Täällä käytiin hakemassa 5päiväinen kyytiin, piinailu alkakoon.
Pääskö @kurjenmiekka mun kanssa piinailemaan? Olisko muitakin piinailukamuja?
Pääskö @kurjenmiekka mun kanssa piinailemaan? Olisko muitakin piinailukamuja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko teidän pitänyt käydä joka ivf hoidossa uudelleen infektiokokeissa vai onko entiset 6kk takaiset olleet voimassa?
Mä kysyin tätä just,kun ollaan käyty vuos sit kokeissa, et pitääks mennä uudestaan nyt ennen siirtoa ja ei tarvii. Ovat voimassa.Onko teidän pitänyt käydä joka ivf hoidossa uudelleen infektiokokeissa vai onko entiset 6kk takaiset olleet voimassa?
Meillä alkanu hoidot helmikuussa niin ei oo tarvinnut nyt käydä uudelleen.Onko teidän pitänyt käydä joka ivf hoidossa uudelleen infektiokokeissa vai onko entiset 6kk takaiset olleet voimassa?
Onko teidän pitänyt käydä joka ivf hoidossa uudelleen infektiokokeissa vai onko entiset 6kk takaiset olleet voimassa?
Ai kauhee, toivottavasti nyt ei tuu sellaista kohtausta! Tsemppiä!Huh huh.. pistin Ovitrellen eilen illalla ja voi pojat mikä olo. Vaikka on vaan alle kymmenen rakkulaa, niin tuntuu kuin olisi kuumia marmorikuulia nivusissa. Voitte kuvitella miltä tuntuu lypsää parsinavetassa syväkyykyssä aamua iltaa. Onneksi mummi hyppää huomenna mun saappaisiin Muita oireita ei sitten ole ollutkaan, siis koko parin viikon aikana kun hoito alkoi..hyvin helpolla pääsin, edes migreeni ei tällä kierroksella kiusannut. Nyt kun vaan kunnialla selviäisi tuosta punktiosta, viimeksi lääkkeet aiheutti yliherkkyys reaktion ja päästiinkin osastolle tarkkailuun tajuttomuus kohtauksen jälkeen..
IVF-hoidoissa pistetään irrotuspiikki, mutta kasvavien follikkeleiden määrästä riippuen (hyperstimulaatioriskin takia) se voi olla paria eri ainetta.Hei, tarvitaanko ivf-hoidoissa irrotuspiikkiä? Oon lukenut et ainakin jotkut on käyttäneet?
Mietin siis tässä, että säästänkö inseminaatioista ylijääneen gonasi setin vai käytänkö sen omatoimisesti pois tässä ivf- hoitojen alkua odotellessa