IVF/ICSI-HOIDOT 2022

Mulla oli perjantaina tuoresiirto. Siirrettiin 3 päiväinen, 8 soluinen alkio. :folded: Punktiosta saatiin siis 16 solua, 13 näistä oli kypsiä. Hedelmöittyneitä oli 8. Yksi kolmepäiväinen on jo pakastettu ja loput 6 on jatkoviljelyssä. Oma kannassa luki näin:
"Jatkoviljelyssä: 6
Varmistusviljelyssä: 3"

Osaako joku sanoa mitä tämä varmistusviljely tarkoittaa? Lääkäri ei puhunut tästä mitään..
Eli noista alkioista 6 yritetään saada blastoiksi asti, eli jatkoviljellään ja pakastetaan vasta sitten. Yleensä blastoksi kehitytään 5-päiväisinä, mutta jos näin ei käy, katsotaan vielä yksi lisäpäivä (varmistusviljely), josko kehittyisi vain vähän hitaammin.

Minulla mikään noista varmistusviljelyyn jääneistä ei kehittynyt blastoksi.
 
@Hannelii
Mulla taas kaikki kromosomillisesti terveet blastot oli 6 päiväisiä. Nopeat 5-päivän blastot ei olleet edes terveitä ja osa viljeltiin 7 päiväisiksi.
Eli lisäviljely ei ole pahasta, eikä kerro alkion laadustakaan oikein mitään. Hienoa, että koittavat vielä viljellä lisää, niin voitte saada lisämahdollisuuksia. :folded:

❤️ Juu, testattu ja valitettavasti ei raskautta. Huokaus. Olen tässä yrittänyt keräillä vähän ja suunnitella tulevaa.

Oon pahoillani <3 Jaksamista suunnitteluun!
 
Cha-Cha, toivotaan että testi muuttuu vielä positiiviseksi. Oletko nyt testannut?

Mulla oli perjantaina tuoresiirto. Siirrettiin 3 päiväinen, 8 soluinen alkio. :folded: Punktiosta saatiin siis 16 solua, 13 näistä oli kypsiä. Hedelmöittyneitä oli 8. Yksi kolmepäiväinen on jo pakastettu ja loput 6 on jatkoviljelyssä. Oma kannassa luki näin:
"Jatkoviljelyssä: 6
Varmistusviljelyssä: 3"

Osaako joku sanoa mitä tämä varmistusviljely tarkoittaa? Lääkäri ei puhunut tästä mitään..
Valitettavasti tämän aamun testi oli tyylipuhdas nega. Huomenna olisi virallinen testipäivä - jotenkin mua vähä helpottaa kun ei enää kasaa koko odotusta sille yhdelle päivälle. Siirtohan oli perjantai 13.5 ja 3 päiväinen alkio.

Suunnitelmana mulla on nyt, että kesäkuussa siirto jos vain päivät osuu kohdilleen ja sitten heinä- ja ainakin elokuun alku lomaa koko touhusta.
 
Armaat palstalaiset, mun tyylipuhdas nega muuttui erittäin erittäin haamuksi tällä välin. NYT ON JÄNNÄÄ :loudlycrying::Two-hearts::folded:
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 221
Varovaiset onnittelut!
Veikkaan että toisenmerkkisellä testillä tulee tummempaa viivaa! Näissä ei se viiva tunnu tulevan kovin helposti näkyviin!
Kiitos varovaisista onnitteluista :red-heart:
Onpa hyvä tietää tuo - ajatuksissa on juosta lounaan aikaan ostaan kauppa tyhjäksi eri merkkisistä testeistä ja mennä kotiin testaileen. Onko jopa ne perus liuskatestit parempia? En tajunnut ottaa samasta näytteestä RFSU liuskaa joita mulla olis, kun tämä oli ensin niin nega. Myös kaks kappaletta ilmaisia raskauskeijun liuskoja mulla olis.
 
