IVF/ICSI-HOIDOT 2026

@Fiore_41 mahtavia uutisia sieltä!! Onnea plussasta!

Mä meinaan huomenna aamusta testata ekan kerran. En yhtään usko plussaan, mutta pettymys tulee silti olemaan valtava varmasti.. tavallaan ei siis tee mieli testata ollenkaan, mutta joskus se tieto on pakko ottaa vastaan kuitenkin.

@Ntik oon pahoillani sun kokemuksesta. Hurjasti voimia. Mulla on kans todettu keskeytynyt keskenmeno varhaisultrassa ja se oli tosi paskaa. Mulla vaati useamman lääkkeellisen tyhjennyksen ja lopulta tähystyksen, eli prosessiin meni melko kauan. Mutta käsitin, että yleisempää on, että asiat hoituu helpommin. Ja toivotaan nyt vielä, että ensi viikolla teillä olisikin asiat hyvin. Iso halaus <3

@*Ninni* follikkeleita kerättiin 20, joista 17 oli munasolu. Huomenna pitäisi saada sovellukseen tieto hedelmöittyneistä.

@punktiopikkarit hieno tulos tuo neljä blastoa. Täällä alkoi jäätävä pelkääminen noiden kehittynisen puolesta jo nyt. Kun ei ole kertaakaan blastoksi saakka yksikään kehittynyt. Todella toivon, että saataisiin edes yksi blasto siirtoon ja yksi pakkaseen, enempää en tässä vaiheessa toivo, kaikki muu on vain plussaa 🥹

Oho hetken kun on poissa niin tapahtuu vaikka mitä😍 oon ihan loppu tästä päivästä, niin jää nyt yksilöllinen kommentointi mutta kaikille joilla vaikeampaa lähetän paljon tsemppiä ja haleja ja @Fiore_41 isot onnittelut plussasta❤️ toivottavasti @*Ninni* siirto sujui hyvin!

Meillä siirto meni erinomaisesti lukuunottamatta armotonta pissahätää, joka sekin ehkä puoliksi psykologista. Kuulemma kyytiin tuli alkioista se joka mosaikismin suhteen vaikutti lupaavimmalta eli oletan että se yksilö jolla oli vain segmentaalista, ei nyt tarkemmin saatu tietää. En kyllä yhtään tuntenut koko katetria tai toimenpidettä, toki ajatukset oli pitkälti siellä rakon puolella😅

Mutta muuten oli kyllä aika karsee reissu. 24 h kesti tasan meidän Helsingin reissu ja sen aikana ajamista melkein 12h. Ja siis voi hyvä luoja toi juhannusliikenne... jos stressillä voi tän siirron pilata niin meni kyl meidän mahikset, oli kaksi kertaa ketjukolari tosi lähellä ja ihmiset ajoi ihan kreisisti, en ymmärrä... mutta nyt selvitty kotiin ja nukkumaan😭 huomenna vielä ajo mökille☠️

Täällä nyt vaan omaa napaani huutelen kun niin aamupöpperössä ja sekas mitä tää testi meinaa. Auttakaa 😅 Onkohan tää nyt joku viivanpaikka vai haalea posi? En ole koskaan näitä nähny niin en osaa tulkita. Mulla alko keskiviikkona menkkamaiset mahakivut jotka yhä jatkuu, joten senkin takia ollu epätoivosta odotella kun oon kokoajan varma että menkat alkaa.

Ihanaa juhannusta kaikille teille kanssamatkaajille💖

Liitteet

• IMG_5302.jpeg
    IMG_5302.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 63
Täällä nyt vaan omaa napaani huutelen kun niin aamupöpperössä ja sekas mitä tää testi meinaa. Auttakaa 😅 Onkohan tää nyt joku viivanpaikka vai haalea posi? En ole koskaan näitä nähny niin en osaa tulkita. Mulla alko keskiviikkona menkkamaiset mahakivut jotka yhä jatkuu, joten senkin takia ollu epätoivosta odotella kun oon kokoajan varma että menkat alkaa.

Ihanaa juhannusta kaikille teille kanssamatkaajille💖
Mä nään kans viivan selkeästi!😍
Mulla ollut myös molemmissa raskauksissa juurikin menkkakivut ekat oireet. Olin myös ihan varma kuukautisten alkamisesta kun kivut oli suht kovat mutta toisin kävi 🥰
Tässä nykyisessä, vielä epäselvässä tilanteessa ei kipuja oo ollut. Pitää malttaa ensviikon ultraan jossa tilanne selviää🙈

@Tiana selkeä positiivinen, onnea!!

