IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastavirrassa on normaalia oviskivut pregnylistä. Sehän käytännössä irrottaa munasolun. Mulla kanssa aina punktioaamu ollut helvettiä vaihtelevin kivuin. Viimeks oli jo pari karannut niin olikin sitten tuplakivut.

Pahoittelut Janelin keskenmenolle. Ei ole elämä reilua. Kaakaolle tsemppiä, rankkoja päätöksiä nuokin. :Heartred

Pisama huh, on varmaan olleet jo melkoiset kivut kun parikin pääsee ennen punktioo karkaan..

Blanca tuntuuko olo yhtään tukalalta vielä..? Oliko paljon soluja tulossa?

Nennu :( on kyllä kaikki oikein kerralla siellä saamassa vauvoja.. En yhtään tiedä missä kohtaa synarelan kanssa yleensä vuoto alkaa..mutta toivottavasti pian!

Aida-leena mulla ei jotenkin oo "tarvetta" ostaa mitään, välillä oon sit ostanu kummilapselle kyllä jos on tullu jotain ihanaa eteen.

Hitsit mua jännittää alottaa huomenna lääkkeet kun viimeks tulin siitä Puregonista niin huonovointiseks.. :( Pitää yrittää asennoitua ihan rennosti vaan..

Muokattu viimeksi:
Vastavirrassa mulla kanssa puregon ja nyt ollut huomattavasti helpompi olla kun viimeksi. Ekassa icsi ssä oli lopussa todella turvonnut. En tiedä johtuuko et käyn samalla akupunktiossa vai onko vaan sattumaa. Lääkäri sanoi et joku 10-15 follia siellä olisi tulossa ( mitoiltaan nyt vas 16-19mm ja oik 11-18mm) Tosiaan oikeata puolta nyt yritetään saada kasvamaan paremmin ja toivotaan ettei vas puoleiset karkaa. On tää kyllä ihme hommaa. :think005

Kiitti myös tuosta pregnyl infosta. Mulla sitä aiemmin ei ole ollut niin osaanpa nyt ainakin varautua jos tulee kipuja.

Tsemppiä vastavirrassa, onneksi se on kuitenkin lyhyt aika tukalaa oloa jos tulee. :Heartpink

voi ei janel :smiley-angry017 kovasti tsemppejä sinne:Heartred:Heartred

on:huomenna ois sitten alkionsiirto,jos hyvin käy. kyllä meinaan jännittää! saa nähdä saanko yhtään nukuttua:dontknow soittaako ne sieltä hyvissä ajoin,jos siirtoon ei päästäkkään? :nailbiting:

miten teillä muilla on muuten alkanut lugesteronien käyttö? kun mulla alko ne heti punktiopäivän iltana o.O laitanko huomenna aamulla lugen vaikka on alkionsiirto?
lähinnä mietityttää se kun on niin sottaavaa ainetta,että joutuuko se lääkäri peseen paikat jollain painepesurilla,että näkee jotain:woot:

Selina, kirjoittele sitten mitä se lääkäri sanoo, teillähän oli sovittuna että soittelee iltapäivästä? Tsemppiä:Heartred

Hyvä juttu Mannahari että punktio meni hyvin, nyt vaan hedelmöittymisonnea! :)

Siis voi ei Selina!! Niin väärin. Tsemppiä miljoonasti nyt. Koita saada tehtyä jotain itsellesi mukavaa.

Mannaharille nyt paljon hedelmöitys- ja kasvuonnea täältäkin!

Voinko mennä yksin siirtoon huomenna vai tarvitaanko miestä johonkin (muuten kuin henkiseksi tueksi)? Paperit pakastealkion siirrosta on mielestäni tehty ivf:n yhteydessä. Eihän niitä joka kerta erikseen tehdä..?

Takaisin