Onpa ihanaa, kun löysin tämän palstan. Tippa linssissä olen lukenut kokemuksistanne ja täytyy sanoa, että olette sinnikästä porukkaa! Tiedätte myös todella paljon aiheeseen liittyen. Välillä olen ihan äimänä kaikesta, mitä tämän asian eteen voidaankaan tehdä.
Minulla alkoi Gonal-f pistokset tiistaina annoksella 300yksikköä. Vielä ei ole kummempia tuntemuksia, ehkä vähän etova olo välillä. Ikäni ja alhaisen AMH-arvon (0,69) takia lääkäri päätti aloittaa suurella annostuksella.
Punktio pelottaa aikalailla, koska muutama todella huono kokemus eräistä toimenpiteistä saivat aikaan sen, että sain pakokauhu/paniikkireaktion jo hammaslääkärissä. Onneksi lääkärini on tietoinen aiheesta ja asia otetaan huomioon punktiossa.
Ristiriitaisin tuntein käyn läpi tätä touhua. En osaa uskoa siihen, että ihan kovin helposti tärppäisi, vaikka pieni toive siitä tietenkin on. Olen kuitenkin mielessäni jo varautunut tuleviin pettymyksiin ja nekin kyllä pelottavat. Ehkä siksi en osaa toiveita kovin korkealla pitääkään. Milloinhan sitä uskaltaa hengittää ja olla rauhallisin mielin, jos raskaus joskus alkaa ja etenee
Näillä näkymin tuoresiirtoa kokeillaan ja loput alkioista laitetaan pakkaseen. Sikälimikäli niitä siis tulee.