No tämä. Onneks työviikko edessä. Ei kerkiä käydä aika pitkäksi.Päivät menee niin hitaasti kun odottaa ultraa pelottaa samalla ihan hitosti sais olla ohi jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No tämä. Onneks työviikko edessä. Ei kerkiä käydä aika pitkäksi.Päivät menee niin hitaasti kun odottaa ultraa pelottaa samalla ihan hitosti sais olla ohi jo
Mulla on työnteko niin tahmeeta väsymyksen ja heikotuksen takia pihahommiakin olis kotona tehtävänä iltaisin mut en jaksa yhtään mitään ylimääräistäNo tämä. Onneks työviikko edessä. Ei kerkiä käydä aika pitkäksi.
Tilkassa voi tuoresiirtoon saada alkioliimaa, jos on monta tuloksetonta siirtoa takana. Pakastealkion siirtoon ei.Okei! Käyn Tilkan Viuhkassa, siellä ei oo piikkejä ehdotettu mutta taidan nyt laittaa Omapolun kautta kysymyksen. Nyt ei ole edes siis ultraa ennen pas:ia, siinä olisin muuten asiasta kysynyt.
Kiitos tästä tiedosta, ehkä piikkiin on mahdollisuus, koitan kysäistä :)Tilkassa voi tuoresiirtoon saada alkioliimaa, jos on monta tuloksetonta siirtoa takana. Pakastealkion siirtoon ei.
Miulle lri sanoi tuosta "kiinnityspiikistä", että se vapauttaa aivolisäkkeen hormonit kiinnittymisen tueksi. Kai ne voi vapautua ilman piikkiäkin, mutta sillä varmaan varmistellaan ja säädetään hormonipurkauksen ajankohtaa optimaaliseksi, arvelisin. Alkioliima on klinikalla käytössä kaikissa siirroissa (käsitin että PASissakin mut en oo varma ). Ei kuulema mikään ihmeaine, mutta käyttävät kuitenkin. Käsittääkseni sillä ei varsinaisesti "liimata" mitään vaan se on jonkinlainen "virkistysliuos", saman tyyppinen koostumukseltaan kuin liuos maljalla? Korjatkaa joku jos on parempaa tietoa!Mites se nyt on, onko ”kiinnityspiikistä” ja ”alkioliimasta” tutkitusti hyötyä alkion kiinnittymisessä? Muistelisin lukeneeni ainakin liimasta että ei ole tutkimusten mukaan välttämättä hyötyä, mutta ei haittaakaan
Voimia odotteluun Varmasti tosi piinaavaa ennen kuin saa varmuuden asiaan. Olisin kuitenkin optimistinen, jos arvot on edelleen normin rajoissa Milloin sulla on varhaisultra?Kiinnittymispiikki laitettiin mulle myös, mutta ilmeisesti tutkimusdata on vähän ristiriitaista ollut - ei välttämättä hyötyä muttei haittaakaan. Itse oon sitä mieltä, et kaikki keinot käyttöön vaan
Pahoittelut @Tiiutau kemiallisesta ja paljon onnea @Sonj4 ja @Vapsu vielä plussista
Anteeksi täältä tulee taas ihan omaa napaa; Me ollaan kanssa nyt hcg -limbossa. Pp9 Hcg 45 ja pp 12 98,6 (puhdin kautta, kun sairaala ei suostunut mittaamaan. )Periaatteessa siis 72 tunnin (optimi olis 48h...) sisällä tuplaantunut ja nipin napin normaaliraskauden rajoissa tuo vauhti, toki päiville varsin matalat arvot. Toki myöhäinen kiinnittyminen mahdollista oireiden alun perusteella.
Oon kääntänyt nyt redditin ja suunnilleen koko googlen sekä pubmedin ympäri näistä tuloksista ja päätin, etten tee enää yhtään testiä, lopputulema on suurella prosentilla huono, muttei toisaalta täysin tuhoontuomittukaan. Realistisin, mutta ihan pikkuisen toiveikkain mielin tästä eteenpäin, itse en asialle enää mitään voi.
Tsemppiä teille kaikille hoitojen jatkoon!
Onpa jännä että toisissa paikoissa tulee kysymättä, toisissa ei mainita mitään! Laitoin nyt Omapolun kautta tuosta kysymyksenVoimia odotteluun Varmasti tosi piinaavaa ennen kuin saa varmuuden asiaan. Olisin kuitenkin optimistinen, jos arvot on edelleen normin rajoissa Milloin sulla on varhaisultra?
@Ellisvm84 mäkin sain kiinnityspiikin kummassakin siirrossa automaattisesti. Mäkin otan mielelläni kaikki keinot käyttöön, jos niistä ei haittaakaan ole
Pakko tulla tähän sanomaan, että mullahan oli myös todella hidasta hcg nousu, otettiin arvo testipäivänä ja kaksi kontrollia sen jälkeen n. 48 tunnin välein. Ekalla kerralla arvo nousi 47% ja tokalla oli edellisestä noussut 50%. Eli ei läheskään tuplaantunut ja arvot oli muutenkin vähän alakanttiin viitearvoista. Oli lisäksi vuotoakin mukana menossa. Mutta niin vain kaikki edelleen on hyvin ja rv11 menossa! Eli kaikki on mahdollistaKiinnittymispiikki laitettiin mulle myös, mutta ilmeisesti tutkimusdata on vähän ristiriitaista ollut - ei välttämättä hyötyä muttei haittaakaan. Itse oon sitä mieltä, et kaikki keinot käyttöön vaan
Pahoittelut @Tiiutau kemiallisesta ja paljon onnea @Sonj4 ja @Vapsu vielä plussista
Anteeksi täältä tulee taas ihan omaa napaa; Me ollaan kanssa nyt hcg -limbossa. Pp9 Hcg 45 ja pp 12 98,6 (puhdin kautta, kun sairaala ei suostunut mittaamaan. )Periaatteessa siis 72 tunnin (optimi olis 48h...) sisällä tuplaantunut ja nipin napin normaaliraskauden rajoissa tuo vauhti, toki päiville varsin matalat arvot. Toki myöhäinen kiinnittyminen mahdollista oireiden alun perusteella.
Oon kääntänyt nyt redditin ja suunnilleen koko googlen sekä pubmedin ympäri näistä tuloksista ja päätin, etten tee enää yhtään testiä, lopputulema on suurella prosentilla huono, muttei toisaalta täysin tuhoontuomittukaan. Realistisin, mutta ihan pikkuisen toiveikkain mielin tästä eteenpäin, itse en asialle enää mitään voi.
Tsemppiä teille kaikille hoitojen jatkoon!
Kiitos toivoa antavasta viestistäsiPakko tulla tähän sanomaan, että mullahan oli myös todella hidasta hcg nousu, otettiin arvo testipäivänä ja kaksi kontrollia sen jälkeen n. 48 tunnin välein. Ekalla kerralla arvo nousi 47% ja tokalla oli edellisestä noussut 50%. Eli ei läheskään tuplaantunut ja arvot oli muutenkin vähän alakanttiin viitearvoista. Oli lisäksi vuotoakin mukana menossa. Mutta niin vain kaikki edelleen on hyvin ja rv11 menossa! Eli kaikki on mahdollista