V
vierailija
Vieras
Hei kaikki! Me olemme tänä vuonna aloittaneet hoidot (ivf), valitettavasti ilman tulosta. Edellinen keräys oli kesäkuussa ja edellinen pas elokuussa. Nyt oli pari kuukautta taukoa mutta nyt on lääkkeet valmiina seuraavaa hoitokierrosta varten (pakkasessa ei siis ole enää mitään) ja motivaatio kova. Mulla alkoi eilen kuukautiset ja huomenna olisi ensimmäinen piikki jos aloitetaan hoidot. Mutta me ollaan lähdössä matkoille ensi viikon lopulla ja tullaan takaisin parin viikon päästä tiistaina. Edellisten hoitokiertojen mukaan ehdittäisiin kyllä hyvin varmasti keräykseen mutta se olisi varmaan heti silloin keskiviikkona. Niin mä en nyt osaa päättää että aloittaako vai ei. Entä jos tulee jotain peruutuksia paluulentoon ettei päästä ajoissa takaisin, tai saadaan covid, tai tai tai. Ja sitten matkustaminen noiden superkalliiden lääkkeiden kanssa mietityttää, niihin piikkeihinkin varmaan tarvitsee lääkäriltä jonkun lapun. Mutta sit jos lykätään niin mua mietityttää että entä jos seuraavassa kuussa on jotain että ei todellakaan voida aloittaa hoitoja, esim työmatkoja tai sitten se covid tai mitä tahansa. Ärsyttää kun kaikki on niin kiinni tässä projektissa. Mitä te tekisitte? Mä kyllä kallistun ennemmin siihen että voi lomailla rauhassa ilman piikkejä ja pitää sit peukut pystyssä että ensi kuu onnistuu koska muuten mun kierron mukaan menisi ensi vuoden puolelle kun tulee joulu "tielle".
Siis, jos aloitat piikityksen huomenna ja sitä piikitetään noin pari viikkoa, jonka jälkeen keräys, miten ehditte?
Entäs ultrat välissä? Usein on vähintään 2 ultraa.