Joulunlapsi
Silmät suurina ihmettelijä
Vastavirrassa: Miehen läsnäolo siirroissa ei ainakaan Naistenklinikalla ollut tarpeen, itse kävin kaksi siirtoa miehen kanssa ja yhden yksin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
no viisaampana seuraavaan kierrokseen,jos sellasta koskaan tulee.
Hän silitti ja piti kiinni, kun kipu oli pahimmillaan. Hän huolehti, että sain juotavaa, lääkettä ja jotakin mitä vain pystyin syömään. Hän on tehnyt mukisematta kaikki kotityöt ja käynyt kaupassa. Tänään, kun aamupäivällä soitin hänelle, etten voi hyvin, tuli hän samantien töistä kotiin ja vei minut sairaalaan. En olisi ikinä selvinnyt tästä ilman häntä.
Hänen vuoksi jaksan uskoa vielä rakkauteen. Minun rakas, kultainen mies! 
Jos siltä tuntuu niin tervetuloa keskutelemaan ja purkamaan tuntoja tuonne Enkeleiden vanhemmat -ryhmään. Siellä on liittymisohjeet salaiselle puolelle, sain itse korvaamatonta tukea viime syksynä sieltä kun meidän pienen sydän oli pysähtynyt. Kuulostaa hurjalta tuo lääkkeet kouraan ja menoksi, meillä piti tehdä tyhjennys osastolla mutta tapahtuikin jo kotona kun se valmistava lääke toimikin niin hyvin. Ihanaa että mies on siulla siellä tukena