Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä on käyty eilen siirrossa ja nyt saa alkaa piinailu.
Onko muita piinailijoita?
Täällä menossa nyt pp 6. Siirrettiin kolmen päivän ikäinen alkio. Kuinka vanha alkio sinulla siirrettiin?
Oireita ja nippailua ja nappailua on vaikka mitä, mutta niitä on ollut ennenkin. Cyglogest aiheuttaa niitä.
Aamulla testasin, puhdas nega. Huomenna varmaan uudestaan. Tilasin 6kpl edullisia testiliuskoja raskauskeijun sivustolta, niin varmaan nyt joka aamu testaan.
Mä en uskalla testata kun vasta ekan kerran ehkä ens Ti
En uskalla katsoa negoja aikaisin... pelkään että se vie mun viimeisetkin toivonkipinät.
Tsemppiä sulle haamujen metsästykseen! Toivotaan että alat hienosti näkemään toisen viivan vahvistumisen
Valkoinen testi taas. Ei tainnut tämä kerta tärpätä.
Heippa! Mullapa alkokin menkat tänään jotenkin todella ajoissa ja mulla alkais piikittelyt huomenna. Mutta pääsiäinen sotkee mukavasti, ja pääsisin ekaan ultraan vasta piikityspäivä 7. Estääköhän tämä aloittamisen?
Moikka.En usko, että estää, mutta parempi tarkistaa hoitopaikasta!
Meillä testit tosiaan edelleen vitivalkoisia. Huomenna olisi jo lääkärin määräämä testipäivä. Perjantaina olisi kaksi viikkoa siirrosta, mutta lääkäri laittoi sen pääsiäisen takia vähän aikaisemmaksi ja sanoi, että kyllä se jo testissä näkyisi keskiviikkona, jos on näkyäkseen.
Turhauttaa! Turhauttaa rahanmeno ja en jaksa näitä lääkkeitä ja ja... En tiedä pitäisikö ensi kierron taukoa vai rykäisikö vielä samaan putkeen seuraavaa. Toisaalta se odottelu on niin raskasta.
Meillähän on tosiaan 8 kolmen päivän ikäistä alkiota pakkasessa, mutta nämä on tarkoitus sulattaa ja kasvattaa blastoiksi ja katsoa mitä jää jäljelle, vai jääkö mitään, kuten viimeksi kävi. En tiedä pitäisikö pakkaseen jättää 1-2 kolmepäiväistä varuiksi, että kaikki ei olisi niin nopeasti ohi. Ja pitää miettiä mitä vielä voitaisiin tehdä, kun alkiot näyttää kaikki hyvältä, mutta mikään ei jää kiinni.
Alkiodiagnostiikkaa ehkä voisi pohtia, mutta mikä sen hinta on ja jos meillä on vain esim 1-2 blastoa, onko sitä järkevää tehdä.
Ja mikä oli joku liima? Olen lukenut jotain sellaisestakin? Onko kellään kokemuksia?
En usko, että estää, mutta parempi tarkistaa hoitopaikasta!
Meillä testit tosiaan edelleen vitivalkoisia. Huomenna olisi jo lääkärin määräämä testipäivä. Perjantaina olisi kaksi viikkoa siirrosta, mutta lääkäri laittoi sen pääsiäisen takia vähän aikaisemmaksi ja sanoi, että kyllä se jo testissä näkyisi keskiviikkona, jos on näkyäkseen.
Turhauttaa! Turhauttaa rahanmeno ja en jaksa näitä lääkkeitä ja ja... En tiedä pitäisikö ensi kierron taukoa vai rykäisikö vielä samaan putkeen seuraavaa. Toisaalta se odottelu on niin raskasta.
Meillähän on tosiaan 8 kolmen päivän ikäistä alkiota pakkasessa, mutta nämä on tarkoitus sulattaa ja kasvattaa blastoiksi ja katsoa mitä jää jäljelle, vai jääkö mitään, kuten viimeksi kävi. En tiedä pitäisikö pakkaseen jättää 1-2 kolmepäiväistä varuiksi, että kaikki ei olisi niin nopeasti ohi. Ja pitää miettiä mitä vielä voitaisiin tehdä, kun alkiot näyttää kaikki hyvältä, mutta mikään ei jää kiinni.
Alkiodiagnostiikkaa ehkä voisi pohtia, mutta mikä sen hinta on ja jos meillä on vain esim 1-2 blastoa, onko sitä järkevää tehdä.
Ja mikä oli joku liima? Olen lukenut jotain sellaisestakin? Onko kellään kokemuksia?
Oliko sulla tehty ERA-testiä vielä?
En usko, että estää, mutta parempi tarkistaa hoitopaikasta!