IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa ja tsemppiä hoitoihin Cranberry! :)

Beisla, mahtavaa että siirto meni hyvin ja pakkaseenkin saitte monta :) Jos saa kysyä, niin millaisilla fiiliksillä ite oot nyt kun yritättekin raskauttaa Vaimoa? Eroaako henkisellä puolella paljonkin niistä hoidoista kun itse raskauduit? :)

Ja siis mulla on tosiaan ollut menkat viimeks joskus huhtikuun alussa, kiitos Procrenin, joten en ihan tiiä milloin niiden kuuluis nyt seuraavaks tulla :D MUTTA! Vaimo suostui, että voidaan testata huomenna :hello2 Perustelin, että vaikka olis nega niin se voi hyvin vielä muuttua eli lupaan olla masentumatta :D Ostin paria eri testiä, saas nähä..

Lutinuksesta taas kysymys.. Kun mua taas epäilyttää sen kanssa.. Joo se ylipäänsä, että meneekö sitä perille asti, mutta olisin kysyny, että millasilla aikatauluilla te ootte sitä ottanu? Mä otan n. 9, n. 16-17 ja n. 21-22. Eli yöks tulee pidempi väli. Onko sillä merkitystä? Voiko vaikutus lakata välissä?
Mulle ainakin sanottiin tuosta lugesteronista, että ei ole niin kovin tarkkaa mihin aikaan sen ottaa.

Päätin nyt että lopetan luget asteittain, vaikka klinikan ohjeessa ei erikseen niin kehotettu tekemään.

Hei!
Oon pidempään lukenu ja myötäeläny teidän kaikkien tarinoita, samaan aikaan kun ite koittanu selviytyä näistä oloista, peloista, surusta ymsymsyms kaikista tunteista. Aikamoista vuoristorataa.. Oma tilanne : nuori pari, noin viiden vuoden suhde, jossa ei ikinä ehkäisyä, eikä yhtäkään raskautta, syy - selittämätön.. 4 inseminaatiota, ei yhtäkään plussaa. 1. IVF/ICSI - tuoresiirto nega, 1.PAS kemiallinen raskaus, 2.PAS plussa [emoji173]️ mutta nyt alkaa mieli temppuileen ja näkeen testissä haalistumista. :( miltä näyttää? Ensimmäinen kuva pp11 ja toinen kuva pp12. Kiitos jo etukäteen supernaiset[emoji173]️
ImageUploadedByVau Foorumi1529470600.284186.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1529470611.577564.jpg

Kiitoskiitos! Juu täytyy siis malttaa mieli.. Huhhuh, kun se onkin niin vaikeeta, eikä osaa edes täysin nauttia tästä vaikka pitäisi. :( mutta ihanaa, että näinkin moni on täällä hetken sisällä plussannut. <3

Kyti onnea plussasta! Selkeät viivat on! Ei tollasilla viivoilla kannata vertailla. Hyvin näyttää olevan hcgtä. Normaalistihan ihmiset tekee vaan sen yhden testin. Jos kuitenkin huolettaa niin soita hoitopaikkaan jos haluat vielä veritestin. Mutta näyttää tosi hyvältä! Jee!

Kiitos kauheesti rauhoitteluista teille! :) huomenna soitan siis muutenkin Tayssiin tuloksesta ja ajattelin mahdollisesti kysellä juuri tuota verikoetta. Yritän myös välillä itselle todistella tuota, että normaalisti raskautuneet on tässä kohtaa onnensa kukkuloilla ja uskoo siihen 100%, mutta tuntuu silti etten uskalla uskoa täysin, kun tätä kautta raskautui. :/ kiitos silti teille! :)

Kyfi9636540 Onnea plussasta! Hieno on! Täällä on todella monet huomanneet omien plussien haalistuneen ajanmyötä ja silti kaikki on mennyt hyvin :) liikaa ei kannata testailla! Itse testasin digitaalisella ja katsoin nouseeko viikkonäyttö :)

Mörkö Joko oot testannut!!??

