Vitsi täällä ollut paljon keskustelua oman ekan kirjotuksen jäljiltä, kahlasin kaikki läpi. Osa kirjotellu pessimismistä mikä saa mielen valtaan hoitojen aikana. Sen aikana ei tahdo olla paukkuja sosiaalisiin tilanteisiin, vaikka tietää että asioiden jakaminen/purkaminen vois ehkä vähän auttaa ettei olisi niin yksin, mutta silti tekee käpertyä vaan omaan kotiin... omassaki lähipiirissä ihan todella raskautumisia ja synnytyksiä just nyt et voiko olla ees totta. Onko muilla joilla ollu käytössä Synarela tullut mielialavaihteluja? Synarela tekee itelle kevyemmät/huonommat unet (en välttämättä saa unta/valvon yöllä/herään aikasin/nukun ylipäänsä levottomammin), vatsaa turvottelee, on enemmän kipeä kehossa vaikka pidän itestäni huolta liikkumalla, akupunktiolla ja joogalla, ja koska keho on niin jumissa ja yöunet huonoja on mieli ihan paskana, tuntuu että tää pilaa mun mielenterveyden, perjantainaki olin yksin kotona ja vaan itkin. Onneks kuitenkin tiedostan, et tää on nimenomaan väliaikasta, ja helpotusta tulee heti kun pistoslääkkeet alkaa ja synarelan annostus puolitetaan mut onhan tää ihan perseestä. Mua alko jänskättään yhtäkkiä et kun en oo varannu apteekista Menopureja et onhan niitä keskiviikoks saatavilla, kun niitä tarvitaan

ja aloin stressaamaan sitä kun gonalilla saatiin vain 3 kypsää munasolua (viidestä kerätystä) että onko menopurilla ihan yhtä surkea saldo.
Kiitos muuten
@Harrets tosta progesteroniarvon mittailusta, kesän kkm-raskaudessa oli tiputteluvuotoa eikä mitään tukea alkuraskauden ~2vk:n terolutia lukuun ottamatta, joten pitää ottaa se nyt puheeksi. Lisäks mua jäi kiinnostaan
@Ehtoo tui estrogen priming -- oliko jotain erityistä syytä miksi se eikä synarelaa? Mietin nimittäin et jos joudutaan yhtä kolmanteen icsi-kierrokeen, että voisiko mennä lyhyellä kaavalla kun oma pää ei tuota synarelaa tahdo kestää...
Ja @Mama91~ oon pahoillani tilanteesta

mikä tilanne just nyt?
Oho, tulipa romaani, pitää selvästi useemmin käydä tällä palstalla

omvertaistuelle on nyt tilausta.