Jos lisäprogesteronia tarvitsee niin se pitäisi tietää aloittaa alkionsiirtopäivän iltana ymmärtääkseni. Tulokset ainakin huslabilla tulee mun kokemuksella 1-2 pv sisään ja olen itse käynyt siis 1-2 pv ennen alkionsiirtoa mittauttamassa parissa Pasissa. Musta tuntuu että toisella kerralla kun kävin jo 2pv ennen (jotta varmasti saa tuloksen ennen vklp) niin aikainen mittaaminen eli jo 3pv ovulaation jälkeen saattoi olla syy liian matalaan tasoon ja sain sitten lisäproget, mutta eipä niistä lisä progeista haittaakaan ole, muuta kuin laittamisen vaiva.
Julkisella mulle (ja ilmeisesti todella monelle muullekin) määrätään vaan suoraan tuo Cyclogest eikä nähdä tarvetta mitata. Itse haluan nyt yrittää katsoa kaikki kortit, ettei tarvitse jäädä arpomaan ja arvailemaan mitään. Ostin Puhdin kautta mittauksen ja suunnitelmana mennä Mehiläisen labraan heti aamulla kun se aukeaa. Varattavissa olevat ajat olivat liian myöhään.
@Vieraana Ymmärtääkseni tuo keräyskään ei oikeasti ole ihan just niin päivän päälle, ettei lääkkeillä pelaamalla saada säädettyä optimaaliseksi. Meillä osui eka hoito just yhden pyhäpäivän ja pitkän viikonlopun jälkeen, jolloin oltiin vielä itse reissussa ja kun pohdittiin tätä jo ennen aloitusta, lääkäri sanoi ettei ole 1-2 päivästä kiinni.

)