Tänään lähti uusi viikko käyntiin, 5+0
mulla kans tulee huono olo sillon jos ei syö säännöllisesti mutta jotenkin ei oo ruokahalua niin lipsuu pitkiks välit. Ja aamuisin on huono olo kunnes syö. Mutta aika semmosta lievää huonoo oloa onneks verrattuna mitä vaikka viikko sitten oli, sillon ihan oksetti välillä. Nyt ollu sellasta lievää.
Sama täällä, ultraa odotan, päivät matelee niin hitaasti
viime viikolla olin sinne neuvolaan yhteydessä mutta ei sieltä oo vielä tullut aikaa
hoitopolku on kyllä avattu ja siellä on kyselyitä mitä pitäis täytellä mutta ei oo vielä niihin perehdytty.
Maha mulla näyttää siltä että olisin vähintään puolessa välissä, ihan hirvee turvotus
ollu oikeestaan siitä hyperistä asti ja epäilen että tää ei varmaan tästä hirveesti pienene
oon linnoittautunut aika hyvin kotiin niin ei tarvi joka päivä miettiä miten mahan piilottais. Sitte toinen ongelma, saakelin arat rinnat, ei meinaa rintsikoita pystyä käyttämään
kotona oonkin hillunut ilman ja jos oon kotoa poistunut niin ainoat mitä pystyy käyttämään on sellaset suht pehmeät bikinin yläosat jotka ei kylläkään tue mitään mut on pehmeät
jotenki en kuitenkaan vielä tässä vaiheessa viittis uusia lähteä ostamaan kun kaikki on niin epävarmaa vielä