Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä nään kans viivan selkeästi!Täällä nyt vaan omaa napaani huutelen kun niin aamupöpperössä ja sekas mitä tää testi meinaa. AuttakaaOnkohan tää nyt joku viivanpaikka vai haalea posi? En ole koskaan näitä nähny niin en osaa tulkita. Mulla alko keskiviikkona menkkamaiset mahakivut jotka yhä jatkuu, joten senkin takia ollu epätoivosta odotella kun oon kokoajan varma että menkat alkaa.
Ihanaa juhannusta kaikille teille kanssamatkaajille![]()
Negan näkeminen on aina niin masentava näky.. Sunnuntaihin on vielä kuiteskin muutama päivä aikaa niin toivoa vielä on. Voihan olla esim kiinnittyminen tapahtunut myöhemmin. Toivotaan että se plussa vielä sieltä tulisi. Tsemppiä näihin päiviin@Tiana selkeä positiivinen, onnea!!
Mä testatasin niin negan kun voi. En usko yhtään, että sunnuntaiksi enää positiiviseksi muuttuisi.
täälä ois yks ikäloppu haaveilija teiön joukkoon änkemässä jos mahtuupi. Lapsia löytyy 3 ja eka on hoidoilla saatu ja ny ois neljäs haaveissa ja se on ainoo että hoitoo tarvii ku ukko prkl meni laittaa piuhat poikki 5 vuotta sitte!!! En kyl tiiä mitä itekää siinä mietin ku sellaseelle touhulle annoi hyväksynnän 

nii jotta tarvii ne siittiöt tempasta palleista ulos vähä vaikeemman kautta, oon selvitelly että pitäs onnistua kyl mut maksaahan se hitoksee paljo. Mää oon siis 45 vee ja olin aika läski viime raskaudessa mutta ny oon saanu itteni kuosii ja ottaisin kyl vaik ne 40kg takas jos mukana saa vauvan!!!!