Meille tehtiin 2. IVF maaliskuussa, joka muuttui lennosta ICSI:ksi. Saatiin kerättyä 8 rakkulaa, joista 7 oli munasolu. Viisi lähti hedelmöittymään ja lopulta neljä alkiota saatiin. Yksi siirrettiin tuoresiirtona ja siitä puhdas nega. Pakastealkio siirrettiin 29.5. Ja plussasin elämäni ensimmäisen kerran 12.6., mutta nyt näyttäisi siltä, että kesken meni..
Ollaan oltu ensin yksityisellä hoidoissa 06/24-10/25 ja nyt julkisella vuoden alusta. Kertaakaan ei olla aikaisemmin raskauduttu, yritystä ollut 10/23 asti.
Aloin nyt keväällä epäilemään kunnolla, että progesteronissa on häiriötä, sillä oikein muu ei enää selittänyt sitä, että en raskautunut. Otin ominpäin tuoresiirron jälkeen arvon ja ne oli 29 nmol/l. Julkinen sanoi, että on ok arvo. En uskonut ja otin yhteyden yksityiseen. Sieltä sanottiin, että matala on!
Pakastealkion siirrossa sain sit yksityiseltä lisätukilääkityksen ja päivää ennen siirtoa kävin ottamassa progearvot, jotka oli nyt 87 nmol/l. Ja tästä sit raskaus alkoi.. vaikka nyt tosiaan ei tainnut jaksaa loppuun asti..
Ollaan oltu ensin yksityisellä hoidoissa 06/24-10/25 ja nyt julkisella vuoden alusta. Kertaakaan ei olla aikaisemmin raskauduttu, yritystä ollut 10/23 asti.
Aloin nyt keväällä epäilemään kunnolla, että progesteronissa on häiriötä, sillä oikein muu ei enää selittänyt sitä, että en raskautunut. Otin ominpäin tuoresiirron jälkeen arvon ja ne oli 29 nmol/l. Julkinen sanoi, että on ok arvo. En uskonut ja otin yhteyden yksityiseen. Sieltä sanottiin, että matala on!
Pakastealkion siirrossa sain sit yksityiseltä lisätukilääkityksen ja päivää ennen siirtoa kävin ottamassa progearvot, jotka oli nyt 87 nmol/l. Ja tästä sit raskaus alkoi.. vaikka nyt tosiaan ei tainnut jaksaa loppuun asti..