Cha-cha
Vauhtiin päässyt keskustelija
Viihtyisin kilpatanssilattialla varmasti, jos olisi pari olen tanssin aktiivinen harrastaja siis ainoastaan. Mulla punktion jälkeen vielä noin kolme-neljä viikkoa en pystynyt tanssia jivea, tuntui että munasarjat edelleen kipeytyi. Eli tanssimiseen on kyllä vaikuttanut kovasti. Myös kerran PAS alkionsiirron jälkeen sanottiin että pariin päivään ei kannata tanssia ”muuta kun hitaita” (luulen että he ei ehkä ymmärtänyt millaisia mun hitaat saattaa olla joten peruin sit treenit kokonaan)@Cha-cha oh dear, vaikeimman kautta mennyt sullakin Nimimerkistä päättelisin, että sinäkin viihdyt kilpatanssilattialla? Samaa itsekin, nyt tosin pitänyt taukoa kun ei pysty tai uskalla... Normaalipainoiseksi sanoisin itseäni.
Luotan, että maanantaina sanotaan (jos nyt siis edes tulee siirrettävää) rehellisesti, onko lääketieteellisesti esteitä siirrolle. Just jotain nestettä kohdussa, estääkö vanha veri kohdunsuulla... Kun en ite vieläkään ole onnistunut alan ammattilaiseksi Toivon kuitenkin et tää olo tästä skarppaantuisi ja toi vanhakin veri tuolta alakerrasta valuisi pihalle ennen maanantaita
Epäilisin että se ”vanha veri” ei olisi peräisin kohdusta, vaan ihan limakalvoista kun siellä on puuhailtu aika paljon, ja niistä pisto rei’istä joten sen puolesta en jännittäisi ellei ihan yhtäkkiä yltyisi se vuoto.