
https://whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php
Meidän projektista, kyllä mulla on rennompi fiilis piinapäivinä kuin silloin kun mua yritettiin raskaaksi. Tuntuu että tunteet ei heitä niin pahasti vuoristorataa toivon ja epätoivon suhteen. Osa minusta on haikeana kun melko varmasti en saa enää kokea raskautta. (Jos vain vaimon raskautuminen onnistuu.) Olihan se ihanaa aikaa, mutta toisaalta olin jo etukäteen varautunut siihen että se on ainoa kertani ja otan siitä kaiken irti. Sen kokemuksen sain ja siitä olen kiitollinen.
Lutinuksesta (tai Lugesteronista), siitä on suurin osa vain massaa eikä lääkeainetta, sen kuuluukin tulla ulos. Kyllä se lääke imeytyy.
Kyfi, onnea plussasta! :) Kyllä nuo melko samanlaisilta näyttävät. Ei niitä tosiaan kannata vertailla keskenään, viivaan vaikuttaa niin moni asia, kuten pissan vahvuus juuri sillä hetkellä. Hcg tuplaantuu parissa - kolmessa päivässä, niin kahden peräkkäisen päivän välillä ei pitäisikään olla suurta eroa.
Ilpuri, tsemppiä vielä piinapäiviin! Milloin aioitkaan testata? Mikä pp ja kuinka moni päiväinen alkio sulle siirrettiin?
Me lähdetään huomenna mökille, ja vaimo meinasi että ei oteta testejä mukaan. Pisin luteaalivaihe mihin on päästy lääkkeiden kanssa on 12 päivää, sen mukaan menkkojen pitäisi alkaa viimeistään sunnuntaina. Eli jos niitä ei näy siihen mennessä, maanantaina on jännät paikat! Tosin nyt on eri tukilääke kuin aiemmilla kerroilla, se voi toki vaikuttaa.