Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo oudosti olivat samanlaisissa Onestepin pakkauksissa, mutta silti tosiaan eri näköiset! Sun @NewMoon viestistä tuli toivoa! Vaikka toisaalta järki sanoo, että kai minkä tahansa testin pitäisi tässä vaiheessa olla enemmän kuin haamu... Pitäisi kai unohtaa nämä halpistestit, huomenna sit parempi ja jos on yhä vaan surkea haamu tai tyhjä niin voi varmaan tulkita tämän kemialliseksi. Voittosteppi sekin kai, kun ekaa kertaa...Kurkkasin edellistä ni nää on eri testejä? En pistäisi painoarvoa siis sille, jos tämän päivän viiva on haaleampi. Noi liuskat on muutenkin tosi huonoja ja ne ei välttämättä edes tummu vaikka toisella testillä olis jo leffaviivat!
Kiitos @NewMoon ❤❤ Yritän muistaa olla kiitollinen siitä, että vähintäänkin kiinnittymistä on yrittänyt tapahtua, se on enemmän kuin tietääkseni koskaan ennen. Ja huikeaa että jos yhä on mahis vieläkin parempaan lopputulokseen. Huomiseksi mulla on ClearBluen perustesti, se mihin piirtyy suomenlippu plussa, jos piirtyy. Sitten tuloksesta viestiä klinikalle... Olen lomareissussa, joten täällä tuskin koko viikkoon mahista veritestiin, mutta katsoin että lähikaupassa on viikkonäytöllisiä a' 15 euroa... Olen tosiaan tehnyt tosi vähän testejä elämässäni, vain pakon edessä, kun asia ahdistanut, ymmärrettävästi, kun mitään ei ole siihen piirtynyt...Mikä Clearbluen testi sulla on huomiseksi? Oon vuosia vaan seurannut näitä testejä muilla ja kauheen usein noi onestepin raskaustestit on olleet tosi vaaleita ja sitten esim. Pregcheck ollut jo tasavahva tainm digissä 2-3.
Tsemppiä! Mielestäni sun tilanne on just hyvä ymmärrän kyllä että mietityttää!
Okei! Kiitti @Tinttinen22 Mitä ovat perus pc liuskat? Eipä toki yks digi pal tunnu, kun tähän tuhraantunut jo yli kymppitonni Miks noi cb viivatestitkin huonoja? No nyt ei auta kuin odottaa... Mitenköhän sitä ensi yönäkään saisi kunnolla nukuttua... Milloin testi sit kandeis tehdä, kun näköjään käyn kerran yössä vessassa? Tosin kai loppujen lopuksi ihan sama, en voi itse vaikuttaa, olenko raskaan vai en, näytti testit mitä vaan.Omasta kokemuksesta noille one stepit on huonoja. Mulla oli kans niitä ja ei viiva vahvistunut ollenkaan! Sit tein perus pc liuskan ja oli jo tosi tumma ja testipäivänä oli cb digi missä sit olikin jo raskaana 2-3 myös se cb viivatesti on aika huono, et jos vaan raaskit niin osta digi
Kiitti kommentista @Nurppu! Tosiaan nuo PregCheckit itselleni tuntemattomia, olen tainnut aina tilata vaan netistä testit. Ja harmi kuulla että CB suomenlipputestitkin antavat vääriä positiivisia Toisaalta ennen en ole saanut edes vääriä positiivisia tai haamujakaan Noh ehkä sit viikkotesti apteekista ja toivotaan, ettei tarttisi huomenna TAAS pettyä@Kaihonkukka "perus pc" meinaa suurimmasta osasta marketteja saatavia PregCheck testejä! Halpoja, mutta yllättävän tarkkoja, näyttävät tosiaan jo varhain aika tummia viivoja. Se clearbluen sininen risti -testi on aika ikävä jos ei olla jo todella varmoilla päivillä, siihen on monet saanu haamuja vaikka ei oo raskaana ollu. Ja se viikkodigi on tosi tarkka ja myös herkkä, se sen "1-2 viikkoa" on vahvuudeltaan 10mlU. Sitä näistä suosittelisin kans, tai sit rahansäästönä pregcheckiä!
