@Tonninseteli Ihanaa, sitkeyttä ja hyvää kasvua munille siellä hautomossa!
@Harmi89 Toivon sydämestäni, että tämä kierros tuottaa tulosta
@Harmi89 Toivon sydämestäni, että tämä kierros tuottaa tulosta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oma Oys ei näköjään ole käyttänyt sitä. Puhuivat että kantaan tulee tällä viikolla mutta en ainakaan mistään mitään löydäKiitos @Tammenterhotar ja @NewMoon kokemuksista Täytyy toivoa että kiinnittyisi kuumeesta huolimatta
Mulla ainakin Husilla näkyi hoitopolun kohdassa ”tulokset” tieto niistä hedelmöittyneistä ja pakkaseen selvinneistä, ennen kuin edes soittivat.
Niin ja miehellä siittiöillä liikkuvuus vähentynyt mikä tietenkin vaikuttaa spontaaniin raskauteen.Ikää mulla on 32v, ei yhtään spontaania raskautta ja lapsettomuutta 8v takana. Nyt vasta ivf hoitoihin uskaltanut lähteä.
Kypsiä munasoluja oli se 12, mutta eivät ees muita laskuissa ilmoittaneet. Tuli niitä putkia mitä pöydällä oli aika paljon ja joutuivat pyytämään niitä lisää. Pieniä eivät imeneet. Amh oli 10,6, eli pcos löytyy, hoikkuus ja ikä vissiin siihen vaikutti. Mutta munasarjat oli vaan niin isot etteivät uskaltaneet alkaa siirtoon paino tais nousta 6kg punktion lähellä, mutta olo oli aivan hyvä, pissa kulki eikä mitään fyysistä hyperoiretta ollut.
Ennen ivf hoitoja munasarjat olivat aivan täynnä pikkurakkulaa ja lääkäri lopetti laskemisen kesken, kun meni laskuissa sekaisin 25 kohdalla toisessa munasarjassa
On tää kyllä perkele yks työmaa Pakko huomenna soittaa sinne Tilkkaan aamulla et mikä homma tän pötsin kanssa. Se on ihan perkeleen pinkee eikä kestä istua/yskiä/kävellä. Maatessa on ihanaa kun munikset uppoo tonne jonnekin. Aamulla oli oikein kiva, turvotus laskenut eikä mitään! Päivä ku eteni niin tuska kasvaa.
Kaikilla muilla punktiotoipuminen mennyt kivasti ja helposti ja sit mää vuodan toista päivää ja oon ihan tulessa täällä Oon selkeesti sit se tilastoyksilö.
On tää kyllä perkele yks työmaa Pakko huomenna soittaa sinne Tilkkaan aamulla et mikä homma tän pötsin kanssa. Se on ihan perkeleen pinkee eikä kestä istua/yskiä/kävellä. Maatessa on ihanaa kun munikset uppoo tonne jonnekin. Aamulla oli oikein kiva, turvotus laskenut eikä mitään! Päivä ku eteni niin tuska kasvaa.
Kaikilla muilla punktiotoipuminen mennyt kivasti ja helposti ja sit mää vuodan toista päivää ja oon ihan tulessa täällä Oon selkeesti sit se tilastoyksilö.
Minä täällä mun hyperi kokemukseni kanssa huhuilen että itsellä iltaa kohti aina paheni turvotus, kivut, jne. Mähän olin liki viikon kipee, ei olis ollu paljon asiaa töihin. Mutta siis soita reilusti sinne tilkkaan jos ei ollu mitään hyperin merkkejä, että mistä vois olla.. tsemppiä
Minulla kans munasarjojen alueella kova kipu 5 päivää. Virtsaminen/ponnistaminen sattui etenkin vasemmalle munasarjaan sekä alavatsalle. Kovasti vain yritin nestettä lipittää. Koska tuoresiirtoa ei tehty niin buranasta oli paras apu, panadol auttoi vain hetken. Onneksi vatsa ei ollut kovalla... Toivottavasti olosi nopeaa helpottaa.@Cha-cha oh dear, vaikeimman kautta mennyt sullakin Nimimerkistä päättelisin, että sinäkin viihdyt kilpatanssilattialla? Samaa itsekin, nyt tosin pitänyt taukoa kun ei pysty tai uskalla... Normaalipainoiseksi sanoisin itseäni.
Luotan, että maanantaina sanotaan (jos nyt siis edes tulee siirrettävää) rehellisesti, onko lääketieteellisesti esteitä siirrolle. Just jotain nestettä kohdussa, estääkö vanha veri kohdunsuulla... Kun en ite vieläkään ole onnistunut alan ammattilaiseksi Toivon kuitenkin et tää olo tästä skarppaantuisi ja toi vanhakin veri tuolta alakerrasta valuisi pihalle ennen maanantaita