IVF/ICSI-HOIDOT 2022

Toivon sulle plussaa! 🤞🏼❤️

Testasin tänään virallisena testipäivänä negan. V*****aa. Vaikka erinäisiä oireita oli, aloin lopulta yhdistämään ne tukilääkitykseen. Jotenkin vain tiesin jo muutama päivä sitten että nega tulee. Tämä oli siis ensimmäinen tuoresiirto. Pakkasessa yksi blasto onneksi.

Aloin jo mielessäni varautua toiseen IVF-kierrokseen ja haluisin boostata mun munasoluja, toki miehen siittiöitäkin, ennen sitä. Joku täällä aiemmin mainitsi DHEA:n, joka vissiin Jenkeissä monella varttuneemmalla äidiksi haluavalla käytössä. Onko jollekin Suomessa lääkäri sitä suositellut? Lisäksi aion ottaa vahvemmin käyttöön ubikinonin ja ubikinolin. Oon ymmärtänyt et molempia kannattaisi ottaa? Kertokaa vinkkinne 😊
Oon niin pahoillani, että tää yritys meni näin! ❤️

Mä söin koko kevään ja kesän DHEA:ta 75 mg ja ubikinonia 300 mg. Lääkäri teki ton DHEA-reseptin, kun haluttiin vielä repiä viimeisiä oljenkorsia. Eivät suostuneet testaamaan arvoja, mutta ei kuulemma olis haittaakaan. Lisäksi söin päivittäin melatoniinia 3,8 mg, kun luin, että esim. Jenkeissä sitäkin annetaan poor ovarian response -potilaille. Ei voi tietää, auttoiko tää setti parantamaan mun solujen laatua, kun määrään se ei vaikuttanut, ja oon sitä mieltä, että meidän onnistuminen on enemmän PICSI:n ja EmbryoGluen ansiota kuin minkään muun. Mut eipähän jäänyt kokeilematta, ja jos munasolut parani, niin hyvä! Lopetin nää kaikki punktioon. Mut nää on tosiaan vaan mun kokemuksia!
 
Toivon sulle plussaa! 🤞🏼❤️

Testasin tänään virallisena testipäivänä negan. V*****aa. Vaikka erinäisiä oireita oli, aloin lopulta yhdistämään ne tukilääkitykseen. Jotenkin vain tiesin jo muutama päivä sitten että nega tulee. Tämä oli siis ensimmäinen tuoresiirto. Pakkasessa yksi blasto onneksi.

Aloin jo mielessäni varautua toiseen IVF-kierrokseen ja haluisin boostata mun munasoluja, toki miehen siittiöitäkin, ennen sitä. Joku täällä aiemmin mainitsi DHEA:n, joka vissiin Jenkeissä monella varttuneemmalla äidiksi haluavalla käytössä. Onko jollekin Suomessa lääkäri sitä suositellut? Lisäksi aion ottaa vahvemmin käyttöön ubikinonin ja ubikinolin. Oon ymmärtänyt et molempia kannattaisi ottaa? Kertokaa vinkkinne 😊
Mäkin toivon mulle plussaa❤️

Mulla kans erinäisiä oireita, mutta ne kaikki löytyy myös tukilääkityksen haittavaikutuslistalta😬 Vaikea erotella, että mikä johtuis mistäkin.

Mulla oli/on käytössä DHEA 25mg. Sitä piti käyttää vöhintään 6 vkoa ennen ivf-hoidon aloitusta, ehdin käyttää reilut 8 vkoa ja sit alkoi sopivassa kohtaa kierto, niin aloitin sumut ja pistot. Mulla oli Flare up-kaava tässä kierrossa. Paras saalis folleja tuli tässä kierrossa, niin uskon DHEAlla olleen vaikutusta asiaan. Annos on 75mg/pv, otan 2 aamulla ja 1 illalla. Ärsyttävin haittavaikutus on hiusten rasvoittuminen, joka alkoi n. kuukauden käytön jälkeen😫 Mikäli plussa tulee, niin DHEA pitää lopettaa. Omasta kokemuksesta suosittelen kokeilemaan🤗
 