Mä testatasin niin negan kun voi. En usko yhtään, että sunnuntaiksi enää positiiviseksi muuttuisi.
Negan näkeminen on aina niin masentava näky.. Sunnuntaihin on vielä kuiteskin muutama päivä aikaa niin toivoa vielä on. Voihan olla esim kiinnittyminen tapahtunut myöhemmin. Toivotaan että se plussa vielä sieltä tulisi. Tsemppiä näihin päiviin❤️‍🩹

@Trieste Kiitos onnitteluista! Tänään oli pakko vielä digitestillä varmistaa, ettei vaan ollut väärä positiivinen. Sun tarinan kuultua osaa kyllä arvostaa sitä, että asuu 20min päässä hoitopaikasta 😅 Onneksi pikkuinen kuitenkin mukana ja toivottavasti pysyykin!

@Tiana Selvä positiivinen, onnea! 😍

@Kastepisara Älä vielä luovu toivosta kokonaan! Eikös Tianallakin ollut nega vielä pari päivää sitten. Jostakin syystä hoitolaitos on kuitenkin tuon testauspäivän laittanut eli täytyy olla mahdollista näkyä vielä myöhemmin. Tsemppiä odotteluun! ❤️

Kaikille hyvää juhannusta! 🌸

Huh, on jotenkin tosi vaikea luottaa tähän. Loppuuko tää piinailu koskaan, vaihtuu vaan aiheet mitä jännäilee! Pitää sunnuntaina vielä testailla ja toivoa että vahvistuu tosta.

@kastepisara oon tosi pahoillani. Mulla oli tosiaan keskiviikkona ihan täysin negatiivinen, toivoa vielä on vaikka ymmärrän ton fiiliksen ettei halua elätellä turhaa toivoa. Mä mietin niin että jos tää ois ollu nega (tai tulee vaikka kemiallinen) niin nautimpa sitten heinäkuun täysillä kaikesta ”kielletystä” ja rentoudun kunnolla miettimättä yhtään hoitoja tai oireita tms ja elokuussa sitten uutta kohti🙏🏼

@Miimu_ on kyllä hämäävää että näin selkeät menkka oireet, hyvä kuulla että ne ei ole välttämättä negatiivinen oire. Tsemppiä sinne💪🏼

@Fiore_41 ihana että sielä digikin antanut posin😍

@Tiana, kyllä mä jo positiivista tuolla näen. Toivottavasti myös pysyy ja vahvistuu vain tuosta ❤️

@kastepisara vielä on aikaa jäljellä, ymmärrän negatiivisen vetävän mieltä alas, mutta toivottavasti vielä tuosta muuttuisi sunnuntaiksi ❤️

On: täällä eilen kerätyistä 17 munasolusta, 8 oli kypsiä ja neljä hedelmöittyi. Hieman vetää toiveita alas, kun alkuperäinen saalis oli kuitenkin hyvä ja lopputulos neljä. Kunhan nuo neljä jotka on luokiteltu 2*keski-korkea ja 2* korkealla tasolla, jaksaisi nyt jatkaa ja kehittyä meidän ensimmäisiksi blastoiksi 🤞🏻

Kiitos kaikille tsempeistä <3 vaikea uskoa, että kääntyisi kahdessa päivää positiiviseksi. Testasin kuitenkin aamun ekasta ja ultra early testillä (pitäisi näyttää 6 päivää aiemmin jo), eikä siihen tullut edes haamun haamua tai viivan paikkaa. Mutta onneksi meillä on alkioita sit odottamassa kesäsulun jälkeistä aikaa ja aion nauttia kesästä ilman mitään rajoituksia. Vaikka tottakai harmittaa, että miksi ei voi koskaan onnistua. Mutta vielä joskus tulee toivottavasti meidänkin vuoro.

@Haaveitako toivotaan että teidän neljä hedelmöittynyttä sinnittelee loppuun asti. Nuo pudotukset tuossa pelissä on aina niin lannistavia, vaikka tietääkin määrien putoamisen kuuluvan asiaan. Mutta vielä on teillä viljelyssä useampi alkio!

Terve kaikille :Waving Hand Sign: :Waving Hand Sign: täälä ois yks ikäloppu haaveilija teiön joukkoon änkemässä jos mahtuupi. Lapsia löytyy 3 ja eka on hoidoilla saatu ja ny ois neljäs haaveissa ja se on ainoo että hoitoo tarvii ku ukko prkl meni laittaa piuhat poikki 5 vuotta sitte!!! En kyl tiiä mitä itekää siinä mietin ku sellaseelle touhulle annoi hyväksynnän :rolling::rolling::rolling: nii jotta tarvii ne siittiöt tempasta palleista ulos vähä vaikeemman kautta, oon selvitelly että pitäs onnistua kyl mut maksaahan se hitoksee paljo. Mää oon siis 45 vee ja olin aika läski viime raskaudessa mutta ny oon saanu itteni kuosii ja ottaisin kyl vaik ne 40kg takas jos mukana saa vauvan!!!!

Onkos täälä millä klinikalla ihmiset hoidossa että onko jotai mitä karttaa ja mihkä mennä?

Tsemppiä iha hitoksee kaikille, om tää kyl sellanen tuskien taival mitä tahkoo eikä kukaan tiiä että jääkö käteen muuta ku suru ja velkavankesu

Takaisin