IVF/ICSI-HOIDOT 2022

Täällä primolut kuuri menossa ja toistaiseksi vain päänsärkyä oireena. Ensiviikolla sitten alkaa ensimmäinen ivf! On tätä odotettu mutta nyt alkaa kieltämättä myös jännittämään miten kaikki menee🫢
Tsemppiä hoidon aloitukseen! Teillä varmaan ivf lyhyellä kaavalla?

Meillä alkaa hoito pitkällä kaavalla ensi kuussa kunhan tämä huhti-toukuun kierto alkaa. Ymmärrän täysin jännityksen vaikka alku onkin odotettu 😊

Tsemppiä hoidon aloitukseen! Teillä varmaan ivf lyhyellä kaavalla?

Meillä alkaa hoito pitkällä kaavalla ensi kuussa kunhan tämä huhti-toukuun kierto alkaa. Ymmärrän täysin jännityksen vaikka alku onkin odotettu 😊
Joo lyhyt kaava meille suunniteltu. Tsemppiä myös sinne! Jännittäviä aikoja tiedossa ja toivotaan myös hyvää vastetta ja sitä odotettua lopputulosta🥰

Tänään ensimmäinen ultra ja pistospäiviä takana 6. Hyvältä näytti. Yhteensä noin 10kpl 12-13mm follia oli kasvamassa ja muutamia pienempiä, joista pari saattaa ehtiä mukaan! Ylihuomenna vielä uusi tarkastus mutta mitä luultavammin punktio olisi sit ensi maanantaina. Huh, alkaa jo vähän jännittään 🙈
Nyt vaan peukut pystyyn ja sormet ristiin että löytyy munasoluja ja lähtisi vielä alkioiksi kehittymään 🥰

Mullakin oli eka ultra, mut ei kerrottu määrää 🤣 Sanottiin vaan, että on vielä pieniä, mutta useita ja kuulemma tasakokoisia. Mut sit sanottiin, et 7-11mm, ei kuulosta kovin tasaiselta mun mielestä 🤔
Toivoin, että punktio olis ollut jo perjantaina, et ehtii reissuun vielä tuoresiirron jälkeen. Punktio on kuitenkin kuulemma todennäköisesti maanantaina, mutta nyt vahvistui se, että tuoresiirtoa ei tehdä. Johtuukohan siitä follien määrästä vai mistä?
No ehtii siis reissuun punktion jälkeen 😊

Muokattu viimeksi:
Tein testin pregchekin testillä, haamujen haamu, kirkkaassa valossa erottaa viivaa/viivanpaikkaa, mut muuten ei.... Vai kuvitteleeko sitä vain. Nyt 10 päivää siirrosta, huomenna olisi kiertopäivä 1, perjantaina olisi virallinen testipäivä.

Tein testin pregchekin testillä, haamujen haamu, kirkkaassa valossa erottaa viivaa/viivanpaikkaa, mut muuten ei.... Vai kuvitteleeko sitä vain. Nyt 10 päivää siirrosta, huomenna olisi kiertopäivä 1, perjantaina olisi virallinen testipäivä.
Oliko se herkkä vai tavallinen testi? Hyvin ennättää vielä vahvistua.

Se, missä on 2kpl, violetti väriltään paketti... Mietin, että kävisikö ostamassa jonkun muun testin huomis aamuksi 🤔

Mullakin edelleen vaihtelee. Lauantaista (dpo10/pp5) saakka olen siis saanut plussaa, aluksi haaleaa ja eilen jo aika vahvat tai ainakin selvästi näkyvät viivat. Testannut PC-testeillä. Tänään aamulla rfsu-testillä taas selvästi haaleampi. Kertooko nyt sitten kemiallisesta vai siitä että testi on eri… Mullakin se perjantai virallinen testipäivä. Ehdin jo eilen olla aina helpottunut mutta tää nyt alkoi vaivata…

Onko sulla siis perjantaina myös virallinen testipäivä eli 14vrk siirrosta? Milloin siirrettiin ja minkä ikäinen? Minulla se 14vrk siirrosta pe. Nyt kun testi on kuivahtanut, niin saa kuvaankin haamujen haamun näkymään, ikinä aiemmin en ole erottanut mitään testissä. Tuo turhaa toivoa, en usko että on onnistunut, kai näkyisi jo selvästi.. Olisko joku digitesti luotettavampi? Huomenna kp1. Nyt tuntuu mahassakin hieman outoa tunnetta, kehittääkö menkkoja..

