StellaMom
Sukkela juttelija
@Ehtoo Koska löysin vasta äsken tuo q10 jossa oli oliiviöljyä eikä auringonkukkaöljyä niin olisin aloittanut sitä nut vasta mutta hän sanoi ettei se ehdi vaikuttamaan tässä vaiheessa vielä joten parempi jättää pois vielä kun ei tiedä mitä kaikkea laittaa vartaloonsa tässä ja vartalo on vähän sekaisin muutenkin! Eli en usko että jos olet kauan jo syönyt että tarvitsee lopettaa sitä ainakaan. Muuten mä otan vain mamma vitamiinit.
Ja tuohon pimeyteen mulla oli viime vklna ihan sama fiilis. Kaikki oli p*skaa vain mutta nyt olo vähän parempi. Epäilen että kyse oli vain tästä kierron hetkestä. Mutta tuo 5-12mm on aika kirjava vielä, olisi kivempaa jos kaikki ois about samankokoisia koska sitten useimmat ehtisivät yli 20 mm.
@Pumpulipilvi mun oikealla kaikki melkein kuihtuivat pois punktioon mennessä, tokalla UÄllä ne eivät olleet kovin paljon kasvaneet joten ei laskettu niitä mukaan enää. Eli punktiotilanteeseen mentiin viidellä, 4 oli tarpeeksi isoja ja niitä tyhjennettiin. Kahdesta niistä löytyi munasolut vain, eli muut olivat näitä feikkejä
nyt toivoisin että kaikki 7-12mm jaksaisi kasvaa hyvää vauhtia niin saisi 6-7 niitä ja niistä ehkä puolet olisi sitten munasolullisia. Viimeksi mulla oli myös jarru siinä samassa lääkkeessä, nyt jarru on erillinen ruisku (Pergoveris+ Fyremadel ja Clomifen)
Ja tuohon pimeyteen mulla oli viime vklna ihan sama fiilis. Kaikki oli p*skaa vain mutta nyt olo vähän parempi. Epäilen että kyse oli vain tästä kierron hetkestä. Mutta tuo 5-12mm on aika kirjava vielä, olisi kivempaa jos kaikki ois about samankokoisia koska sitten useimmat ehtisivät yli 20 mm.
@Pumpulipilvi mun oikealla kaikki melkein kuihtuivat pois punktioon mennessä, tokalla UÄllä ne eivät olleet kovin paljon kasvaneet joten ei laskettu niitä mukaan enää. Eli punktiotilanteeseen mentiin viidellä, 4 oli tarpeeksi isoja ja niitä tyhjennettiin. Kahdesta niistä löytyi munasolut vain, eli muut olivat näitä feikkejä