kurjenmiekka
Jostain jotain jo tietävä
Oon niin pahoillani, että tää yritys meni näin!Toivon sulle plussaa!
Testasin tänään virallisena testipäivänä negan. V*****aa. Vaikka erinäisiä oireita oli, aloin lopulta yhdistämään ne tukilääkitykseen. Jotenkin vain tiesin jo muutama päivä sitten että nega tulee. Tämä oli siis ensimmäinen tuoresiirto. Pakkasessa yksi blasto onneksi.
Aloin jo mielessäni varautua toiseen IVF-kierrokseen ja haluisin boostata mun munasoluja, toki miehen siittiöitäkin, ennen sitä. Joku täällä aiemmin mainitsi DHEA:n, joka vissiin Jenkeissä monella varttuneemmalla äidiksi haluavalla käytössä. Onko jollekin Suomessa lääkäri sitä suositellut? Lisäksi aion ottaa vahvemmin käyttöön ubikinonin ja ubikinolin. Oon ymmärtänyt et molempia kannattaisi ottaa? Kertokaa vinkkinne
Mä söin koko kevään ja kesän DHEA:ta 75 mg ja ubikinonia 300 mg. Lääkäri teki ton DHEA-reseptin, kun haluttiin vielä repiä viimeisiä oljenkorsia. Eivät suostuneet testaamaan arvoja, mutta ei kuulemma olis haittaakaan. Lisäksi söin päivittäin melatoniinia 3,8 mg, kun luin, että esim. Jenkeissä sitäkin annetaan poor ovarian response -potilaille. Ei voi tietää, auttoiko tää setti parantamaan mun solujen laatua, kun määrään se ei vaikuttanut, ja oon sitä mieltä, että meidän onnistuminen on enemmän PICSI:n ja EmbryoGluen ansiota kuin minkään muun. Mut eipähän jäänyt kokeilematta, ja jos munasolut parani, niin hyvä! Lopetin nää kaikki punktioon. Mut nää on tosiaan vaan mun kokemuksia!