Ellisvm84
Oman äänensä löytänyt
Yliopiston apteekista sain yksittäisen ostettua, lähiapteekistakin kävin vielä uusiksi ensin kysymässä, mutta ei onnistunut toisellakaan yritykselläTäällä myös onnistunut ostaa sen verran mitä tarve Varmasti siis lähes kaikkialla pitäisi onnistua yhden osto.
Täällä keräyksen ja siitä seuranneen hyperin jälkeen pidetty välikierto ja nyt ensi viikon keskiviikkona vihdoin olisi PAS. Meinaa vähän jännittää, etenkin mahdollisten kipujen osalta. Te sen kokeneet, onko tuntemukset verrattavissa esim. aukiolotutkimukseen? Mulla se oli ihan järkyttävän kipeä! Tästä syystä tuo siirtokin pelottaa Lisäksi tuntuu että jotain flunssan poikasta ois tulossa päälle, toivon todella että ei tästä mene pahemmaksi tai vaikuta kiinnittymiseen.
Mulle on tehty kaksi siirtoa. Eka ei tuntunut missään, toka oli jonkun verran epämukava, johtuen lähinnä vain siitä ankannokkaspekulasta. Mulla myös on kohdunsuu jotenkin vähän korkealla, ja rakko ei ollut riittävän täysi. Tosin ei ollut silloin ekallakaan kerralla, ja silloin oli kivuton homma. Mutta ei se paha ole, ja nopea juttu! Tsemppiä keskiviikkoon, mulla sama edessä perjantaina