Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Felicitas. Me mennään siis aika samoissa Milloin sulla siirto?Hei. Mikä klinikan appi? Itsellä oli viime keskiviikkona keräys.
Siirto on nyt tähän eilen alkaneeseen kiertoon eli ehkäpä parin viikon päästä. :) Pelkäsivät hyperstimulaatiota, niin siksi tuoresiirtoa ei tehty.Felicitas. Me mennään siis aika samoissa Milloin sulla siirto?
Muistan hyvin tuon tunteen...Mä oon hakenut testit prismasta tai cittarista...niissä kun onneksi noita itsepalvelukassoja.Aina yhtä mieltä ylentävää mennä apteekin kassalle kädessään tukku erilaisia raskaustestejä. Henkilökunta varmaan katsoo, että sieltä se hullu testaaja taas tulee.
Mä ostan kans testit itsepalvelukassalta. Tosin meen aina itsepalvelukassalle, jos sellainen mahdollisuus vaan onMuistan hyvin tuon tunteen...Mä oon hakenut testit prismasta tai cittarista...niissä kun onneksi noita itsepalvelukassoja.
Mä ostan kans testit itsepalvelukassalta. Tosin meen aina itsepalvelukassalle, jos sellainen mahdollisuus vaan on
Omaa napaa. Nyt on aika varattuna varhaisultraan, se on 3 viikon päästä 7+1 viikoilla. Ja tänään varasin ekan neuvolan Terkka halus mut sinne jo 7+3.
Tissit on kipeet ja väsyttää kamalasti Tänään on ollut sellanen orastava etova olo koko päivän. Ei varsinaista pahoinvointia, mutta ei kuitenkaan normiolo.
Mites muut plussanneet, onko oireita? Aiotteko vai ootteko jo siirtyneet oman kuukauden ryhmään?
Pakko tulla purkaan fiiliksiä. Alan tosissaan ihmetellä mikä homma nyt mennään jo kp31 eli menkat on noin 2-3pv myöhässä… alkaisin oikeasti epäillä raskautta ellen tietäisi olevan mahdotonta aivan todella turhauttavaa kun hoitojen alku on vain omasta kropasta kii joka on päättäny olla veemäinen, jopa kuukautiskivut on alkanut hälvetäEi ne menkat ala normaalitilanteessa hyppisin riemusta… nyt ärsyttää
Tuntemuksia on mutta ei vaan näy. Tein myös vikan raskaustestin kaapista ”varmuuden vuoks” ja negahan se, tottakai.
Jos jotain positiivista pitää ettiä niin onpahan raskaustestivarastot tyhjänä eli jos joskus päästään siihen pisteeseen että pääsen minäkin oikeasti piinailemaan niin ei oo kaapissa turhia houkutuksia (toki niitä saa kaupasta lisää )
Eräs viisas @Kanna on kerran sanonut "kierto ja ovikset ovat kellontarkkoja - paitsi kun on hoidot menossa, niin sitten ne sekoilevat ties mitä." Ja tämän voi varmaan aika moni allekirjoittaaPakko tulla purkaan fiiliksiä. Alan tosissaan ihmetellä mikä homma nyt mennään jo kp31 eli menkat on noin 2-3pv myöhässä… alkaisin oikeasti epäillä raskautta ellen tietäisi olevan mahdotonta aivan todella turhauttavaa kun hoitojen alku on vain omasta kropasta kii joka on päättäny olla veemäinen, jopa kuukautiskivut on alkanut hälvetä
Ihan nyt mielenkiinnosta sellainen kysymys, muistaako kukaan oliko teillä paljonkin menkat myöhässä kun pistokset aloitettiin vai alkoiko ihan normaalisti?
Voi ei. Symppaan niin. Minullahan siis ehti olla 20 vuotta säännölliset kuukautiset - kunnes ilmoittauduttiin ekaan inseminaatioon ja ne vaan katosi mystisesti. Teroluteilla suostuteltiin lopulta esiin. Lääkäri sanoi, että tämä on hyvin tyypillistä. Toivottavasti siellä uusi kierto alkaisi pian!Pakko tulla purkaan fiiliksiä. Alan tosissaan ihmetellä mikä homma nyt mennään jo kp31 eli menkat on noin 2-3pv myöhässä… alkaisin oikeasti epäillä raskautta ellen tietäisi olevan mahdotonta aivan todella turhauttavaa kun hoitojen alku on vain omasta kropasta kii joka on päättäny olla veemäinen, jopa kuukautiskivut on alkanut hälvetä
Ihan nyt mielenkiinnosta sellainen kysymys, muistaako kukaan oliko teillä paljonkin menkat myöhässä kun pistokset aloitettiin vai alkoiko ihan normaalisti?
Onko ollut mitään oireita? Uskaltaisinkohan minäkin testata perjantaina, kun siirrosta olisi kulunut 7vrk.7. päivä alkionsiirron jälkeen ja siis 12 päivää punktiosta. Jokohan tässä uskaltaisi toivoa parasta? Virallinen testipäivä vasta maanantaina, mutta ajattelin testata miehen kanssa clearbluen digillä perjantaina (en ole hänelle kertonut vielä, että olen testannut salaa ). Toivotaan, että viivat vahvistuu ja kaikki menee hyvin. Kyllähän tämä olisi rankan hoitopolun jälkeen oikea lottovoitto. (Ovitrellen pistämisestä on jo yli 13vrk, joten ei pitäisi enää näkyä tuossa.) Vaikea uskoa, että tämä voisi olla totta - mutta aivan ihanaa jos on!!!
View attachment 137168