Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mörkö Mulle taas lääkäri suositteli aamua ennemminkin Gonapeptylin pistämis ajankohdaksi. Tsemppiä piinapäiviin!
Täällä oltu tänään tosi hajamielisiä, liikaa asioita vissiin ollut päässä mietittävänä.. En nimittäin MUISTANUT olenko vai enkö ottanut illan Zumenonia... En sitten yhtään. Noh, minä sen nyt sitten otin ja nyt murehdin olikohan paha juttu jos otinki tupla-annoksen... Harmittaa! Jotenki en uskaltanut olla ottamattakaan..... Tosi stressaavaa välillä muistaa noi lääkkeet.
Taidanpa soitella sitten meidän hoitopaikkaan.Ei näy laskua turvotuksessa vielä ja kuitenkin 3vk ollut.Mörkö, kiitos paljon! Nyt just istun junassa ja alkaa kyllä on se vatsassa perhosia!
Onpa ikävää et sun siirto oli noin kivulias! Ja törkeää että on naureskeltu noin! Siitähän on positiivisia tuloksia vaikka kuinka paljon! Vaikka se oliskin "lume" niin eikö luulis et tulevan äidin psyykkeen kannalta vois pitää suun soukemmalla, uskon ihan todella vahvasti et sillä on tosi iso merkitys jos itse uskoo tähän kaikkeen! Tulipa paha mieli tosta!
Mun oma hoitava lääkäri (erittäin kokenut näissä hoitojutuissa) on koko ajan puhunut sen puolesta ja muistutti viel nyt viime ultrassa, mulle käskettiin gonapeptyl laittaa nyt huomenna aamupäivällä, mut meen töihin 9.30 joten laitan ennen sitä. Edellisessä siirrossa oli kans et siirrosta seuraavana aamuna/aamupäivällä.
Ninuok,Ihania ultra kuulumisia :)
Heitsu, ilman muuta pitää soittaa jos on turvotus ollut noin pitkään, mulla se hävis muistaakseni viikossa, kipuja ei ollut oikeastaan yhtään.
Tsempit piinailijoille, nyt täällä tullaan kovaa vauhtia jengiin :)