Jatkan nyt spämmiäni... Clearbluella oli tällänen niiden sivuilla:
Mitä teen, jos unohdin tehdä testin pisimmän yhtenäisen unenjakson jälkeen ensimmäisestä virtsasta?
Tee testi niin pian kuin mahdollista, mutta vältä runsasta juomista ennen testin tekemistä. Ellet tee testiä pisimmän unijakson jälkeisestä ensimmäisestä virtsasta, saatat saada yllättävän korkean hedelmällisyyden tuloksen. Tämän vuoksi on tärkeää muistaa tehdä testi pisimmän unijakson jälkeisestä ensimmäisestä virtsasta.
Eli ite tulkitsen tän tosiaan niin, että tuo plussa (huippuhedelmällisyys) on kyllä luotettava myös muista kuin ekasta pissasta, se vilkkunaama (korkea hedelmällisyys) olis vaan ollut mahdollisesti väärä tulos.
Täs viel kuvassa eilinen nega (ylempi) ja tän päivän plussa (alempi), onhan näissä selvästi vaihtunut tuo et kumpi viiva tummempi, pakko uskoa!
View attachment 119411
Mä oon kyllä tehnyt oireiden mukaan noilla aamuin illoin jos ollu oireita, riittää et on vaan tarpeeks vahva virtsa :)
Minkä ikäinen sulla olikaan jäljellä, osuuko siirto ok päivälle? Mullahan tuli ovis plussa kahdesti sillain et ultra oli sit vasta jälkeen päin. Mut ne kyllä soitti sit kun olin ilmottanut siitä oviksesta mulle nyt tällä kertaa, koska o+ oli kai keskiviikkona ja ultra aika vasta perjantai aamuna - ja ultra aika pysyi samana, koska eivät vaan onnistuneet siirtää sitä aikaisemmaksi. Mut mulla oli tosiaan pistohoidoilla aikaan saatu ovis, et en tiiä eroaako nää protokolat.. ekalla kerralla oli aika ehkä samana päivänä kuin sain sen o+:n...