Kiitos laskurista, @Synkkä-Helena ! Sain tulokseksi 12,7 %. Nyt odottelen, että pääsisin ilmoittautumaan seuraavaan pas-yritykseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No himputti. Mulla käytössä terot ja luget. Alan googlaa mitä oloja niistä tulee…Kai se on pakko jaksaa odottaa lisäys: luin prolutexin haittavaikutukset ja siel on just päänsärky ja pahoinvointi eli ei mitään takeita mistään vaikka on oloja…
täällä kanssa piinailen ja sorruin eilen pp5/dpo10 testaamaan sain testiin haamun joka tänään hieman vahvistunut. Lupaavalta näyttää mutta katsotaan vielä virallinen testipäivä 23.9.Onko täällä muita piinailijoita?
Mulla on ollut erinäisiä alavatsatuntemuksia ja rinnat tuntuu tosi raskailta ja hieman aroilta. Ruokahalu lisääntynyt, samoin janon tunne. Mut en tiedä onko nämä r-oireita vai järkkyjä menkkoja enteileviä. Testipäivä vasta 20.9.
Varsin uskottavat raskausoireet saa näköjään tukilääkkeistä. Mulla oli käytössä cyclogest ja hurjasti tuntemuksia kohdun seutuvilla. Tänään dpo17 nega. Tuntemuksia oli (ja on edelleen) nyt jopa enemmän kuin viime siirron jälkeen, jolloin tuli plussa, vaikkei se ilo sitten kauaa kestänytkään.Jep mä oon miettiny kans et mitä oireita nuo tukilääkkeet voi aiheuttaa kun ei oo aiempaa kokemusta… Yritän kestää viralliseen testipäivään saakka
Joo, mulle tehtiin tuoresiirto. Tein tänään kaks testiä, pc:llä ja clearbluella oja molemmista negat. Hoitaja oli sitä mieltä, että se on sit nega, jos ei tuu plussaa. No se on se sit. Hyvä, että sulle tuli toivonpilkahdisTsemppiä @-90vuosimallia punktioon
@Sandra84 Samassa veneessä ollaan. Oliko tää nyt eka yritys niistä kahdesta hedelmöittyneestä?
Tänä aamuna biologi soitti ja kertoi noista alkioista. Se toinen oli jaksanut blastoksi asti, mutta sitten ymmärtääkseni ulkomuoto oli ollut sellainen, ettei ollutkaan enää kelvollinen pakastukseen. Tuoresiirtona tehty 3-päivänen oli kuulemma oikein hyvä morula-1 eli kuulemma vähän aikaansa edellä. Pieni toivonpilkahdus tuli kuitenkin tästä puhelusta
Kävipä kurjasti, että noi pari isoa oli ehtinyt karkuun. En olis kuitenkaan huolissani noiden pienempien koosta, jos ne oli kerran perjantaina sen 15mm, ni laskennallisella kasvuvauhdilla ne olis 21milliä ollu tänään. Nyt vaan toivotat niille munasoluille onnea matkaan, nautit hetken siitä et punktio on ohi ja hemmottelet itseäsi. Mitään sen parempaa et pysty tällä hetkellä tekemään. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän.Mietityttää, että kun saatiin vaan kolme follia soluineen, ja vas.puolen 20mm oli jo puhjennut koska siellä oli muutenkin vain yksi lähtenyt kasvuun, et oliko oikeen kolme kerättyä sit 2kpl 15mm ja vaan 1kpl 20mm, eli oliko kaksi isompaa sit jo puhjenneet, kun kolme isoa oli yhteensä ja voiko nuo pienet 2kpl olla raakoja..
Kiitti laskurivinkistä, piti heti kokeilla, 36,8 % oli tulos.Tällaiseen laskuriin törmäsin
http://www.ivfpredict.com/index-1.html
Eli voi laskea todennäköisyyden IVF:n onnistumiselle per kerta. Mulla luku oli 19,4% eli ei nyt varsinaisesti helpottanut piinapäivien tuskaa
Synkkis pp6
Yleensä vajaatoiminta aiheuttaa hiustenlähtöä ja lääkkeiden pitäisi nimenomaan auttaa siihen. Onko sinulta otettu uusia verikokeita lääkityksen aloituksen jälkeen?Onko kenelläkään hoidot aiheuttaneet hiustenlähtöä?
Mulla aloitettiin kesällä Thyroxin (arvot oli viitearvoissa, mutta hieman yli sen 2.5 mitä raskaana saa olla). Sen jälkeen hiukset alkanut tippua päästä ja kaljuunnun ihan silmissä. Tuttuni joutui lapsettomuushoidoissa hankkia itselleen peruukin kun hiukset vain lähti. Mietin vain miten paljon hoidot lisää tätä hiustenlähtöä kun tälläkin hetkellä kunnon tukkoja lähtee. Toki valitsen mielummin lapsen kuin hiukset, mutta jos jotain mahiksia on, niin pitäisin myös hiukseni. Lähinnä mietin onko jollakin ollut samaa vaivaa ja löytänyt jostain apuja?
On otettu uudet verikokeet ja arvot ok. Lääkärin kanssa juttelin ja oli sitä mieltä ettei ollut sellaiset arvot alunperinkään mikä voisi selittää hiustenlähdön. Sanoi olevan kausittaista karvanlähtöä. Ei ole koskaan kyllä vastaavaa aiemmin ollut ja selkeästi alkoi thyroxinin aloituksen jälkeenYleensä vajaatoiminta aiheuttaa hiustenlähtöä ja lääkkeiden pitäisi nimenomaan auttaa siihen. Onko sinulta otettu uusia verikokeita lääkityksen aloituksen jälkeen?
Onko joku saanut thyroxin-lääkitystä HUS:lla, vaikka kilpparin vasta-aineet ovat ok? Mulla useita tuloksettomia siirtoja takana ja TSH vaihtelee noin 2.8 ja 3.8 välillä. Tilkan lääkärin mukaan lääkitys annetaan nykyään vasta kun TSH on noin 8.