Voi vitsit kun jännittää teidän kaikkien puolesta
toivon koko sydämestäni onnistumisia kaikille
Minkälaisia kokemuksia teillä on tuosta punktiosta?
Mua ei se punktio jännittänyt aiemmin yhtään, mutta eilisen aukiolotutkimuksen jälkeen alko jännittää
oli siis aivan kauhea kokemus tuo tutkimus, olivat päättäneet tehdä siitä vielä jonkun oppimistilanteen niin siellä oli lääkärin ja hoitajan lisäksi lääkäriopiskelija joka teki sen tutkimuksen ja joku tosi nuori harjottelijatyttö katsomassa. Edellisenä päivänä alkoi jännittää ja koko eilisen päivän olin ihan paniikissa ja kun näin ne neljä ihmistä siellä huoneessa meinasin lähtee pois
Tutkimus sattui tosi paljon, itkua tuhersin, en pystynyt hengittää ja lääkäri silitteli päätä ja sano miten pitää hengittää
lääkäri sano kans siinä että alkaa oksettaa jos ei hengitä niin tuumasin vaan että on tässä jo muutenki oksettanu koko päivän jännityksestä ku lukenu kaikki netin kauhutarinat
paikat oli auki. Tuo tutkimus oli siis vapaaehtoinen, haluttiin vaan varmuus että onhan mulla kaikki ok jos joskus tulevaisuudessa miehen siittiöntuotanto vaikka palautuis niin on mahdollisuus luomuraskauteen. No ainaki oli varmaan viihdyttävä käynti, pahoittelinki loppuun omaa draamailua ja siinä kohti jo kaikkia nauratti
Mutta tosiaan eilisen johdosta alkoi sitten se tuleva punktiokin jännittää eli mielellään kuulisin kokemuksia onko se kuinka kamalaa
oon kyllä täältä palstalta niitäkin jo lukenut ja muualta netistä
Koko ajan vaan eyes in the prize niin kyllä kaiken kivun kestää