Onko teillä ollut kokemusta tympeistä hoitajista hoitojen yhteydessä?
Olen laittanut viestiä tyksiin omapolun kautta kolmesti nyt ekan käynnin jälkeen ja ekalla kerralla sain puhelinajan lääkärille, kun oli lisäkysymyksiä hoitovalinnasta.
Toisella kerralla kun ihmettelin tuplalaskua, mulle vastattiin tympeästi että ekalla kerralla on niin paljon asiaa että ehkä vain unohditte että tästä kerrottiin.
Ei mitään pahoitteluja, että olivat unohtaneet sanoa ekan kerran tuplalaskusta.
Nyt kun laitoin viestiä kohdunlimakalvosta, niin mulle vastattiin, että kylläpä sulla on paljon mieltä pohdituttavia asioita ja et normaalisti varattaisiin lääkärille uusi aika, joka viivästyttäisi hoitojen aloitusta.
Tuli vaan fiilis että siellä on viesteihin vastaamassa joku täysin elämäänsä kyllästynyt työntekijä, jolla ei ole minkään sortin asiakaspalvelutaitoja. Ihan kuin hän yrittäisi uhkailla mut hiljaiseksi, etten enää vaivaisi heitä mun kysymyksilläni.
Ihan kuvittelin, että viestit on nimenomaan kanava kysyä, jos jokin askarruttaa mieltä, mut näemmä ei. Pohdin jopa et mistähän kautta saisi laitettua esimiehelle palautetta asiasta.
Ja kiitos niille, jotka vastaili kohdun limakalvoasiaan. Taitaa jäädä meiltä testaamatta kun ovat niin hintavia.