IVF/ICSI-HOIDOT 2022

On se kyl aika turhauttavaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mut näillä kai se on mentävä. Ei tätä nyt onneksi kestä ku tää viikko, sit saa jättää cyclogestit pois, oli se tulos sitten mikä vaan! Tsemppiä piinoille!
No totta. Paitsi, että mulle määrättiin 2 vkoksi nää lisätuet…onko sulla lyhyempi. Kävin lukemassa sun päiväkirjaa, kun surffailin kaikkea aiheeseen liittyvää. Hienosti kirjailtu ja aikamoinen matka teillä. Hienoa, kun olet jaksanut jakaa vaiheita. Toivon kovasti, että pian kuullaan hyviä uutisia. 💕
 
Mä täältä sivusta huutelen.
Meillä oli huhtikuussa ihka ensimmäinen pas. Ei niin mitään oireita ja viikko siirrosta (kolme päiväinen alkio) sain hailukan plussan joka sitten vahvistui. Nyt menossa rv8.
Ei tullut kiinnittymisvuotoa eikä mistään muustakaan voinut päätellä että plussa oli tulossa.
Tsemppiä teille ja toivotaan että plussa tulis.
Ihanaa! Kiitos, kun huutelet! Testasitko jollain erityisherkällä. Mua alkaa selvästi polttelemaan testit enkä tiiä mikä ois se super herkkä…vissiin vähän riippuu myös käyttäjästä, että mikä paras. Kumpa vois nukkua tän viikon ja sit herätä hyviin uutisiin ja tai sit vaan ohittaa koko testaus.
 
Toivottavasti teille kaikille piinailijoille tulisi hyviä uutisia ❤️
Odottamaan tän prosessin aikana joutuu joka välissä.
Eka oottaa tuleeko munasoluja sitten heselmöittyykö ne sitten selviääkö ne pakkaseen sitten johtaako raskaiteen sit kestääkö se 🫣 turhauttavaa

Oon niin onnellinen sain tänään tietää että 12 munasolua on hedelmöittynyt 😍 nyt täytyy odottaa maanantaihin että saa tietää montako saatiin pakkaseen. Ihanaa että on mahdollisuuksia vaikka miehellä on vähän siittiöitä 😍
 
No totta. Paitsi, että mulle määrättiin 2 vkoksi nää lisätuet…onko sulla lyhyempi. Kävin lukemassa sun päiväkirjaa, kun surffailin kaikkea aiheeseen liittyvää. Hienosti kirjailtu ja aikamoinen matka teillä. Hienoa, kun olet jaksanut jakaa vaiheita. Toivon kovasti, että pian kuullaan hyviä uutisia. 💕
Mulle määrättiin suunnilleen 1,5 vko ajalle lisätuki, ainakin testipäivään asti. :) Kiva kun kävit lukemassa, koitan aika aktiivinen siellä olla ja kirjaan kaikki vaiheet esiin. :smiling-eyes:

Toivottavasti teille kaikille piinailijoille tulisi hyviä uutisia ❤️
Odottamaan tän prosessin aikana joutuu joka välissä.
Eka oottaa tuleeko munasoluja sitten heselmöittyykö ne sitten selviääkö ne pakkaseen sitten johtaako raskaiteen sit kestääkö se 🫣 turhauttavaa

Oon niin onnellinen sain tänään tietää että 12 munasolua on hedelmöittynyt 😍 nyt täytyy odottaa maanantaihin että saa tietää montako saatiin pakkaseen. Ihanaa että on mahdollisuuksia vaikka miehellä on vähän siittiöitä 😍

Oi jukra mikä mieletön saalis! Toivottavasti lähtevät jakautumaan ja ovat hyvälaatuisia kavereita!
 
Toivottavasti teille kaikille piinailijoille tulisi hyviä uutisia ❤️
Odottamaan tän prosessin aikana joutuu joka välissä.
Eka oottaa tuleeko munasoluja sitten heselmöittyykö ne sitten selviääkö ne pakkaseen sitten johtaako raskaiteen sit kestääkö se 🫣 turhauttavaa

Oon niin onnellinen sain tänään tietää että 12 munasolua on hedelmöittynyt 😍 nyt täytyy odottaa maanantaihin että saa tietää montako saatiin pakkaseen. Ihanaa että on mahdollisuuksia vaikka miehellä on vähän siittiöitä 😍
Mahtavaa :Hugging Face:

Minulla oli tänään myös punktio. Punktio itsessään meni hyvin ja oli kivuton, mutta kanyylin laitto se vasta olikin.... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mun suonet oli hukassa/pieniä/meni karkuun. Oliskohan ollu 7 piikki mikä onnistui. Tarvittiin kaks hoitajaa+lääkäri että se saatiin käteen. Tästä kun selvisin, loppu oli helppo.
Saatiin 16 munasolua, oon super tyytyväinen. :smiling-eyes: perjantaina toivottavasti tuoresiirtoon.
 
Mahtavaa :Hugging Face:

Minulla oli tänään myös punktio. Punktio itsessään meni hyvin ja oli kivuton, mutta kanyylin laitto se vasta olikin.... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mun suonet oli hukassa/pieniä/meni karkuun. Oliskohan ollu 7 piikki mikä onnistui. Tarvittiin kaks hoitajaa+lääkäri että se saatiin käteen. Tästä kun selvisin, loppu oli helppo.
Saatiin 16 munasolua, oon super tyytyväinen. :smiling-eyes: perjantaina toivottavasti tuoresiirtoon.
Voi ei tota kanyylin laittoa 😫 mutta onneksi toimenpide oli kivuton.

