Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Edelleen kipuilua on aaltoilevasti ja turvotusta myös edelleen.Tsemppiä teille hoitoon ja toivotaan parhaimpia tuloksia :)Täällä on ollut aikamoista jännitysnäytelmää. Onneksi kaikilla kaikki hyvin. Ja todella moni piinailee. Josko nyt tulisi kunnolla kesäplussia.
Beislan vaimolle tullut hieno saalis.
Ilpurikin pääsi vihdoin siirtoon. Nyt peukut pystyyn että kiinnittyisi. Aika kauan tekin olette yrittäneet.
Heitsu onko olo jo parempi? Kuulostaa kyllä pitkältä ajalta kipuilla varsinkin kun teille tehtiin inssi eikä punktiota.
Täällä alkoi pistelyt viime su. Lääke vaihdettiin puregonista menopuriin. To oli vasteultra ja taaaaas näytti pahasti siltä että ivf vaihtuu inssiin ja juhannus tulee kuitenkin sotkemaan kuvioita. Annos tuplattiin ja kävin heti aamulla näytillä auttoiko kasvuun. Vasen puoli oli ottanutkin kiriä ja punktioon todnäk päästään. Sunnuntaina taas ultraan (uskomatonta mutta lääkäri tulee omalla vapaa-ajallaan) että nähdään olisko punktio ti jolloin päästäisiin vielä to tuoresiirtoon. Jos punktio on ke tai to niin alkiot pakastetaan. Tällä hetkellä mulle on ihan sama onko tuoresiirto vai mikä kunhan niitä munasoluja ja alkiota saadaan.
Ei ollut kyllä itku kaukana ja ekaa kertaa iski luovutuksen maku tässä 4,5 vuoden aikana. Luonnolla on nyt jotain sitä vastaan että vaste ollut nyt kahtena kertana huono ja kaikki aikataulut mättää. Aiemmin vaste ollut aina hyvä.
Sori pitkä omanapailu..
Ruokailusta olitte puhuneet, niin itse en ole pahemmin syömisiä vältelly, ainoastaan inkivääriä olen vähentänyt, mutta tuo olikin uutta tietoa että raaka tai kuivattu on ok. Mites kun flunssassa tykkään keittää inkivääriteetä niin onko se myös kielletyllä listalla? Kun siinähän keitetään raakaa inkivääriä niin irtooko siitä jotain haitallisia aineit silloin?
Samiakkia ja lakritsia olen myös vähentänyt nyt hoidon aikana. Ovat suurta herkkua joten haasteellist on.