E
Elli_
Vieras
Hienoa! Pidetään peukkujaNyt on siirrossa käyty ja blasto saatu matkaan. Kaikki näytti hyvältä. Testipäivä 11 vuorokauden jälkeen, eli 22.7.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hienoa! Pidetään peukkujaNyt on siirrossa käyty ja blasto saatu matkaan. Kaikki näytti hyvältä. Testipäivä 11 vuorokauden jälkeen, eli 22.7.
Jos oikein lasken niin on varmaan 14 päivää! Kiitos Vaikka ei taas osaa olla onnellinen kun viimeks kävi huonosti. Toivottavasti perjantaina on vähän vahvistunut.Alkion ikä 13-14 päivääkö?
Hyvä viiva on onnea!
Varovaiset onnittelut siis sinnekin? Mulle lääkäri sanoi, että jos testi positiivinen niin otetaan verikoe missä testataan vaan progesteroni-arvo, koska se viimeks tippui niin hurjasti. Ja jos se on alhainen niin tukilääkitystä suurennetaan, mutta raskautta ei meidän klinikalla oteta verestä vaan virtsatesti riittää.Onnea Kaunisuni! Haalean viivan kirouksessa täälläkin! Ehkä verikoe vapauttaa sitten perjantaina...
Onnittelut plussastaJos oikein lasken niin on varmaan 14 päivää! Kiitos Vaikka ei taas osaa olla onnellinen kun viimeks kävi huonosti. Toivottavasti perjantaina on vähän vahvistunut.
Joo pitäisi muistaa, että suurempi todennäköisyys on onnistua kuin epäonnistua, kun sen plussan saa. Tällä toki ei ole hirveemmin tieteellistä faktaa heittää ulkomuistista, mutta kaiketi ne km-todennäköisyyksien prossat on kuitenkin alle 50%...
Kiitos Huomenna vielä testaan kun on virallinen päivä, mutta on kyllä ihanan rauhallinen olo ainakin vielä Toivotaan parastaKm todennäköisyysprosentit riippuu munasolujen iästä ja oliko alkiotestausta... Jos on perusterve nainen ja alle 35 vee (omat munasolut), niin km prossat on alhaiset (n.10-15%). Iän karttuessa prossat muuttuu/kohoaa, jos käyttää omia munasoluja ja ilman kromosomitestausta tai jos on sairauksia nortamassa riskiä.
Mullakin tule viimeksi leffaviivat vasta kp18, että tuo testi näyttää @kaunisuni oikein hyvältä!
Varovaisia onnitteluja ja tarrasukkia kaikille täällä plussanneille
Milloin saat sun verikokeiden tulokset?Onnea!!
Täälläkin hieman vahvempi viiva tänään. Verikokeeseen matkalla kuitenkin.
Tuli tulos. Omasta mielestä matalahko n. 250. Mulla on kuitenkin omien laskujen mukaan jo dpo 21 tänään. Mä oon niin ihmetellyt tätä testausajankohtaa tässä piinapäivien aikana. Elokuisesta olin viikkoa aiemmin testissä.Milloin saat sun verikokeiden tulokset?
Mulla oli 144 ja kätilö sanoi että on tosi hyvä luku, kun viikkoja on nyt n. 4. Että vaan jos on alle 60 niin pitäs olla huolissaan. Ja mä en oo ees laskenu noita ovis piinapäiväTuli tulos. Omasta mielestä matalahko n. 250. Mulla on kuitenkin omien laskujen mukaan jo dpo 21 tänään. Mä oon niin ihmetellyt tätä testausajankohtaa tässä piinapäivien aikana. Elokuisesta olin viikkoa aiemmin testissä.