IVF/ICSI-HOIDOT 2022

Onko ollut mitään oireita? Uskaltaisinkohan minäkin testata perjantaina, kun siirrosta olisi kulunut 7vrk. 🤔
Vähän vaikea erottaa, mitkä oireet johtuu cyclogestista ja punktiosta toipumisesta ja mitkä mahdollisesta raskaudesta, mutta on väsymystä, rinnat arat ja lievää pahoinvointia välillä. Tosi ’miedot’ oireet kylläkin, että näistä ei kyllä voisi päätellä vielä mitään.
 
Pakko tulla purkaan fiiliksiä. Alan tosissaan ihmetellä mikä homma 🤯 nyt mennään jo kp31 eli menkat on noin 2-3pv myöhässä… alkaisin oikeasti epäillä raskautta ellen tietäisi olevan mahdotonta 🙊 aivan todella turhauttavaa kun hoitojen alku on vain omasta kropasta kii joka on päättäny olla veemäinen, jopa kuukautiskivut on alkanut hälvetä 😂

Ihan nyt mielenkiinnosta sellainen kysymys, muistaako kukaan oliko teillä paljonkin menkat myöhässä kun pistokset aloitettiin vai alkoiko ihan normaalisti? 🙈
Mulla oli sellasen viikon verran myöhässä. Oma kierto on ollut tosin aika vaihteleva parin viime vuoden ajan.
 
Pakko tulla purkaan fiiliksiä. Alan tosissaan ihmetellä mikä homma 🤯 nyt mennään jo kp31 eli menkat on noin 2-3pv myöhässä… alkaisin oikeasti epäillä raskautta ellen tietäisi olevan mahdotonta 🙊 aivan todella turhauttavaa kun hoitojen alku on vain omasta kropasta kii joka on päättäny olla veemäinen, jopa kuukautiskivut on alkanut hälvetä 😂

Ihan nyt mielenkiinnosta sellainen kysymys, muistaako kukaan oliko teillä paljonkin menkat myöhässä kun pistokset aloitettiin vai alkoiko ihan normaalisti? 🙈
Mulla on normikierto 25-26 pv. Tänä vuonna ehti olla kahdesti 54pv kierto. Hieman on mennyt kroppa sekaisin hoidoista, kun välillä pistellään ja sit taas ei. Ja sit yhtäkkiä lopetettu kesken, yms.

Tätä hoitoa ennen kierto olikin yllättäen 21 pv, että ei kyllä todellakaan ole voinut luottaa siihen, että ois minkäänlaista ennustettavuutta😬
 
Onko teillä ollut kokemusta tympeistä hoitajista hoitojen yhteydessä?
Olen laittanut viestiä tyksiin omapolun kautta kolmesti nyt ekan käynnin jälkeen ja ekalla kerralla sain puhelinajan lääkärille, kun oli lisäkysymyksiä hoitovalinnasta.

Toisella kerralla kun ihmettelin tuplalaskua, mulle vastattiin tympeästi että ekalla kerralla on niin paljon asiaa että ehkä vain unohditte että tästä kerrottiin. 😮 Ei mitään pahoitteluja, että olivat unohtaneet sanoa ekan kerran tuplalaskusta.

Nyt kun laitoin viestiä kohdunlimakalvosta, niin mulle vastattiin, että kylläpä sulla on paljon mieltä pohdituttavia asioita ja et normaalisti varattaisiin lääkärille uusi aika, joka viivästyttäisi hoitojen aloitusta. 🤯 Tuli vaan fiilis että siellä on viesteihin vastaamassa joku täysin elämäänsä kyllästynyt työntekijä, jolla ei ole minkään sortin asiakaspalvelutaitoja. Ihan kuin hän yrittäisi uhkailla mut hiljaiseksi, etten enää vaivaisi heitä mun kysymyksilläni.

Ihan kuvittelin, että viestit on nimenomaan kanava kysyä, jos jokin askarruttaa mieltä, mut näemmä ei. Pohdin jopa et mistähän kautta saisi laitettua esimiehelle palautetta asiasta. 😒

Ja kiitos niille, jotka vastaili kohdun limakalvoasiaan. Taitaa jäädä meiltä testaamatta kun ovat niin hintavia. 😓
 
Onko teillä ollut kokemusta tympeistä hoitajista hoitojen yhteydessä?
Olen laittanut viestiä tyksiin omapolun kautta kolmesti nyt ekan käynnin jälkeen ja ekalla kerralla sain puhelinajan lääkärille, kun oli lisäkysymyksiä hoitovalinnasta.

