Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnistuin rekisteröitymääneli olen -90vuosimallia oikeasti. Kauhea nimimerkki, en keksinyt tuota itse
![]()
On kyllä tosi hailakas. Kannattaa tehdä se digitesti perjantaina. Sitten ainakin tiedät miten on.Tässäpä tämä, onneton......
Viivojen vahvuudesta ei voi ihan hirveästi päätellä. Itse testasin useamman merkkisillä testeillä ja niitä testejä kului todella monta. Ensimmäisen haamun sain dpo 9. Varsinkin halvimpiin onesteppeihin viivat piirtyivät tuskastuttavan hitaasti ja välillä joku viiva näytti haaleammalta kuin edellisen aamun viiva, puhumattakaan keskellä päivää otetuista testeistä. Ensimmäisissä testeissä osa oli selvää negaa ja osassa näkyi enemmän tai vähemmän jotain. Hcg oli minulla kuitenkin verikokeessa yläkanttiin (tästä toki kehitin oman kriisin) ja nousi ihan nätisti kontrollikokeessa. Kaikki meni lopulta ihan hyvin.Mulla on perjantaina testipäivä, silloin 11 pv siirrosta mutta mulle siirrettiin 5-päiväinen blasto.
Toiveikkaana myös olen ollut kun viivoja tullut jo useampi päivä ja lähteneet vahvistumaan. Mutta nyt tosiaan tää eri merkin testi näyttää taas haaleampaa niin surettaa. Mullakin vähän menkkamaista jomotusta mutta sehän kuuluu asiaan. Itsellä myös aiemmista raskauksista verraten ihan uusi oire: heti ekasta plussasta lähtien ollut paineen tunnen kohdun suulla mikä tuntuu ilkeältä.
Mulla on yksi digitesti odottamassa jonka ajattelin tehdä to tai pe. Vaikka raskaana olisinkin niin toki huolettaa jos se HCG ei lähde kunnolla nousuun.
Eli 5-pv blasto siirretty joten alkaen siirron jälkeen pp5, pp6, pp7 ja tänään pp8. Oireina eniten paineen/lievän kivun tunne kohdunsuulla ihan jatkuvana mikä kyllä kovasti ihmetyttää… viivat vaan ei mielestäni lähde kunnolla tummumaan ja kestää myös jonkin aikaa ennen kuin piirtyvät testiliuskaan.No kyllä sinulla on selvästi onnistunut hyvätulee. Voitko laittaa vielä Montako päivää siirron jälkeen on per tikku? Onko sinulla ollut mitä oireita?
Tässä mun testejä, kuva meni hassusti päin mutta siis sivulla lukee päivät.
View attachment 132989
En usko että heti pääsee. He haluavat että tulee yhdet välimenkat vielä.Mietin, että jos to ilmoittaisin negatiivisesta testistä, tuskin perjantaiksi + muuttuisi, niin pääsisiköhän uuteen ivf hoitoon jo näistä alkavista kuukautisista.. kesänhän ainakin tämä pää on kiinni missä käyn seuranta ultrissa, kesä & heinäkuun. Kyssistä en tiedä, siellä siis punktio ja siirto..
Mietin, että jos to ilmoittaisin negatiivisesta testistä, tuskin perjantaiksi + muuttuisi, niin pääsisiköhän uuteen ivf hoitoon jo näistä alkavista kuukautisista.. kesänhän ainakin tämä pää on kiinni missä käyn seuranta ultrissa, kesä & heinäkuun. Kyssistä en tiedä, siellä siis punktio ja siirto..
Onnistuin rekisteröitymääneli olen -90vuosimallia oikeasti. Kauhea nimimerkki, en keksinyt tuota itse
![]()