Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle ainakin sanottiin tuosta lugesteronista, että ei ole niin kovin tarkkaa mihin aikaan sen ottaa.Tervetuloa ja tsemppiä hoitoihin Cranberry! :)
Beisla, mahtavaa että siirto meni hyvin ja pakkaseenkin saitte monta :) Jos saa kysyä, niin millaisilla fiiliksillä ite oot nyt kun yritättekin raskauttaa Vaimoa? Eroaako henkisellä puolella paljonkin niistä hoidoista kun itse raskauduit? :)
Ja siis mulla on tosiaan ollut menkat viimeks joskus huhtikuun alussa, kiitos Procrenin, joten en ihan tiiä milloin niiden kuuluis nyt seuraavaks tulla :D MUTTA! Vaimo suostui, että voidaan testata huomenna Perustelin, että vaikka olis nega niin se voi hyvin vielä muuttua eli lupaan olla masentumatta :D Ostin paria eri testiä, saas nähä..
Lutinuksesta taas kysymys.. Kun mua taas epäilyttää sen kanssa.. Joo se ylipäänsä, että meneekö sitä perille asti, mutta olisin kysyny, että millasilla aikatauluilla te ootte sitä ottanu? Mä otan n. 9, n. 16-17 ja n. 21-22. Eli yöks tulee pidempi väli. Onko sillä merkitystä? Voiko vaikutus lakata välissä?