❤️ Juu, testattu ja valitettavasti ei raskautta. Huokaus. Olen tässä yrittänyt keräillä vähän ja suunnitella tulevaa.
Voi harmi 😔 Jaksamisia 💕
Armaat palstalaiset, mun tyylipuhdas nega muuttui erittäin erittäin haamuksi tällä välin. NYT ON JÄNNÄÄ :loudlycrying::Two-hearts::folded:
voikun se siitä lähtisi vahvistumaan 🙏

Meillä oli saatu pakkaseen 4 alkioita 🥹😊
Hoitaja sanoi että ovat hienoja mitä lie sitten sillä tarkoittanut 😃 yritin kysellä minkä ikäisiä ne olivat mutta en ole saanut vielä vastausta. Kyllä niissä vaan iso kato käy mutta oon äärimmäisen onnellinen tästä määrästä 😍
 
Meidän Alkiot oli pakastettu 4 päivän ikäisinä. Onkohan tuo ihan normaalia että kaikki samanikäisinä? Onko tuo 4 päivää yleensäkin hyvä ikä? 🤔
 
Armaat palstalaiset, mun tyylipuhdas nega muuttui erittäin erittäin haamuksi tällä välin. NYT ON JÄNNÄÄ :loudlycrying::Two-hearts::folded:
Mahtavaa cha-cha! :smiling face with heart-eyes: mut siis voi että mua suututtaa että noita testejä edes myydään kun ne on niin huonoja... Toisilla kalliit ja raskaat hoidot ja luottaa noihin testeihin elämää suuremmat asiat. Mä laitoinki tänne silloin tammikuussa kun plussasin, kuvia mun testeistä ja miten järkyttävän iso ero eri merkeillä on. Sama juttu oli ekassa raskaudessa. Predictor early on antanu mulle tosi aikaisin selvät voivat. Clear bluen digitaaliset myös näyttänyt hyvin. Sen sijaan raskauskeijun one steppejä en suosittele kenellekään muuta kuin hupitestailuun! Pregcheck ei myöskään ollut parhaasta päästä.
 
Onnea kaikille plussanneille tai haamuileville ja voimia pettymyksiä kokeneille!

Mulla on noista testeistä samanlaisia kokemuksia kuin teillä. Raskauskeijun halpaan liuskatestiin ei tullut kunnon plussaa edes siinä vaiheessa, kun muut testit näyttivät leffaviivoja ja todistetusti olin "kunnolla" raskaana. Itse suosittelen viralliselle testipäivälle esimerkiksi Clearbluen testaa varhain -testiä, sen tulosta ei ainakaan itseni tarvinnut arpoa.
 
Huhhuh! Uutta testiä ja nyt on vähä viiva paremmin näkyvissä. Raskauskeijun testissä näkyi myös heikoista heikoin haamu. Huomenna varmistelen aamulla digillä mutta kyllä tässä meni vähän työpäivän ajatukset uusiksi!
Onnittelut Cha-cha. Mullakin huomenna virallinen testipäivä, mutta tänään tuli tyylipuhdas nega noilla Raskauskeijun testeillä.

Ehkä huomenna testaan apteekin herkällä. Toki kolmessa aikaisemmassa raskaudessa oli rinnat kipeenä jo tässö vaiheessa, joten nimeni mukaisesti olen skeptinen plussan mahdollisuudesta 😅.

Siirtopäivä oli myös 13.päivä, mutta alkio oli 5 päivän ikäinen blasto.
 
Huhhuh! Uutta testiä ja nyt on vähä viiva paremmin näkyvissä. Raskauskeijun testissä näkyi myös heikoista heikoin haamu. Huomenna varmistelen aamulla digillä mutta kyllä tässä meni vähän työpäivän ajatukset uusiksi!
Wau Onnea! Mikä testi oli siis täysin nega? Kun näihin muihin tulee jo noin kauniit viivat! Hyvältä näyttää, onnea vielä!
 
Voi skeptikk0, toivottavasti vielä sinulla muuttuisi - jos sullakin olis huonot testit...

Eli RFSU perus liuska täysin nega. Raskauskeijun sellaisella miniliuskalla haamun varjo, ei varmasti olis jäänyt edes kuvaan. Nämä kaksi liuskaa siis samasta näytteestä tänään klo 11:30.

Ja aamuinen haamuviiva oli raskauskeijun varhaisella testillä.

Nyt sitten tuo viimeisin tänään oli apteekin testillä. Mietin tässä että tuhlaisinko vielä digitestin vai malttaisiko aamuun mutta en taida malttaa. Mutta kai luulisi siinäkin tulevan oikea vahvistus, kerran tuo apteekin testi näkyy kohtuu hyvin jo?

Yhtään ei lähtenyt tämä testaaminen laukalle. :Face With Tears Of Joy:
 
Takaisin
Top