A
Anneli_1
Vieras
Moikka
alkavatko pistokset yleensä aina kiertopäivänä 2 vai onko siinä eroja, milloin ne aloitetaan?
alkavatko pistokset yleensä aina kiertopäivänä 2 vai onko siinä eroja, milloin ne aloitetaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
olen ymmärtänyt että voi alkaa kp1-3 ja, yleensä kp2 jotta klinikka ehtii vastaanottaa tiedon alkaneista kuukautisista ja ohjeistaa aloittaa pistokset. Minulle sanottiin että viimeistään kp3 tulisi aloittaa mutta aikaisemmin on parempi.Moikka
PregCheckin liuskaa suosittelen! Hyvä ja halpa. Tai apteekin omaa tikkutestiä. Minulla luotettavia olleet ja selkeästi näyttäneet.Millon uskaltaisi tehdä ensimmäisen kerran testin? 8.4 punktio ja hedelmöitys, 12.4 siirto. Ja mikä testi olisi suht tarkka?
PregCheckiä suosittelen myös, sitä minkä pakkaus näyttää tältä:Millon uskaltaisi tehdä ensimmäisen kerran testin? 8.4 punktio ja hedelmöitys, 12.4 siirto. Ja mikä testi olisi suht tarkka?
Mulle määräs tuon saman piikin. Harmi kun siitä ei saa sitä kelakorvausta.Piikki oli gonapeptyl, eli näkyykö se plussana sitten? Siirron jälkeen, tuntui myös siinä kohtaa mihin ilmeisesti laittoivat alkion, niin muutaman kerran tunnetta, että jotakin siellä on... Rupeaa jännittämään, jospa en kuvittelisi tuota nippailua, vaan siellä joku yrittäisi kuin yrittäisikin pysyä matkassa mukana
Paljonko maksoi?En edes älynnyt ettei saa. Ostin sairaala apteekista, niin sai yksittäisenä, niin ei maksanut kovin paljoa onneksi yksi piikki.
Aa. Ei sen enempää. Minä katsoin että 127€Muistaakseni n. 25e.
Oliskohan se ollut niin että tuo ei näy vääränä positiivisena raskaustestissä :) ovitrelle olisi näkynyt.Piikki oli gonapeptyl, eli näkyykö se plussana sitten? Siirron jälkeen, tuntui myös siinä kohtaa mihin ilmeisesti laittoivat alkion, niin muutaman kerran tunnetta, että jotakin siellä on... Rupeaa jännittämään, jospa en kuvittelisi tuota nippailua, vaan siellä joku yrittäisi kuin yrittäisikin pysyä matkassa mukana