Onko kukaan testaillut viime päivinä tai onko testipäiviä tulossa? Oma testipäivä lähenee ja jännittää kauheesti🫣
Minä olen testannut kahtena edellisenä iltana, dpo11 tuli tosi hailura toinen viiva ja eilen dpo12 tuli vähän tummempi viiva. Olen edellisten kemiallisten takia todella varautunut vielä, enkä oikein uskalla ollenkaan vielä antaa ilolle valtaa. Viimeksi tässä kohtaa alkoi viivat pysymään saman vahvuisina ja testipäivänä oli jo haaleampi, eli kyllä tässä tämä ja huominen päivä varmasti näyttää onko kyseessä parempi yritys kuin viimeksi! Toivo siis elää!
Testaan siis iltaisin pitkällä pidätysajalla että mieskin pääsee mukaan jännittämään, kun aamuisin ei ole mahdollista 🙈

Oireita mulla ei juurikaan ole ollut, ainoastaan nyt parina päivänä alkanut olemaan satunnaista pientä menkkamaista jomottelua ja rinnat ehkä ihan aavistuksen arat.
 
Minä olen testannut kahtena edellisenä iltana, dpo11 tuli tosi hailura toinen viiva ja eilen dpo12 tuli vähän tummempi viiva. Olen edellisten kemiallisten takia todella varautunut vielä, enkä oikein uskalla ollenkaan vielä antaa ilolle valtaa. Viimeksi tässä kohtaa alkoi viivat pysymään saman vahvuisina ja testipäivänä oli jo haaleampi, eli kyllä tässä tämä ja huominen päivä varmasti näyttää onko kyseessä parempi yritys kuin viimeksi! Toivo siis elää!
Testaan siis iltaisin pitkällä pidätysajalla että mieskin pääsee mukaan jännittämään, kun aamuisin ei ole mahdollista 🙈

Oireita mulla ei juurikaan ole ollut, ainoastaan nyt parina päivänä alkanut olemaan satunnaista pientä menkkamaista jomottelua ja rinnat ehkä ihan aavistuksen arat.
Toivotaan, että viivat vahvistuu! :red-heart:
 
Huhhuh, alkaa olla jännittävää! Piti hoitopolulle laittaa viestiä alkaako menkat tällä viikolla vai ei. Mulla on normaali kierto 28 päivää mutta viimeiset kolme kiertoa ollut 29 joten on venyttänyt hoidon aloitusta. Alkukesästä olivat laskeneet että alkais viikolla 38 mutta meneekin seuraavalle viikolle. Piikit haettu apteekista ja kaikki valmiina, menkkoja vain odotellaan, tänään kp26. Työjuttuja kiireellä koitan hoitaa pois ahdistamasta ja stressaamasta 😅

Teidän muiden juttuja kun olen päivittäin seurannut olenkin todennut että eihän tämä vielä mitään, kaikki oikeasti jännittävä alkaa punktion jälkeen, minkä verran hedelmöittyy, tehdäänkö tuoresiirto, saadaanko mitään pakkaseen, jos siirto tehdään niin piinailla sen tulosta… 😂 olen niin kärsimätön niin en tiedä miten tuosta kaikesta odottamisesta selviää 😂 ootte kaikki ihan supervahvoja ja en malta odottaa että pääsen oikeesti piinailemaan teidän kans 🙈💕

Sellaista olen miettinyt, että te joille ei ole tehty tuoresiirtoa mutta saatu jotain pakkaseen, kuinka nopeasti on voitu tehdä pas? Tehdäänkö sitä seuraavasta kierrosta vai tuleeko siinäkin taas useampi kuukausi odottelua?
 
Takaisin
Top