9
-90mallia
Vieras
Ei oo vuoto alkanut. Ei mitään oireita kumpaankaan suuntaan. Tiistaina teen testin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä hoidon aloitukseen! Teillä varmaan ivf lyhyellä kaavalla?Täällä primolut kuuri menossa ja toistaiseksi vain päänsärkyä oireena. Ensiviikolla sitten alkaa ensimmäinen ivf! On tätä odotettu mutta nyt alkaa kieltämättä myös jännittämään miten kaikki menee![]()
Joo lyhyt kaava meille suunniteltu. Tsemppiä myös sinne! Jännittäviä aikoja tiedossa ja toivotaan myös hyvää vastetta ja sitä odotettua lopputulostaTsemppiä hoidon aloitukseen! Teillä varmaan ivf lyhyellä kaavalla?
Meillä alkaa hoito pitkällä kaavalla ensi kuussa kunhan tämä huhti-toukuun kierto alkaa. Ymmärrän täysin jännityksen vaikka alku onkin odotettu![]()
Oliko se herkkä vai tavallinen testi? Hyvin ennättää vielä vahvistua.Tein testin pregchekin testillä, haamujen haamu, kirkkaassa valossa erottaa viivaa/viivanpaikkaa, mut muuten ei.... Vai kuvitteleeko sitä vain. Nyt 10 päivää siirrosta, huomenna olisi kiertopäivä 1, perjantaina olisi virallinen testipäivä.
Mullakin edelleen vaihtelee. Lauantaista (dpo10/pp5) saakka olen siis saanut plussaa, aluksi haaleaa ja eilen jo aika vahvat tai ainakin selvästi näkyvät viivat. Testannut PC-testeillä. Tänään aamulla rfsu-testillä taas selvästi haaleampi. Kertooko nyt sitten kemiallisesta vai siitä että testi on eri… Mullakin se perjantai virallinen testipäivä. Ehdin jo eilen olla aina helpottunut mutta tää nyt alkoi vaivata…Tein testin pregchekin testillä, haamujen haamu, kirkkaassa valossa erottaa viivaa/viivanpaikkaa, mut muuten ei.... Vai kuvitteleeko sitä vain. Nyt 10 päivää siirrosta, huomenna olisi kiertopäivä 1, perjantaina olisi virallinen testipäivä.
Mulla on perjantaina testipäivä, silloin 11 pv siirrosta mutta mulle siirrettiin 5-päiväinen blasto.Onko sulla siis perjantaina myös virallinen testipäivä eli 14vrk siirrosta? Milloin siirrettiin ja minkä ikäinen? Minulla se 14vrk siirrosta pe. Nyt kun testi on kuivahtanut, niin saa kuvaankin haamujen haamun näkymään, ikinä aiemmin en ole erottanut mitään testissä. Tuo turhaa toivoa, en usko että on onnistunut, kai näkyisi jo selvästi.. Olisko joku digitesti luotettavampi? Huomenna kp1. Nyt tuntuu mahassakin hieman outoa tunnetta, kehittääkö menkkoja..