H
Hyvätulee
Vieras
Mulla myös viikko tänään viralliseen testipäivään eli haluaahan sitä ajatella että tässä kohtaa on edes turha testata mut kun ei malta! Ja sitten kun testaa negatiivisen niin kuin minä vielä tänään niin ei tiedä mitä ajatella… jos kuuluu itse siihen porukkaan että alkio on kiinnittynyt vasta esim dpo7 illalla niin kai se hassua olisikin että näkyisi nyt dpo9. Mut ymmärrän mitä meinaat, vetää silti mielen matalaksi ja vaikea keskittyä töihin.Kauhea ahdistus nyt itsellä, en tiedä vetääkö se olon huonoksi. Ei ole illan pyyhkäisyn jälkeen jäänyt mitään paperiin. Töissä olen, olo sellainen, että voisin oksentaa.. Kyllähän siitä itku pääsee jos vuoto nyt alkaa. Ajattelin tehdä huomenna aamusta testin, mutta toisaalta en haluaisi, kun on töitä viikonloppuna, latistaa kyllä fiilikset niin pahasti, jos on nega..Viikko olisi viralliseen testiin aikaa jäljellä tänään.
Tsemppiä hoitoon ja hyvä että endometriooma hieman kutistunut, se voi oikeasti auttaa ja helpottaa. Ihanaa myös että oma raskaus on antanut toisille toivoa
itse myös uskon vahvasti että toinenkin lapsi saadaan