IVF/ICSI-HOIDOT 2022

En ole vielä saanut tuloksia, odottelen parhaillaan toissaviikolla otetuista testeistä vastauksia.
Mikä testi sulta otettiin?
Mulla otettiin ensin Repro 4 ja nyt tarkistukseen ERA+Emma+Alice.
Multa otettiin toukokuussa Repro 4. Tarkoitus oli tehdä samalla myös Endom-tutkimus, mutta näyte ei riittänyt siihen, joten otettiin vaan tuo Repro 4. Kaikki muut oli siinä ok, mutta plasmasoluja oli 37/mm2. Sain 14 päivän Doxy-kuurin ja uusintanäyte otettiin heinäkuussa. Tällä kertaa saatiin otettua myös se Endom-näyte. Plasmasoluja oli edelleen 19/mm2, mutta Endom-tutkimus näytti, että hyviä laktobasilleja olis yli 90% eikä huonoja bakteereja havaittu. Eli oli ehkä vähän ristiriidassa nuo kaks tutkimusta keskenään. Sit sain kuurin kahta eri antibioottia ja nyt keskiviikkona sain tuloksen, että plasmasoluja on 1/mm2. Sehän on normaali tulos (normaali 0-5), mutta en tiedä, pitäisikö se kuitenkin yrittää saada 0:aan... Lääkärin mukaan ei ole tarvetta sille.
 
Vähän omanapailen, tehtiinkö teidän miehille verikokeita ennen hoitoa? Jos kyllä, mitkä testit? Mun miehelle ei tehty mitään verikokeita ja multa testattiin kaikki hivit sun muut…
Samat tehtiin ku mulle (hiv ym), mutta jälkeen päin hoitaja sanoi että jos käytetään pakastettuja siittiöitä ei olisi tarvinut tehdä.
 
Takaisin
Top