Mä oon käyttänyt Nutri Worksin NACia, super riittoisaa, edullista ja ei haise miltään. Voi sekoittaa veteen, mehuun tai vaikka teen joukkoon. Oon siis käyttänyt jauheena, mut löytyy myös kapselina. Ainakin koodilla sauski10 saa normaalihintaisista tuotteista -10%. On käytössä heiltä myös monta muuta tuotetta, koska tuotesarja on tosi laadukas ja laaja!
Kotimaisessa Nutri Works urheiluravinnebrändissä kohtaavat korkea laatu, hyvä hinta sekä paras ammattitaito. Tilaa Aminopörssistä. Nopea toimitus!
www.aminoporssi.fi
Saman sarjan ubikinoni käytössä myös!
Mulle ei tullut pitkästä kaavasta juuri mitään oireita, tosin nyt myöhemmin koko prosessin jälkeen (pitkä kaava IVF, tuoresiirto, PAS, kkm, lääkkeelinen tyhjennys, manuaalinen tyhjennys, antibiootteja montaa sorttia) on ollut enemmän endo-oireilua ja välillä oon ollut ihan loppu kipuihin. En usko että lyhyt kaava olis ollut yhtään helpompi sen suhteen, mut tietysti kokemusta tai tietoa ei ole.
Tarrasukkia plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!

Toivon niin paljon, että jokaisella tärppää!
Omanapailuna täällä mennään 8pv ovulaatiosta ja tänään tuli aamulämpöön dippi ja muuten lämmöt ollut kivasti aiempaa korkeammalla. Voi toki johtua myös pienestä flunssan poikasesta joka yritti iskeä, mut sain sen nitistettyä NACin, sinkin ja aurinkoterapian avulla pois ennen kuin edes kunnolla iski! PASin jälkeen tuli myös 6pv ovulaation jälkeen dippi ja sit lähti takas nousuun. En uskalla olla kovin toiveikas luomuplussan suhteen, tuntuu että alkiot kehittyy nykyään niin paljon hitaammin kuin mitä pitäisi. Laatikosta löytyi vielä vanha Lugesteron 100mg levy, josta riittää yksi mahdollisiin kuukautisiin/testipäivään asti. Vähän jopa pohdin, että pitäisikö käydä testaamassa progesteroni arvot, niin tietäis missä mennään lähes luomuna.
Onko joku käynyt testaamassa itse progesteroni arvoja?