Heippa kaikille taas pitkästä aikaa, taustalla olen seuraillut kun oli välikierto menossa ja lugeista tullut migreeni jatkui sitten sen kuusi viikkoa niin on ollut oma jaksaminen tässä aika koetuksella.
Mutta hengessä olen ollut mukana, paljon täällä taas on tapahtunut.
Orchideelle tervetuloa, toivottavasti ei tarvitse täällä kauan roikkua!
Kanelille ja Janelille suuret pahoittelut ja voimia, on niin epäreilua..
Nennulle voimia myös vauvabuumin keskellä, joskus se toisten onni voi sattua niin paljon vaikka ei olekaan millään lailla itseltä pois! Kyllä oli meilläkin niin märkä rätti vasten kasvoja tuossa ennen joulua kun pikkuveli ilmoitti kihlattunsa kanssa raskaudesta. Silloin sattui ehkä koviten koko tämän prosessin aikana, osui jotenkin niin lähelle. Kyllä siinä tuli muutaman kerran mieleen, että nii-in, niin olisi meilläkin se yli parivuotias lapsi tuossa nyt tepsuttelemassa jos olisi yhtä hyvä ja nopea tuuri käynyt kuin heillä. Kyllä sitä sitten sai omantunnon tuskia taas noistakin hetkellisistä repsahduksista, mutta kai sitä joskus saa ja täytyykin olla niitä synkkiäkin hetkiä.
Selinalle myös pahoittelut! Niin ainakin meille sanottiin, että vain siirtoon päätyneet hoidot lasketaan. Tsemppiä tulevaan toimenpiteeseen!
Aida-leena kyseli vauva-aiheisista ostoksista.. Itse ostin silloin joskus kolmisen vuotta sitten pienen pupun vauvalle ja enkelin lastenhuoneeseen kun aloimme yrittämään, ja tuollahan pupu edelleen istuu hyllyn reunalla ja enkeli on kaapissa odottelemassa.. Sitten kun tajusi että tämä hanke voi ottaa enemmänkin aikaa, ei jotenkin enää halunnut/uskaltanut ostaa mitään. Mutta pussilakanasettihän on hyvä lahja niin kuin totesitkin, siltä varalta jos oikein huonosti kävisi, mutta pidetään peukkuja että tarvitsette omaan käyttöön, teillähän oli oikein hieno saaliskin!
Jaahas, mitäs vielä.. Blancalla taisi olla ainakin punktio tulossa, tsempit siihen!
Vauvaton ja liljatar toivotaan että pyhät ei sotke punktiota.
Mannaharille ja Kosmokselle onnea siirtoon!
Vastavirrassa taidetaan aika samoissa mennä, meillä oli myös varhaisen blastokystin siirto tänään.
Pisamalle tsemppiä piinailuun, perässä tullaan!
Tipulle ja Juntturalle hurjasti onnea toteutuneiden toiveiden kanssa!
Lopuksi vielä uskomattoman suuret ja sydämelliset kiitokset Nuuskamuikulle
vinkistä tuosta lugejen korvaamisesta, kysyin tänään asiasta siirron tehneeltä lääkäriltä, ja hän kirjoitti minulle pistettäväksi Pregnyliä pienellä annoksella seuraavan 1,5 viikon ajaksi. Olin jo ihan luovuttanut asian suhteen ja valmistautunut taas makaamaan sekavana sängyn pohjalla seuraavat pari kuukautta kun omassa hoitopaikassa ei tosiaan ollut mitään käsitystä vaihtoehdosta, joten olin aivan hämmästynyt kun hän kertoi Pregnylistä. Ei haittaa pistelyt yhtään jos vain saa oman elämänsä takaisin. Kiitos aivan mahdottomasti, nyt on ehkä jotain uskoa raskauden mahdollisuuteenkin jos koko kroppa ei olisi aivan stressissä ja sekaisin!
Toivotaan että tästä se plussa-aalto nyt lähtee kun niin monella tapahtuu!