Kiitos myötätunnosta Tammenterhotar ja CherryRed sekä muut
Tämä plussa jäi tosiaan kemialliseksi. Menkat alkoivat muutaman päivän myöhässä melko runsaina. Vaikea sanoa, kumpi on pahempaa: se, ettei mitään tapahdu vai se, että toivo nousee vain kuollakseen pois. No, ehkä tämä täytyy ottaa positiivisesti, että jotain ainakin yritti tapahtua.
Vitsit Tammenterhotar, sun aiemman viestin hyväntuulisuutesi oli ihanaa
Kivut ja vaivat on kyllä ikäviä. Itselle ei punktioista ole ollut juurikaan harmia.
Sofia2016m: hyviltä kuulosti teidän alkiot! Siellä on varmaan taas uusia erikoistuvia lääkäreitä. Mielenkiintoista nähdä että kuinka monta lääkäriä tässä ehtiikään taas tavata. Itselle on kyllä usein osuneet nuo vakkarierikoislääkärit. Omat suosikitkin on jo muodostuneet
Yhden kanssa en tykkää asioida. Tsemppiä tulevaan siirtoon!!
Pupsis: Hienoa, että pääsette kokeilemaan toisenlaista kaavaa! Mulle on tehty vain lyhyellä, mutta on kyllä kuulostanut tosi kurjilta joidenkin kokemukset juuri tuosta mielialan laskusta. Itse en ole kokenut oikein mitään haittoja millään lääkkeillä. Paino on ehkä vähän noussut hoitojen myötä. Toivotaan että hyper jäi sulla kertaluontoiseksi!
Fliber: kiva kuulla että siirto meni hyvin! Ja vau, mikä määrä pakkaseen! Huippua!
Kiitos myös näistä huumoripläjäyksistä Mulla on usein mekko, että hoituu housut pois äkkiä