-90vuosimallia
Satasella mukana keskusteluissa
Lueskelin tarkemmin ivf folleista, voivatko nuo isoimmat follit olla jo pilalla punktio päivänä? Minkä kokoisia follien pitäisi olla punktion aikaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla toissapäivän ultrassa isoin 28mm ja pienimmät 7-8mm. Vaihtelua oli paljon, mutta ns. oikean kokoisia toissapnä olivat 16-18 milliset. Nehän siitä kasvavat vielä noin kaksi milliä per päivä. Punktio oli tänään. Lääkäri sanoi, että pienemmistäkin voi löytyä jo kypsiä munasoluja. Munasoluja saatiin nyt kerätyksi 9, kypsyys ja hedelmöittyminen selviää huomenna.Lueskelin tarkemmin ivf folleista, voivatko nuo isoimmat follit olla jo pilalla punktio päivänä? Minkä kokoisia follien pitäisi olla punktion aikaan?
En tiiä, mutta mulla oli follit 29-30mm ei kai ne ny pilalle mee :) Ne olis hyvä kuulemma olla joku 25mm vissii jos muistan oikein.Lueskelin tarkemmin ivf folleista, voivatko nuo isoimmat follit olla jo pilalla punktio päivänä? Minkä kokoisia follien pitäisi olla punktion aikaan?
Kyllä kerättiin ihan kaikki, ja lopullinen munasolujen määrä oli 29, eli hyvällä prosentilla oli noissa pienemmissäkin. Toki rakkuloita oli semmonen nelisenkymmentä.Eli sulla kerättiin nuo pienemmätkin? Oliko ne kypsiä, solut niissä?
Tuo kato on kyllä riipaisevaa. Meillä 18 munasolusta 14 hedelmöittyi ja lähti jakautumaan, 1 siirrettiin tuoreeltaan 3pv iässä (-> kemiallinen raskaus) ja 3 saatiin pakkaseen 6pv ikäisinä blastoina. Nyt jo pelottaa jos ei mikään niistä tärppääkään Oli julkisella puolella ensimmäinen ja viimeinen ivf-hoito, kun täytän nyt lokakuussa 40v.Todellakin!
Eilen sain tiedon että pakkaseen oltiin saatu ”tosi nätti” (mikä muotoilu ) viisipäiväinen alkio. Kahdeksasta ”hyvästä” käyttökelpoisia oli vain kaksi, aikamoinen kato kävi meillä. Helpottaa kuitenkin tieto että pakkasessa jotain on.
Onneksi sulla on kolme pakkasessa! Kyllä niistä jonkun on tartuttava matkaan Mä olen jo 42-vuotias, se selittänee munasolujen heikkoa laatua. Mutta en aio luovuttaa ennen kuin on pakko.Tuo kato on kyllä riipaisevaa. Meillä 18 munasolusta 14 hedelmöittyi ja lähti jakautumaan, 1 siirrettiin tuoreeltaan 3pv iässä (-> kemiallinen raskaus) ja 3 saatiin pakkaseen 6pv ikäisinä blastoina. Nyt jo pelottaa jos ei mikään niistä tärppääkään Oli julkisella puolella ensimmäinen ja viimeinen ivf-hoito, kun täytän nyt lokakuussa 40v.
Sain neljä, mukaan lukien punktiopäivä ja tuoresiirtopäivä. Nämä eivät olleet palkallista mutta töissä eivät välittäneet tutkia todistuksen koodia joten taidan saada palkanMinkä verran olette saaneet sairaslomaa punktiosta? Kyssin potilasohjeessa lukee nyt, että, yleensä 2 päivää.
Kunnallisella 2pv, yksityisellä 5 päivää… lisäys: Tarpeen mukaanhan se on pakko katsoa…Minkä verran olette saaneet sairaslomaa punktiosta? Kyssin potilasohjeessa lukee nyt, että, yleensä 2 päivää.
Mulla oli kertynyt stimulaation aikana nestettä vatsaonteloon ja olin kipeä jo viikonloppuna ennen maanantaista punktiota, joten sain 3 pv sairaslomaa. Ja tähän vaikutti myös se, että olen kevyessä toimistotyössä. Olisi kirjoittanut suoraan 5 pv jos olisi fyysisempi työ. Ja tuolla polilla myös normaali on se 2 pv, eli tarpeen mukaan sitä määrätään!Minkä verran olette saaneet sairaslomaa punktiosta? Kyssin potilasohjeessa lukee nyt, että, yleensä 2 päivää.
En päivääkään. En tosin myöskään pyytänyt, koska vapaat kädet työajan suhteen. Ekalla kerralla olin loppupäivän poissa töistä, toisella kerralla vedin kokouksen iltapäivästä kun olin nukkunut pahimmat lääkepöhnät pois.Minkä verran olette saaneet sairaslomaa punktiosta? Kyssin potilasohjeessa lukee nyt, että, yleensä 2 päivää.
8,3%… Mä toivon, että toi laskuri ei voi olla oikeessa.Tällaiseen laskuriin törmäsin
http://www.ivfpredict.com/index-1.html
Eli voi laskea todennäköisyyden IVF:n onnistumiselle per kerta. Mulla luku oli 19,4% eli ei nyt varsinaisesti helpottanut piinapäivien tuskaa
Synkkis pp6
Oho aikamoinen vaikutus tuolla iän muutoksella! Saa nähdä miten käy, let’s beat the odds8,3%… Mä toivon, että toi laskuri ei voi olla oikeessa.
18.9% kun vaihdoin ikäni 39ksi… Kun reilu kk sitten vasta täytin 40…
Vähän etoo välillä ja sit jotain tuntemuksia mahassa. Tekis mieli jo tehdä testi!!! Jano on kans sillee että oikeen suuta kuivaa! Mietin, että tekiskö jo liuskatestin, mutta se Ovitrelle vissiin näkyy siinä kun pistin 12 naksua 9.9. maanantaina? Ainakin testipäivä siirrettiin sen takia tästä päivästä tiistaihin…Oho aikamoinen vaikutus tuolla iän muutoksella! Saa nähdä miten käy, let’s beat the odds
Onko sulla Sandra jotain oireita ilmaantunut? Onko täällä muita piinailijoita?
Mulla on ollut erinäisiä alavatsatuntemuksia ja rinnat tuntuu tosi raskailta ja hieman aroilta. Ruokahalu lisääntynyt, samoin janon tunne. Mut en tiedä onko nämä r-oireita vai järkkyjä menkkoja enteileviä. Testipäivä vasta 20.9.
Jep mä oon miettiny kans et mitä oireita nuo tukilääkkeet voi aiheuttaa kun ei oo aiempaa kokemusta… Yritän kestää viralliseen testipäivään saakkaVähän etoo välillä ja sit jotain tuntemuksia mahassa. Tekis mieli jo tehdä testi!!! Jano on kans sillee että oikeen suuta kuivaa! Mietin, että tekiskö jo liuskatestin, mutta se Ovitrelle vissiin näkyy siinä kun pistin 12 naksua 9.9. maanantaina? Ainakin testipäivä siirrettiin sen takia tästä päivästä tiistaihin…
Voikohan noi tukilääkkeet ja ovitrelle aiheuttaa näitä oireita Kamalat piinapäivät oikeesti