Odottavainen91
Jostain jotain jo tietävä
Mitäköhän tuon Cyclogestin kanssa muuten pitäisi tehdä? Jatkaa käyttöä vai lopettaa samantien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla lääkkeellisessä PAS:issa ainakin tarvii jatkaa rv 10 asti, eikä missään nimessä saa lopettaa ennen sitäMitäköhän tuon Cyclogestin kanssa muuten pitäisi tehdä? Jatkaa käyttöä vai lopettaa samantien
Mulla lääkkeellisessä PAS:issa ainakin tarvii jatkaa rv 10 asti, eikä missään nimessä saa lopettaa ennen sitä
Laitoin kans ja meinaan pistää viestiä hoitopolulle asiasta. Ohjehan oli lopettaa eiliseen, mutta mutta.. Vähän epäilyttää jättää poisLaitoin nyt aamuisen annoksen ja jätin hoitavalle taholle soittopyynnön Itsellä tuoresiirto niin en tiedä onko tilanteissa eroa.
Progesteronituen aloittamisen ja lopettamisen suhteen vaikuttaa olevan ihan klinikka- ja lääkärikohtaisia eroja. Varmaankin aina katsotaan myös yksilökohtaisesti tuen tarvetta.Laitoin nyt aamuisen annoksen ja jätin hoitavalle taholle soittopyynnön Itsellä tuoresiirto niin en tiedä onko tilanteissa eroa.
Progesteroni ei vaikuta, eli Terolut ei haittaa testaamista. Käsittääkseni Ovitrelle on ainoa, joka voi näkyä testissä, jos testaa kovin aikaisin.Jos tekee aikaisemmin raskaustestin, kun se osoitettu aika… Voiko noi lääkkeet vaikuttaa siis tulokseen? Mulla terolut käytössä… Tää piinaaminen tosissaan piinailee!
Jos tekee aikaisemmin raskaustestin, kun se osoitettu aika… Voiko noi lääkkeet vaikuttaa siis tulokseen? Mulla terolut käytössä… Tää piinaaminen tosissaan piinailee!
Mulla oli Gonapeptyl piikki ja laitoin sen viime tiistaina (kiinnittymisen tueksi siis). Testipäivä olis vasta 23.2…. mietin, että koska uskaltais testata… vai onks se vaan odotettava….Mulla ovitrelle näkynyt joku 10-11päivää. Milloin pistit sen?
gonapeptyl pistetään monesti 6 päivänä ovulaatiosta, eli ehkä tänään vois jo jotakin näkyä jos ois tavallaan dpo9?Mulla oli Gonapeptyl piikki ja laitoin sen viime tiistaina (kiinnittymisen tueksi siis). Testipäivä olis vasta 23.2…. mietin, että koska uskaltais testata… vai onks se vaan odotettava….
Mulla oli Gonapeptyl piikki ja laitoin sen viime tiistaina (kiinnittymisen tueksi siis). Testipäivä olis vasta 23.2…. mietin, että koska uskaltais testata… vai onks se vaan odotettava….
Mulla oli Ganirelix mut sama idea varmaa.Eiks sulla ollu ennen punktiota ovitrelle? Jos se pistely olisi kiinnittyminen niin kyllä kai sunnuntaina vois testata esim
Saitko vastauksen @Odottavainen91 ? Mulle sanottiin ettei tarvii jatkaa. Vähän hurjattaa jättää pois Mut pitää totella ohjeita
Ei varmastikaan ole haittaa Mulla ois melkein täys pakettiMulle sanottiin samoin Pohdin, että mulla taitaa olla noita puikkoja vielä 3 jäljellä niin käytän ainakin ne loppuun tahdilla 1 per päivä Ei kai siitä nyt suurta haittaakaan voi olla!
Onko sulla jo selkeitä raskausoireita? En olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta olen täysin valmis ottamaan jokapäiväisen pahoinvoinnin vain siksi, että selkeä oire loisi turvaa mielelle