Täällä nyt piinaillaan, että josko tästä yhdestä saadusta alkiosta vihdoin tärppäisi. Testipäivä on ensi viikon keskiviikkona ja tiedättekin varmasti hyvin miten pitkiltä päivät tuntuu!
En aio testata ennen sitä, mutta yksi mielenkiintoinen havainto on, mitä ei ole ollut aikaisempien yritysten kohdalla.
Mulla on käytössä Oura sormus ja nyt ekaa kertaa se kertoo, että kehon lämpötila on poikkeuksellisesti koholla. Keskilämpötilahan on normaalistikin korkeampi kierron jälkimmäisellä puolikkaalla, mutta se on noussut siitäkin tasosta n. 0,3 astetta keskiviikosta alkaen. Siirtopäivä meillä oli maanantaina. Eli kun normaalisti kehon lämpötila mulla on tässä vaiheessa kiertoa 0,2-0,3 astetta korkeampi kuin keskilämpötila, niin nyt se on 0,5-0,6 astetta korkeampi kuin mulle tyypillinen kehon keskilämpötila. Nuo käyrät on normaalisti tosi tasaisia eikä vastaavaa ollut aiemman tuoresiirron tai PASin kohdalla. Nyt nämä päivät näkyy selkeänä piikkinä normaalin verrattuna ja en kyllä mielestäni ole esim. kipeäksi tulossa. On kyllä jännittävää!