Juuri hän määräsi DHEA:n ja ubikinonin, koska minulla on niin alhainen AMH ja huonot munasolut. DHEA:ta hän määräsi 2 tablettia (2x25mg) aamuisin ja 1x25 mg iltaisin. Viimeksi kun näitä söin kaikki meni hyvin eikä tullut muita oireita kuin näppyjä, rasvainen iho ja hiukset. Tällä kerralla sain sen verran rajuja oireita, että vähensin omatoimisesti annoksen ja söin vain 2 tablettia aamulla ja lopulta söin vain yhden tabletin aamuisin. Sivuoireet lienevät harvinaisia, mutta jostain syystä tällä kerralla sain niitä ja mielenrauhani vuoksi päätin vähentää annostusta. Ei mitattu mitään eikä tehty seurantakokeita, mutta kuulemma niistä ei ole haittaa(?) ja toisten mielestä ei ole hyötyäkään. Itse halusin niitä jälleen syödä, kun esikoisen kohdalla saimme hyvän vasteen IVF-/OOCSI-hoidoissa sen jälkeen kun olin syönyt DHEA:ta ja ubikinoiinia. Ei tietenkään välttämättä johtunut niistä.Oliko se juuri tämä lääkäri joka määräsi sinulle DHEA:ta ja ubikinonia? Saako udella millä annostuksella noita söit/syöt? Otettiinko jotain seurantaverikokeita tuohon DHEA:n liittyen?
Ohho ja miljoonasti onnea luomuylläriplussasta!
Ubikinoninia söin 3 kpl Yliopiston apteekin Q10-tablettia päivässä.
Paljon kiitos onnitteluista! Ihmeelliseltä tämä tuntuu kaikkien lapsettomuushoitovuosien jälkeen, mutta kovasti toivomme, että raskaus johtaisi toivottuun lopputulokseen.