IVF/ICSI-HOIDOT 2022

Täällä yks piinailukamu myös! Mulla oli siis tiistaina punktio ja päästin mun yllätykseski tuoresiirtoon vaikka olin melko varma että ei tulla pääsemään👀 kamalin osuus tässä siirrossa oli täys rakko 😂

Toivotaan että kyytiläiset pysyy matkassa mukana🙏🏼
 
@Kumma ja Taikurinviitta, piinat päällä täälläkin! Juuri haettu 3-päiväinen, ykkösluokkainen tyypinalku matkaan. Nyt tosiaan siittiö valikoitu ja alkioliimakin käytössä. Taikatemput, tepsikää! 5.9. testipäivä. Nyt vaan minttupastillia alkiolle ja toivotaan parasta! Aattelin pötkähtää sohvalle loppupäiväksi villasukat jalassa sipsien kanssa.

Nyt on kerralla kyllä iso satsi taas suurinpiirtein samassa kohdassa menossa, selkeästi ollaan ooteltu kesätauon loppua 😂

Nimahylle tsemppiä punktioon! 💚💚
 
@mimo39 mulla ainakin sattui ihan eka punktio, kun mun toinen munasarja on ylempänä. En saanu ees lisää lääkettä ekalla kerralla, vaikka sanoin että sattui.
Toinen ivf: siinä sanoin asiasta jo etukäteen, niin sain lisää lääkettä ja ei enää sattunut niin paljoa, mutta vähän.

Nyt olin kolmannen (viimeinen omilla soluilla) ivf-hoidon ensimmäisessä ultrassa ja siellä oli 2x 15mm ja 2x10mm follia. Saattaa olla piilossa vielä pari, viimeksi oli näkyvillä 1, lopulta 6 munasolua lyhyellä kaavalla. Tämä kolmas IVF on pitkällä kaavalla. (AMH 0.62) Maanantaina uudelleen ultraan ja punktio ke-pe akselilla. Send forces. 😀🙏🏻
Toiveena kaksi hedelmöittynyttä alkiota. Koska se on realiteetti. 🙏🏻 Saa nähdä, jos näin käy, siirretäänkö suosiolla kaksi…

Taysissa tosiaan sai tietää montako hedelmöittyy vasta siinä siirrossa, se oli jotenkin hullua. Että siinä sitten odotat, että soittaako joku ennen klo 9, että ei tarvikkaan tulla siirtoon, jos niin kävis. Muuten piti vaan luottaa, että siellä kaikki hyvin ja siinä sai kaiken tiedon. Nyt en tiedä miten Ovumialla tehdään, se selvinnee… Siellä nyt asiakkaana.
 
Muokattu viimeksi:
Onko teidän pitänyt käydä joka ivf hoidossa uudelleen infektiokokeissa vai onko entiset 6kk takaiset olleet voimassa?

Ei ole tarvinnut, muistaakseni sanoivat että kun hoidot on aloitettu, kokeet on voimassa ehkä parikin vuotta. Mutta esim. meidän kokeet on viime syksyltä ja kelpasivat edelleen nyt elokuussa!
 
Huh huh.. pistin Ovitrellen eilen illalla ja voi pojat mikä olo. Vaikka on vaan alle kymmenen rakkulaa, niin tuntuu kuin olisi kuumia marmorikuulia nivusissa. Voitte kuvitella miltä tuntuu lypsää parsinavetassa syväkyykyssä aamua iltaa. Onneksi mummi hyppää huomenna mun saappaisiin ❤️ Muita oireita ei sitten ole ollutkaan, siis koko parin viikon aikana kun hoito alkoi..hyvin helpolla pääsin, edes migreeni ei tällä kierroksella kiusannut. Nyt kun vaan kunnialla selviäisi tuosta punktiosta, viimeksi lääkkeet aiheutti yliherkkyys reaktion ja päästiinkin osastolle tarkkailuun tajuttomuus kohtauksen jälkeen..
 
Huh huh.. pistin Ovitrellen eilen illalla ja voi pojat mikä olo. Vaikka on vaan alle kymmenen rakkulaa, niin tuntuu kuin olisi kuumia marmorikuulia nivusissa. Voitte kuvitella miltä tuntuu lypsää parsinavetassa syväkyykyssä aamua iltaa. Onneksi mummi hyppää huomenna mun saappaisiin ❤️ Muita oireita ei sitten ole ollutkaan, siis koko parin viikon aikana kun hoito alkoi..hyvin helpolla pääsin, edes migreeni ei tällä kierroksella kiusannut. Nyt kun vaan kunnialla selviäisi tuosta punktiosta, viimeksi lääkkeet aiheutti yliherkkyys reaktion ja päästiinkin osastolle tarkkailuun tajuttomuus kohtauksen jälkeen..
Ai kauhee, toivottavasti nyt ei tuu sellaista kohtausta! Tsemppiä!
Saas nähdä saanko mäkin olla huomenna laittamassa ovitrellee… 🤞
 
Olipas positiivinen kokemus toisesta punktiosta 🌻 Puudute vei kaiken kivun ja rauhalliset ammattilaiset ja stressipallot helpottivat pelkoa. Nyt siis saalis kolme munasoluja, joista tietty toivotaan kolmea hedelmöittynyttä blastoa perjantain tuoresiirtoa ajatellen 🥳🥰 Kaikille kanssasisarille tarrasukkia ja positiivisia viboja ❤️☀️
 
Hei, tarvitaanko ivf-hoidoissa irrotuspiikkiä? Oon lukenut et ainakin jotkut on käyttäneet?
Mietin siis tässä, että säästänkö inseminaatioista ylijääneen gonasi setin vai käytänkö sen omatoimisesti pois tässä ivf- hoitojen alkua odotellessa 🤔
 
Hei, tarvitaanko ivf-hoidoissa irrotuspiikkiä? Oon lukenut et ainakin jotkut on käyttäneet?
Mietin siis tässä, että säästänkö inseminaatioista ylijääneen gonasi setin vai käytänkö sen omatoimisesti pois tässä ivf- hoitojen alkua odotellessa 🤔
IVF-hoidoissa pistetään irrotuspiikki, mutta kasvavien follikkeleiden määrästä riippuen (hyperstimulaatioriskin takia) se voi olla paria eri ainetta.
 
Mites meidän piinailukerholla menee?

Täällä sorruttiin jo ekaan testiin, joka oli luonnollisesti nega niin kuin odotettavissa tässä vaiheessa on. :Relieved Face:
 
Step by step, kolmesta munasolusta kolme hedelmöittyi 🥰🥳🥳 Nyt vaan toivotaan parasta jatkoa perjantain tuoresiirtoon asti ja siitä pakastukseenkin 🥰 Tänään sitten alkaa Terolut kiinnityksen tukemiseen..hui 😅 Kuinkas muiden matkat edistyy? Tämä kokemusten vaihto helpottaa ahdistusta ja epätietoisuutta ihanasti ☕😎
 
Takaisin
Top