Heitsu1996 Hyvä, että sait vastauksen turvotukseen! Meillä kaikilla kroppa kuitenkin reagoi niin omilla tavoillansa. Elokuu sieltä lähestyy onneksi yllättävän pian! Kesä menee yleensä melko äkkiä :)

Kyfi, on kyllä hienot viivat! Onnea :) Vahvistumisista ja vertailuista en osaa kyllä sanoa..

Me saatiin aamun testiin joku haamuntapanen :wideyed: Ikinä en oo saanu testeihin mitään, en edes viivanpaikkoja :D Ja nyt tietty kun googlettelin niin toi testi minkä tein (RFSU varhaispuikko) niin on ihan pska ja antaa viivanpaikkoja. Eli piinailu jatkuu ja aika näyttää :nailbiting: Toiveikas olo kyllä tuli jo tostakin ja teki synttäriaamusta spessun :)

https://aijaa.com/nRwVR2
Pp7, pitäiskö olla jo tummempi? Tai näettekö ylipäänsä mitään? :D Vaikea kuvata, mutta Vaimokin kyllä näki viivan, etten kuvitellut vaan :D

Kiitos! Täytyy huomisen jälkeen lopettaa! :D ja todellakin toivon ja odotan, että hyvin jatkuu loppuun <3

Mörkö!
Minä ainakin näen siinä viivan! Itsellä oli täysin saman näköinen testi ja viiva silloin kun oli kemiallinen raskaus, mutta minulla oli silloin pp13. Eli sinulla vielä varhaiset päivät testata! :)

Mörkö,Viiva näkyy ja punainen viiva ei mikään harmaa viivanpaikka.
Kyfi,Onnea!
Unique,Niinpä kesä menee tosi äkkiä aina.Toisilla hidasta ja toisilla nopeaa tuo turvotuksen lasku kuulun vain tuohon hitaimpiin.

Mörkö Kyllä siinä näkyy viiva ja näen myös viivassa punaista! :) nyt toivotaan, että vahvistuu! Onko sulla mitään mainittavia oireita?

Mörkö kyllä minäkin viivan nään! Iih ompa jännää:smiley-bounce012

Kyfi onnea plussista! Minusta hienoja viivoja molemmat:) ei varmaan kannata vertailla

Heitsu hyvä että selvisi, jospa se siitä pikku hiljaa tasottuu!

Kiitos kaikille, nyt sit vaan toivotaan, että vahvistuis! Ylihuomenna vois testata uusiks :rolleyes: Pitäis vaan nyt guuglata, että mikä olis hyvä näin varhasessa testaamisessa. Cittarista ostin eilen niitä mistä puhuittekin, mutta ne ei taida kovin herkkiä olla?

Unique: Ei oo mitään kunnon oireita, mutta satunnaisesti aina jotain mistä voi heti toki päätellä et on raskausoire :grin Paitsi semmonen pistelymäinen jomotus on nyt ollu kyllä jo useemman päivän.

Apteekeista löytyy (ei tosin kaikista) joitakin varhaisia raskaustestejä. Parhaiten ehkä Yliopiston apteekista.

Itse tein tuollaisen varhaisen, mikä antoi sen vahvan viivan pp7 kohdalla. Nyt tuijottelen tuolla kylillä kaupassa noita testejä, vaikka kotona odottaa se virallinen testi. Paniikinomaisesti pelkään menkkoja, varsinkin kun ulosteessa on ollut verta, tosin johtuu todennäköisesti siitä, että vatsa ollut kovana. Ja pelottaa tehdä tuollaista "normi"testiä, jos se ei näytäkään kahta viivaa.

Miehelle menin näyttämään plussan, eikä meinannut housuissaan pysyä. Toppuuttelin kyllä vähän, että itse uskon 100% varmuudella vasta kun oon tehnyt testin virallisena päivänä.

Tosin mies guugletteli jo viime viikolla alkuraskauden oireista, kun olin niin itkuinen ja viikonlopun kummipojan rippijuhlissa meinasin pillahtaa vähän väliä itkuun kirkossa. Huono olo tulee, jos en ole syönyt hetkeen (siis aamuisin on tämän vuoksi huono olo) ja makean himo on hävinnyt tyysin. 5 yötä pitäisi vielä piinailla....

Takaisin