Voi ei, ymmärrän.. tää kun koko ajan tuntuu että joutuu odottelemaan jotain tuloksia ja sitten hetken kun kerkee iloita jotain, nii tuleekin takapakkia. Moneko kerta teillä oli nyt kun tehtiin?Saittepas tosi hienosti hedelmöittyneitä @MiuMarja !
Mä eilen iloitsin hyvästä munasolumäärästä (10) ja huomisesta tuoresiirrosta, mutta tänään tuli tieto että yhdeksän oli kypsää ja vain kaksi on hedelmöittynyt, niin on kieltämättä aika surkea oloMe ollaan kans Tilkassa. Tehtiin ICSI, koska meidän diagnoosi on male factor. Miten teillä @MiuMarja oli tuolla ekalla kierroksella, että saitteko yhtään hedelmöittymään silloin? Tosi kiva että pääsitte jo heti pian uuteen kierrokseen. Mulla on jotenkin aika vähän luottoa näihin meidän kahteen selvinneeseen, että näinköhän ne jatkaa ja huomenna tuoresiirtoon pääsee, että varmaan uusi kierros taas edessä.. Ja samaa oon pohtinut, että jos huomisen tuoressiirron jälkeen toinenkin yhä sattuisi porskuttamaan, niin olisiko se sitten maanantai kun siitä kuulisi
Punktio oli eilen.
Ekalla kerralla tosiaan tuli kanssa hyvä määrä munasoluja olisko 16 ja niistä 14 kypsiä ja spermaa oli ihan ok, tosi siinä huomattiin että siittiöt liikkui oudosti.. tässä kierrossa tosiaan lääkäri soitti heti seuraavana pvänä mulle kertoi että näistä 14 kypsästä vain 3 yrittänyt jotain hedelmöitystä, mutta ovat poikkeavia.. eli 0PN..? Sori en tiedä menikö termi oikein kun aika uusia juttuja ja ite vaan googlettanut näitä.. eli sillon mulle joka pvä tuli omakantaan merkintä nii sit 3 pvän kohdalla tosiaan tuli sit tieto että nää kaikki kolme lakkasi sitten "kasvamasta"
Paljon tsemppiä sulle siirtoon! Toivotaan tulis hyviä tuloksia!
Me ollaan kans Tilkassa. Tehtiin ICSI, koska meidän diagnoosi on male factor. Miten teillä
Punktio oli eilen.
Täällä pidetään peukkuja että lääkkeet on toimineet hienosti!