Tinkelbell
Silmät suurina ihmettelijä
Kiitos kaikille myötäelämisestä 
Jotenkin tähän oli henkisesti osannut valmistautua, en tuntenut minkäänlaisia raskausoireita, joten epäilin että näinkohan kaikki on kunnossa.
Nyt saa pienen kesätauon kun seuraava PAS yritys menee väkisinkin kesän lopulle. Onneksi meillä on vielä paljon blastoja pakkasessa, jos jotain positiivista pitää asiasta hakea.
Jotenkin tähän oli henkisesti osannut valmistautua, en tuntenut minkäänlaisia raskausoireita, joten epäilin että näinkohan kaikki on kunnossa.
Nyt saa pienen kesätauon kun seuraava PAS yritys menee väkisinkin kesän lopulle. Onneksi meillä on vielä paljon blastoja pakkasessa, jos jotain positiivista pitää asiasta hakea.

Hieno juttu, että teillä on paljon blastoiksi asti kehittyneitä mahdollisuuksia pakkasessa.
Itsekin plussasin vuosia sitten näihin aikoihin, tulee muistoja mieleen. : )
Olen tosi onnellinen, että saatiin nuo kaksi ainakin pakkaseen.
Ajattelitko malttaa testipäivään vai aloittaa testaus aikaisemmin? Itse aina ajattelen että "no nyt kyllä odotan testipäivään, en jaksa piinata itseäni" ja sitten kuitenkin aloitan testaamisen tyyliin viikon sisällä 

ja en ole koskaan malttanut aivan sinne”testipäivään”.. en luomu, enkä insemin.yrityksissä.
Olevinaan parempi olla ”autuaan tietämätön”lopputuloksesta. mut sen tiedän etten testipäivään asti ihan malta odottaa…:angelic:

mulle ei tehdä tuoresiirtoa hyperriskin vuoksi. Koska oli turvotusta ja oksettavaa oloa aika lailla ja punktiosta näkyi nestettä vatsaontelossa. Mut se ei kyllä harmita ku en tämmösissä oloissa vois taas lähtä. Levätessä olo on siedettävä mut oota ku pitäs noussa. Toivon vaan että mahdollisimman moni nyt saatais pakkaseen, oli sen verra rankka kokemus henkisesti että en samaa kyllä uudestaan tee pitkään aikaan.