Hei ”Pian 41 v.”, kiva että on muutakin 40+ yrittäjiä täällä!
Saanko kysyä montako alkiota saitte 17 solusta ja montako kromosomeiltaan normaalia löytyi? Me harkitaan alkioiden testausta,m iän vuoksi, mutta en ole ihan varma siitä. Koska on ensinnäkin niin kallista jos ja kun soluja tulee mulla vain vähän… ja siksikin, koska 35-39-vuotiaana kuitenkin sain 3 tervettä lasta vain 4 alkionsiirrosta - en siis millään jaksa uskoa solujen laadun näin vajaat 4 vuotta myöhemmin olevan jo ihan kuraa. Tuntuu, että joku muu asia tässä mättää nyt kun jo 8 siirtoa mennyt mönkään.
Me vaihdettiin just hoitopaikkaa Dextraan, koska Felissä homma ei toiminut ollenkaan. Mulle tehtiin heti aluksi kaikki mahdolliset kohtutukimukset, tuloksia ei ole vielä tullut. Aukkari tehtiin pyynnöstöni myös pitkästä aikaa ja johtimetkin kuulemma auki, vaikka mulle puhuttu vuosia että olis endon takia myös hydrosalpinx, aika erikoista.
Viime pe aloitin ekaa kertaa ikinä luteaalivaiheen stimulaation, onko kellekään muille täällä tehty sellasta? Tavoitteena follien tasaisempi kasvu ja hyvä laatu. Lääkkeinä Terolut, Elonva ja Gonal.
Ravintolisäasioista kun oli yllä keskustelua, niin itsellä käytössä tämmöset:
Ubikinoli
Metyylifolaatti
Foolihappo
Vahva D
Magnesium
Melatoniini
Nac
Sinkki
Ashwagandha