Lisäkommenttina että onneks täällä oli tarkkasilmäset paikalla, koska en ite olis tajunnu että sulla oli kahesta eri merkkisestä testistä kuvat, ja olisin kans tullu antaa osanottoni mut tosiaan eri testeissä voi olla todella erivahvusia viivoja, ei kannata verrata kahen eri testin tuloksia keskenään! Eli toiveikkaana pysytään vielä! :)
Toivotaan kovasti ettei tarvi pettyä tää on kyllä kauheen kivulias matka. Mut se on ainakin varmasti totta että tällä kertaa siellä on ollut vähintäänkin kiinnittymisyritys!Kiitti kommentista @Nurppu! Tosiaan nuo PregCheckit itselleni tuntemattomia, olen tainnut aina tilata vaan netistä testit. Ja harmi kuulla että CB suomenlipputestitkin antavat vääriä positiivisia Toisaalta ennen en ole saanut edes vääriä positiivisia tai haamujakaan Noh ehkä sit viikkotesti apteekista ja toivotaan, ettei tarttisi huomenna TAAS pettyä
Toi koko matka on ihan hirveän hermoja raastava. En tosiaan tiedä, miten siitä itsekin on selvinnyt. Ja sitten jos/kun raskaus alkaa niin hulluus vaan lisääntyy, usko pois. Ainoa vinkki on yrittää ajatella just niin kuin Kaihonkukka tossa aiemmin sanaili: omilla teoilla tai ajatuksilla ei asiaan pysty vaikuttamaan. Ei munasolujen määrään (ainakaan siis enää paria päivää ennen punktiota), ei hedelmöittymiseen, ei jakautumiseen, ei sulatukseen, ei kiinnittymiseen, ei raskauden jatkumiseen, ei sikiön niskaturvotukseen tai sydänvikaan,... Sehän se juuri vaikeinta itselle on ollut, kun mitään et voi tehdä muuta kuin noudattaa ammattilaisen määrittelemää hoitokaaviota, odottaa ja yrittää olla ajattelematta ja googlaamatta liikoja. Ja sitten kuitenkin ajattelee koko ajan, googlaa ja roikkuu foorumeilla tulkitsemassa olemattomia oireita. Ihan hirveää!Miten, siis miten saa pidettyä lanttunsa kasassa odotellessa? Kauhee ahdistus niistä alkioista tai onko niitä ylipäätään Kiipeilen seinille täällä... Kohta vien miehen lentokentälle ja sit istun tääl yksin heijaamassa ja miettimässä
Tonni, kylmiä hermoja ja nopeasti kuluvaa iltaa sinne! Uskon, että huomenna pääset siirtoon!@Fuksia No noin just oon yrittänyt. Kun ne solut otettiin ulos musta niin sen jälkeen oon ajatellut et se on herran haltuun siitä eteenpäin
Oon nyt vaan laitellut tussutabletteja (luget) ja katellut Netflixiä. Ja huomannut että oon kerran unohtanut prolaktiinilääkkeen
Kiitti vinkeistä @Juliet92❣ Oon aina tehnyt vaan aamupissasta, tosin nytkin aina vaan 4h edellisestä vessareissusta. No enhän kaupunkilaisena tajunnut, että täällä lomakohteessa on apteekki kiinni sunnuntaina (kaupassa ei ollut kuin yhtä merkkiä), joten anyway vasta huomenna saan kympin jälkeen tehtyä digitestin ja sitä ennen en tee mitään. Toivottavasti siitä sitten tulee selkeä tuomio, onpa kyl ahdistavaa, kun pelkään niin paljon et nega kuten ennenkin@Tonninseteli se on raastavaa ja voin sanoo et siirron jälkee ja varsinkin plussa jälkeen se jännitys vasta alkaakin! Mut oli toikin jännää aikaa ennen siirtoa. Tsemppiä huomiselle koitat keksii just jotain tekemistä!
@Kaihonkukka multa kans suositukset pregchekin liuskatesteille ja digille. Ja omalla kohdallani oon liianki hyvin havainnu, et mun ei kannata siitä aamun ekast pissast tehdä noita liuskatestejä ainakaan kun saan niihin päiväpissaa haaleemmat viivat. Digit näyttäny kyl oikein, mut tänään just sain viimeks paskahalvauksen kun aamusta tehty näytti haaleempaa. Tein sit 12 aikaan 2,5h pidätyksellä vähäisen nesteenjuonnin jälke uuden ja selvästi aamua vahvempi. Kaikilla ei välttämättä näin, mutta oon törmänny muihinkin joilla se aamun eka pissa ei anna parasta tulosta. Ja just eri merkin testit antaa eri vahvusia viivoja.
Minä en käynyt ensimmäisen inseminaation jälkeen, kun ajattelin, että selvä peli se on, testi nega ja vuoto alkoi, niin sitten siitä tuli hoitajalta sanomista (siis ihan lempeästi, ei kukaan ollut vihainen tms) että käy toisissa hoitokierroissa verikokeessa, vaikka vuotokin alkaisi. Kuulemma se on sitten luotettava tieto myös polille, että alkoiko raskaus vai ei.@Juliet92, ei annettu muuta virallista testipäivää kuin verikoe kahden viikon päästä siirrosta, eli ensi perjantaina olisi se. Voi kyllä olla, että teen kotitestin torstaina ja soittelen sitten polille, että tarviiko siellä kokeessa käydä, jos/kun negatiivista edelleen näyttää. Monissa paikoissahan tuota verikoetta ei saa vaikka pyytäisi, joten en usko, että sillä kauheasti väliä olisi, jos jättäisin sen välistä, jos on selkeä tilanne.
Ahaa, no se voi sitten olla, että joutuu joka tapauksessa siellä käymään. Mutta kysäisen tuosta vielä, kun luultavasti kuitenkin soittelen polille päin, kun vuoto alkaa kunnolla. Tänään alkoi jo vähän tihkuttaa.Minä en käynyt ensimmäisen inseminaation jälkeen, kun ajattelin, että selvä peli se on, testi nega ja vuoto alkoi, niin sitten siitä tuli hoitajalta sanomista (siis ihan lempeästi, ei kukaan ollut vihainen tms) että käy toisissa hoitokierroissa verikokeessa, vaikka vuotokin alkaisi. Kuulemma se on sitten luotettava tieto myös polille, että alkoiko raskaus vai ei.
(Toisille tiedoksi, me ollaan siis Monnin kanssa samassa paikassa hoidoissa.)