Mahtava saalis sullakin 👍🏻 Toivottavasti pääset tuoresiirtoon ja se johtaa tuplaviivaan 💓
 
Ihanaa! Kiitos, kun huutelet! Testasitko jollain erityisherkällä. Mua alkaa selvästi polttelemaan testit enkä tiiä mikä ois se super herkkä…vissiin vähän riippuu myös käyttäjästä, että mikä paras. Kumpa vois nukkua tän viikon ja sit herätä hyviin uutisiin ja tai sit vaan ohittaa koko testaus.
Tässä eka testi joka tehty viikko siirrosta. Ja on siis ihan normi pregcheck.
 

Liitteet

  • 20220418_095737.jpg
    20220418_095737.jpg
    3.3 MB · Katsottu: 213
Kiitos teille ihanat :red-heart: :smiling face with heart-eyes: Toivotan vahvoja plussapuhureita, vauvaliimaa, tarrasukkia, nippusiteitä, pikaliimaa, jesaria jnejnejnejne kaikille jotka vielä tärppiä täällä odottelevat! Toivon niiiiiiiiiiiin paljon, että teidänkin aikanne saapuisi pian :red-heart:
 
Tein tänään rfsu herkän testin ja oli puhdas negatiivinen ja uskon, ettei tämä yritys onnistunut. Harmittaa, kun pakkaseen ei saatu mitään ja koko ivf uusintaan pitäisi ensiksi kerätä säästöpossuun sisältöä ennen kun voi jatkaa. Tekisi niin mieli jatkaa heti putkeen, kun hoito oli minusta ihan ok siedettävä. Ajattelin lopettaa cyglogestit nyt myös, ettei kierto turhaan pitenisi. 🥺

Paljon onnenkantamoisia kaikille!
 
Tein tänään rfsu herkän testin ja oli puhdas negatiivinen ja uskon, ettei tämä yritys onnistunut. Harmittaa, kun pakkaseen ei saatu mitään ja koko ivf uusintaan pitäisi ensiksi kerätä säästöpossuun sisältöä ennen kun voi jatkaa. Tekisi niin mieli jatkaa heti putkeen, kun hoito oli minusta ihan ok siedettävä. Ajattelin lopettaa cyglogestit nyt myös, ettei kierto turhaan pitenisi. 🥺

Paljon onnenkantamoisia kaikille!

Mikä dpo sulla on nyt? Onko jo virallinen testipäivä?
 
Tervehdys kaikille, viime viestistä jo vierähtänyt aikaa puolisen vuotta (toki eri ketjuun 😁)!

13.5 perjantaina tehtiin ainokaisen pakastealkioni PAS (blasto, laatu 4BB). Nyt piinaillaan. Ei oikein muuta oiretta kuin päänsärky, mutta tämä saattaa olla jäänne sunnuntain migreenikohtauksesta 🤮.

Jos ei tästä nappaa niin sit siirto yksityiselle ja varmaan IVF tai lahjamunasolu, kun tuntuu olevan rupusia alkioita 🤔.
 
Tein tänään rfsu herkän testin ja oli puhdas negatiivinen ja uskon, ettei tämä yritys onnistunut. Harmittaa, kun pakkaseen ei saatu mitään ja koko ivf uusintaan pitäisi ensiksi kerätä säästöpossuun sisältöä ennen kun voi jatkaa. Tekisi niin mieli jatkaa heti putkeen, kun hoito oli minusta ihan ok siedettävä. Ajattelin lopettaa cyglogestit nyt myös, ettei kierto turhaan pitenisi. 🥺

Paljon onnenkantamoisia kaikille!
Voi kurja 😔 toivottavasti saatte pian säästöpossun lihavoitettua että pääsisitte uuteen kiertoon.
Tervehdys kaikille, viime viestistä jo vierähtänyt aikaa puolisen vuotta (toki eri ketjuun 😁)!

13.5 perjantaina tehtiin ainokaisen pakastealkioni PAS (blasto, laatu 4BB). Nyt piinaillaan. Ei oikein muuta oiretta kuin päänsärky, mutta tämä saattaa olla jäänne sunnuntain migreenikohtauksesta 🤮.

Jos ei tästä nappaa niin sit siirto yksityiselle ja varmaan IVF tai lahjamunasolu, kun tuntuu olevan rupusia alkioita 🤔.
Kovasti tsemppiä ja tarrasukkia että alkio tarrautuisi kovasti kiinni 🥰
 
Täällä menossa dpo 9 ja malttamattomana jo aamulla testin tein negatiivinenhan se oli, mutta mieli teki testata kun käsitin että joskus joku muu olisi jo tällä saanut haamuviivaa näkyviin?
Eihän tässä testailussa mitään järkeä näillä päivillä ole mutta kun ei vaan malta odottaa. Kaiken maailman nippailuja kuvittelen mahassa olevan mutta kai nämä terolutit ja mielikuvitus mullakin saavat tehtyä tepposet.

Onnittelut plussanneille! Ihanaa lukea positiivisia uutisia. Toivoa on!
 
Cha-Cha, toivotaan että testi muuttuu vielä positiiviseksi. Oletko nyt testannut?

Mulla oli perjantaina tuoresiirto. Siirrettiin 3 päiväinen, 8 soluinen alkio. :folded: Punktiosta saatiin siis 16 solua, 13 näistä oli kypsiä. Hedelmöittyneitä oli 8. Yksi kolmepäiväinen on jo pakastettu ja loput 6 on jatkoviljelyssä. Oma kannassa luki näin:
"Jatkoviljelyssä: 6
Varmistusviljelyssä: 3"

Osaako joku sanoa mitä tämä varmistusviljely tarkoittaa? Lääkäri ei puhunut tästä mitään..
 
Takaisin
Top