Toisella kerralla kun ihmettelin tuplalaskua, mulle vastattiin tympeästi että ekalla kerralla on niin paljon asiaa että ehkä vain unohditte että tästä kerrottiin. 😮 Ei mitään pahoitteluja, että olivat unohtaneet sanoa ekan kerran tuplalaskusta.

Nyt kun laitoin viestiä kohdunlimakalvosta, niin mulle vastattiin, että kylläpä sulla on paljon mieltä pohdituttavia asioita ja et normaalisti varattaisiin lääkärille uusi aika, joka viivästyttäisi hoitojen aloitusta. 🤯 Tuli vaan fiilis että siellä on viesteihin vastaamassa joku täysin elämäänsä kyllästynyt työntekijä, jolla ei ole minkään sortin asiakaspalvelutaitoja. Ihan kuin hän yrittäisi uhkailla mut hiljaiseksi, etten enää vaivaisi heitä mun kysymyksilläni.

Ihan kuvittelin, että viestit on nimenomaan kanava kysyä, jos jokin askarruttaa mieltä, mut näemmä ei. Pohdin jopa et mistähän kautta saisi laitettua esimiehelle palautetta asiasta. 😒

Ja kiitos niille, jotka vastaili kohdun limakalvoasiaan. Taitaa jäädä meiltä testaamatta kun ovat niin hintavia. 😓
Meillä meni vähän toisinpäin, ei meinattu saada OYS lääkärille soittoaikaa ollenkaan kun kysyttiin viestien kautta. Kuulemma kysymykset laitetaan sinne viesteihin johon hoitaja vastaa ja aika tympeesti tuli että ei oo tapana lääkärin kans keskustella enää tässä vaiheessa. 😅 lopulta saatiin soittoaika joka oli tosi hyödyllinen. Mehän ei käyty edes missään suunnittelukäynnillä, paperit tuli vaan postissa hoidot alkaa x kierrosta eli ei missään vaiheessa ollut mahista edes lääkärin kans keskustella 😅 papereissa kyllä sanottiin että halutessa voidaan varata lääkärinaika mutta automaattisesti ei tuu. Eipä kyllä tullu pyytämälläkään vaan piti vaatia 😂 sen jälkeen kyllä kaikki toiminut tähän asti ok ja toivottavasti toimii jatkossakin. 🫢
 
Onko teillä ollut kokemusta tympeistä hoitajista hoitojen yhteydessä?
Olen laittanut viestiä tyksiin omapolun kautta kolmesti nyt ekan käynnin jälkeen ja ekalla kerralla sain puhelinajan lääkärille, kun oli lisäkysymyksiä hoitovalinnasta.

Toisella kerralla kun ihmettelin tuplalaskua, mulle vastattiin tympeästi että ekalla kerralla on niin paljon asiaa että ehkä vain unohditte että tästä kerrottiin. 😮 Ei mitään pahoitteluja, että olivat unohtaneet sanoa ekan kerran tuplalaskusta.

Nyt kun laitoin viestiä kohdunlimakalvosta, niin mulle vastattiin, että kylläpä sulla on paljon mieltä pohdituttavia asioita ja et normaalisti varattaisiin lääkärille uusi aika, joka viivästyttäisi hoitojen aloitusta. 🤯 Tuli vaan fiilis että siellä on viesteihin vastaamassa joku täysin elämäänsä kyllästynyt työntekijä, jolla ei ole minkään sortin asiakaspalvelutaitoja. Ihan kuin hän yrittäisi uhkailla mut hiljaiseksi, etten enää vaivaisi heitä mun kysymyksilläni.

Ihan kuvittelin, että viestit on nimenomaan kanava kysyä, jos jokin askarruttaa mieltä, mut näemmä ei. Pohdin jopa et mistähän kautta saisi laitettua esimiehelle palautetta asiasta. 😒

Ja kiitos niille, jotka vastaili kohdun limakalvoasiaan. Taitaa jäädä meiltä testaamatta kun ovat niin hintavia. 😓
Tyks:ssä on musta ollut tosi kiva henkilökunta, mullekkin on välillä jostain vastauksista omapolulla tullut tympeä olo, mut sitten olen ajatellut, et ehkä se kirjoittamalla vaan vaikuttaa tympeämmältä kuin on tarkoitus. Oon kyllä saanut myös tosi kivoja ja tsemppaavia viestejä siellä.
 
Takaisin
Top