IVF/ICSI-HOIDOT 2022

Niin, pakko vielä tarkentaa, että mulla kohta 40 v mittarissa, joten ehkä myös iän takia myös suositteli sitä? Yksityisellä puolella herkemmin kokeillaan kuulema erilaisia keinoja, kun muut keinot eivät ole tuottaneet tulosta. Mulla edellisellä hoitokierroksella hedelmöittyi 9 alkioita joista lopulta 4 päästiin siirtämään pakasteina. Mutta mitään positiivisia tuloksia ei tullut.
Joo, ei itselläkään ole enää kuin pari vuotta tuohon 40v rajapyykkiin, eli ihan odotettavissa että niitä kromosomivikaisia alkioissa on. Me saatiin pakkaseen 12 alkiota, joten meneehän siihen aikaa näin siirtojen kautta seuloa sieltä se mahdollinen elinkelpoinen alkio esiin. Diagnostiikan kautta vois päästä samaan lopputulokseen nopeammin ja kenties vähemmillä murheilla.
 
Onko muilla tullut pistoksista oireita?

Oon 2 Bemfolaa pistänyt ja alavatsassa jomottelee menkkamaisesti. Mietin johtuuko tämä piikeistä vai mistä 😅 eilen jo tuntui aaltoilevaa menkkakipua (yhden piikin jälkeen) mutta tänään jo huomattavasti enemmän 🫢 menkat on loppunut perjantaina, voiko olla jotain jälkikipuja 😅 tuntuis hassulta jos näin nopeasti nuo piikit aiheuttaisi oireita (muuta ku siis pistoskohtaan) 🤔
On kyllä aika tukala olo ollut viikonlopun ajan, tänään kp5 ja alavatsaa juilii reippaasti. Etenkin istuessa huomaa välillä että nyt sattuu aika paljon alavatsaan ja pakko suoristaa kroppa, joko mennä maate tai seisoa, se vähän helpottaa. On myös jatkuva pissahätä, yölläkin piti pari kertaa käydä 😅 onneksi huomenna ultra niin voi vähän kysellä onko normaalia ja saa tietää vähän missä mennään ja miltä näyttää 🫣
 
Täällä dpo 11 ja pp 6, testi puhdas nega. Teen vielä parin päivän päästä testin, mutta taidan alkaa jo henkisesti valmistautua siihen, et tästä tulee negakierto ja mennään PASiin. Mulla on verikoe dpo 18 ja Cyclogest jatkuu siihen asti.
Minäkin valmistauduin, kun testasin pp6 negan, vaikka onhan se aikaista. Nyt on jo ajatukset passissa ja helpompi olla asian suhteen 🙂
 
Mulla taas tänään dpo 10 mut en saa itseäni tekemään testiä, kun en halua pettyä. Vaikka toisaalta olen jo päättänyt, että nega se on kuitenkin, niin ihan sama... 😅

Onko muilla tullut cyclogesteista tai vastaavista älytöntä väsymystä? En muista tällaista aiemmista siirroista, vaikka väsymys sivuoireluettelossa lukeekin. Nyt kuljen zombina ympäriinsä enkä saa oikein mitään järkevää tehtyä. Voisin vain nukkua.
 
Takaisin
Top