Keräys ja hedelmöitys tehtiin 6.5 ja siirto 9.5 eli dpo13. Klinikalta sanottiin, että testaa sunnuntaina eli 2 päivän päästä.
Testasitko vielä tänään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Keräys ja hedelmöitys tehtiin 6.5 ja siirto 9.5 eli dpo13. Klinikalta sanottiin, että testaa sunnuntaina eli 2 päivän päästä.
Juu, testattu ja valitettavasti ei raskautta. Huokaus. Olen tässä yrittänyt keräillä vähän ja suunnitella tulevaa.Testasitko vielä tänään?
Eli noista alkioista 6 yritetään saada blastoiksi asti, eli jatkoviljellään ja pakastetaan vasta sitten. Yleensä blastoksi kehitytään 5-päiväisinä, mutta jos näin ei käy, katsotaan vielä yksi lisäpäivä (varmistusviljely), josko kehittyisi vain vähän hitaammin.Mulla oli perjantaina tuoresiirto. Siirrettiin 3 päiväinen, 8 soluinen alkio. Punktiosta saatiin siis 16 solua, 13 näistä oli kypsiä. Hedelmöittyneitä oli 8. Yksi kolmepäiväinen on jo pakastettu ja loput 6 on jatkoviljelyssä. Oma kannassa luki näin:
"Jatkoviljelyssä: 6
Varmistusviljelyssä: 3"
Osaako joku sanoa mitä tämä varmistusviljely tarkoittaa? Lääkäri ei puhunut tästä mitään..
Juu, testattu ja valitettavasti ei raskautta. Huokaus. Olen tässä yrittänyt keräillä vähän ja suunnitella tulevaa.
Valitettavasti tämän aamun testi oli tyylipuhdas nega. Huomenna olisi virallinen testipäivä - jotenkin mua vähä helpottaa kun ei enää kasaa koko odotusta sille yhdelle päivälle. Siirtohan oli perjantai 13.5 ja 3 päiväinen alkio.Cha-Cha, toivotaan että testi muuttuu vielä positiiviseksi. Oletko nyt testannut?
Mulla oli perjantaina tuoresiirto. Siirrettiin 3 päiväinen, 8 soluinen alkio. Punktiosta saatiin siis 16 solua, 13 näistä oli kypsiä. Hedelmöittyneitä oli 8. Yksi kolmepäiväinen on jo pakastettu ja loput 6 on jatkoviljelyssä. Oma kannassa luki näin:
"Jatkoviljelyssä: 6
Varmistusviljelyssä: 3"
Osaako joku sanoa mitä tämä varmistusviljely tarkoittaa? Lääkäri ei puhunut tästä mitään..
Kiitos varovaisista onnitteluistaVarovaiset onnittelut!
Veikkaan että toisenmerkkisellä testillä tulee tummempaa viivaa! Näissä ei se viiva tunnu tulevan kovin helposti näkyviin!
Voi harmi JaksamisiaJuu, testattu ja valitettavasti ei raskautta. Huokaus. Olen tässä yrittänyt keräillä vähän ja suunnitella tulevaa.
voikun se siitä lähtisi vahvistumaanArmaat palstalaiset, mun tyylipuhdas nega muuttui erittäin erittäin haamuksi tällä välin. NYT ON JÄNNÄÄ
Mahtavaa cha-cha! mut siis voi että mua suututtaa että noita testejä edes myydään kun ne on niin huonoja... Toisilla kalliit ja raskaat hoidot ja luottaa noihin testeihin elämää suuremmat asiat. Mä laitoinki tänne silloin tammikuussa kun plussasin, kuvia mun testeistä ja miten järkyttävän iso ero eri merkeillä on. Sama juttu oli ekassa raskaudessa. Predictor early on antanu mulle tosi aikaisin selvät voivat. Clear bluen digitaaliset myös näyttänyt hyvin. Sen sijaan raskauskeijun one steppejä en suosittele kenellekään muuta kuin hupitestailuun! Pregcheck ei myöskään ollut parhaasta päästä.Armaat palstalaiset, mun tyylipuhdas nega muuttui erittäin erittäin haamuksi tällä välin. NYT ON JÄNNÄÄ
Onnittelut Cha-cha. Mullakin huomenna virallinen testipäivä, mutta tänään tuli tyylipuhdas nega noilla Raskauskeijun testeillä.Huhhuh! Uutta testiä ja nyt on vähä viiva paremmin näkyvissä. Raskauskeijun testissä näkyi myös heikoista heikoin haamu. Huomenna varmistelen aamulla digillä mutta kyllä tässä meni vähän työpäivän ajatukset uusiksi!
Wau Onnea! Mikä testi oli siis täysin nega? Kun näihin muihin tulee jo noin kauniit viivat! Hyvältä näyttää, onnea vielä!Huhhuh! Uutta testiä ja nyt on vähä viiva paremmin näkyvissä. Raskauskeijun testissä näkyi myös heikoista heikoin haamu. Huomenna varmistelen aamulla digillä mutta kyllä tässä meni vähän työpäivän ajatukset uusiksi!