Onko sulla siis perjantaina myös virallinen testipäivä eli 14vrk siirrosta? Milloin siirrettiin ja minkä ikäinen? Minulla se 14vrk siirrosta pe. Nyt kun testi on kuivahtanut, niin saa kuvaankin haamujen haamun näkymään, ikinä aiemmin en ole erottanut mitään testissä. Tuo turhaa toivoa, en usko että on onnistunut, kai näkyisi jo selvästi.. Olisko joku digitesti luotettavampi? Huomenna kp1. Nyt tuntuu mahassakin hieman outoa tunnetta, kehittääkö menkkoja..
Mulla on perjantaina testipäivä, silloin 11 pv siirrosta mutta mulle siirrettiin 5-päiväinen blasto.

Toiveikkaana myös olen ollut kun viivoja tullut jo useampi päivä ja lähteneet vahvistumaan. Mutta nyt tosiaan tää eri merkin testi näyttää taas haaleampaa niin surettaa. Mullakin vähän menkkamaista jomotusta mutta sehän kuuluu asiaan. Itsellä myös aiemmista raskauksista verraten ihan uusi oire: heti ekasta plussasta lähtien ollut paineen tunnen kohdun suulla mikä tuntuu ilkeältä.

Mulla on yksi digitesti odottamassa jonka ajattelin tehdä to tai pe. Vaikka raskaana olisinkin niin toki huolettaa jos se HCG ei lähde kunnolla nousuun.

Onko pregcheck kuinka luotettava yleensä.. hmm.. Käyn digin ostamassa kyllä ja teen myös sen varmaan pe aamuna, to pidän väliä.

Onko pregcheck kuinka luotettava yleensä.. hmm.. Käyn digin ostamassa kyllä ja teen myös sen varmaan pe aamuna, to pidän väliä. Kaveri katsoi testiä kuvasta ja hänkin näki hailakan viivan 🤔 Vai näkyisikö siinä digissä jo, jos olisi onnistunut....

Mä en osaa sanoa näkyisikö jo digissä, siksi itsekin vielä säästelen. Mutta mun mielestä Pregcheck on luotettava kyllä, mulla on oikeastaan vain siitä kokemuksia. En olis ostanut tota Rfsu:ta ollenkaan mut eilisessä kaupassa ei ollut muita :/

Pystyykö kuvia laittamaan, jos rekisteröityy? Nytkun testi kuivahtanut, niin kyllä se on selkeä haamu, mut eihän sitä pitäis niin tulkita. Ärsyttää tää epätietoisuus.

Varmaankin mutta en jaksaisi rekisteröityä :D

Olen mäkin säästänyt noi kaikki tehdyt testit ja niinhän niitä tulee katseltua, vähän jälkikäteen. Ei mullekaan vielä yksikään viiva ole saman tien pamahtanut esille. Mutta ei kai ne viivat lähtisi vahvistumaan lainkaan jos hcg ei olisi jo vähän lähtenyt nousemaan?

Rekisteröidyn, mutta en kyllä silti tiedä miten tänne kuvia saisi lisättyä 😅 Jos olet tehnyt negan pregchekillä ja se ollut nega oikeastikin, niin onko ollut aivan vitivalkoinen, että ei mitenkään päin olisi erottanut viivanpaikkaa 😆 Aiemmissa kierroissa en kyllä ole huomannut viivan poikastakaan, olen kyllä heittänyt sen jälkeen testillä "vesilintua"...

Rekisteröitykää niin katsotaan kuvia ❤️ Hyvätulee rfsu näyttää aina haaleampaa kuin pc.
90mallia voi olla että vain vahvistuu sinulla hitaasti hcg tai on kemiallinen. Uskon että testi oikeassa kyllä.

Takaisin